PracaGrupypl.praca.dyskusje › Różnica w kosztach: umowa na 1/2 etatu a umowa zlecenie?

  • 1. Data: 2007-02-15 11:40:55
    Temat: Różnica w kosztach: umowa na 1/2 etatu a umowa zlecenie?
    Od: "Ewa" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Pogubilam sie i nigdy nie wiedzialam do końca zatrudniajac osobe pelnoletnia
    na umnowe zlecenie tez sie placi, ile? A zatrudniajac na umowe na 1/2 etatu
    ile sie płaci? Chodzi o oplaty na zusy itd. Z gory dziekuje za odpowiedz!

  • 2. Data: 2007-02-15 13:02:12
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Ewa" <e...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    1/2 etatu
    > ile sie płaci? Chodzi o oplaty na zusy itd. Z gory dziekuje za

    Minimalne różnice, a bezpieczniej na umowę o pracę, zwłaszcza jeżeli
    praca jest wykonywana w siedzibie firmy w określonych godzinach, pod
    nadzorem.

    Pozdr

    --
    wa

  • 3. Data: 2007-02-15 13:38:07
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu wektor porozsypywal nastepujace haczki:
    > pelnoletnia
    > 1/2 etatu
    > odpowiedz!
    > Minimalne różnice
    Nie zgodze sie. Pelnoletnia osoba to moze byc np student studiow
    dziennych, ponizej 26 roku zycia, za ktorego nie placi sie ZUSu w ogole.
    Poza tym ogolnie kozsty pracy sa chyba nizsze przy umowach
    cywilno-prawnych, do tego dochodzi elastycznosc w
    zatrudnianiu/zwalnianiu (kwestia etyki i tego czy jest to obchodzenie
    prawa czy nie to inna para kaloszy).
    --
    badzio

  • 4. Data: 2007-02-15 18:13:47
    Od: "Ewa " <e...@W...gazeta.pl>

    Ale ja sie nie ucze, to nie jest siedziba firmy, a jeszcze jedno, jak
    zatrudnia mnie szef na 1/2 etatu to szef ma obowiazek zapewnic mi urlop,
    tzn. ja mam urlop, a jak go nie wykorzystam to ma mi zaplacic za niego,
    mozna to obejsc?Tak jak ze zwolnieniem L4? Chodzi mi oto,ze nie chce urlopu,
    ani zwolnien tylko umowe na 1/2.

  • 5. Data: 2007-02-15 19:21:43
    Od: "Tomek" <t...@N...pl>

> [...]
    > etatu
    > ile sie płaci? Chodzi o oplaty na zusy itd. Z gory dziekuje za odpowiedz!

    Polecam:

    http://www.randstad.pl/rpl/candidate/salary-calculat
    or/

    http://www.randstad.pl/rpl/download/2007wynagrodzeni
    a.zip

    Tomek

  • 6. Data: 2007-02-16 11:58:43
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Ewa " <e...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    niego,
    > mozna to obejsc?Tak jak ze zwolnieniem L4? Chodzi mi oto,ze nie chce

    Jeżeli masz wolny wybór między umową o pracę a umową zlecenie i praca
    jest "zdalna", to radziłabym wybranie umowy o pracę. Szkoda, że nie
    podałaś kwoty wynagrodzenia brutto (lub netto) miesięcznie, bo łatwiej
    byłoby zrobić symulację. Przy umowie zlecenia składka chorobowa jest
    dobrowolna (od 500 zł to tylko 12,25 zł oszczędności, ale brak zasiłku
    chorobowego w przypadku choroby).
    Sprawę urlopu wypoczynkowego można załatwić polubownie, tzn. formalnie
    wypisać kartę urlopową i równocześnie w tym czasie pracować, jeżeli
    pracodawca chce być taki oszczędny kosztem pracownika.
    Umowa o pracę na 1/2 etatu wlicza się do stażu pracy, np. do uprawnień
    urlopowych, i dużo lepiej wygląda w CV niż umowa zlecenie.
    Podaj kwotę wynagrodzenia, zrobimy symulację.

    Pozdr

    --
    wa

  • 7. Data: 2007-02-17 21:29:39
    Od: "Ewa Sapek" <e...@W...gazeta.pl>

    Wektor mail:)

  • 8. Data: 2007-02-18 07:33:59
    Od: "Ewa " <e...@W...gazeta.pl>

    Wktor hm...napisalam maila, wyslalam i do mnie wrocil:( Podasz mi maila?
    Albo na moj gazetowy sie odezwiesz? Pozdrawiam!