PracaGrupypl.praca.dyskusje › [Prasa] Usługi i zawody tylko z certyfikatem czyli urzędasy znowu będą doić rynek pracy...

  • 1. Data: 2007-02-15 08:54:17
    Temat: [Prasa] Usługi i zawody tylko z certyfikatem czyli urzędasy znowu będą doić rynek pracy...
    Od: futszaK <f...@g...com>

    http://biznes.interia.pl/news?inf=871358

    --
    futszaK
    0601061867
    Nie przeszkadza mi ze ktos mnie myli z kobieta,
    chyba ze ta ostatnia jest Renata Beger :>

  • 2. Data: 2007-02-15 15:16:49
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Thu, 15 Feb 2007 08:54:17 +0000 (UTC), futszaK <f...@g...com>
    w <er173p$5o5$2@atlantis.news.tpi.pl> napisał:

    > http://biznes.interia.pl/news?inf=871358

    Standard.
    PiSiory z jednej strony atakują grupy interesu typu izby adwokackie albo
    notariusze, z drugiej podlizują się na przykład podlizują się aptekarzom
    <http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,3921
    185.html>, próbując
    zlikwidować leki przez Internet, a teraz jeszcze chcą stworzyć kolejne
    zamkniete grupy interesu, w dziedzinach gdzie mogą być konkretne
    pieniądze - w rzemiosle i usługach.
    Ciekawe kiedy pomalowanie sobie mieszkania samemu będzie ścigane przez
    cechy i urząd podatkowy.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 3. Data: 2007-02-15 18:31:32
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Lisowski" <j...@S...kofeina.net> napisał w
    wiadomości news:slrnet8ub1.a1t.jakub@jakub.kofeina.net...

    > Ciekawe kiedy pomalowanie sobie mieszkania samemu będzie ścigane przez
    > cechy i urząd podatkowy.

    Pomalować sam zawsze będziesz mógł, najwyżej potajemnie :).
    Weź jednak pod uwagę, że jeśli pomysł przejdzie, skok cen usług zdopinguje
    wielu ludzi do samodzielnego zgłębiania tajników tego czy innego fachu, a to
    im wyjdzie na zdrowie, bo po samodzielnym spieprzeniu czegoś a potem
    szarpnięciu się na fachowca klient, jako już trochę świadomy, nie będzie
    zupełnie bez szans :). W kontakcie z mistrzem jeszcze nie "zweryfikowanym
    przez rynek" to mu może uratować czas, pieniądze a może nawet życie :)

    entrop3r

  • 4. Data: 2007-02-15 21:59:55
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Thu, 15 Feb 2007 15:16:49 +0000, Jakub Lisowski wrote:

> [...]
    > pieniądze - w rzemiosle i usługach.
    > Ciekawe kiedy pomalowanie sobie mieszkania samemu będzie ścigane przez

    A ja zadam inne pytanie:
    Czy zdobyte w polsze certyfikaty będą ważne w Niemczech ? :P