PracaGrupypl.praca.dyskusje › płaca i praca w Banku Pocztowym

  • 1. Data: 2004-06-20 20:50:09
    Temat: płaca i praca w Banku Pocztowym
    Od: "mike" <m...@p...onet.pl>

    Cześć

    Otrzymałem zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną w Banku Pocztowym (centrala).
    Czy macie doświadczenia z tym Bankiem? Jak wiadomo nie jest to Bank
    komercyjny, stąd nasuwa się pytanie o płace i warunki pracy? Będę wdzięczny za
    wszelkie komentarze i wskazówki.Z pozdrowieniami Mike

  • 2. Data: 2004-06-20 21:05:22
    Temat: Re: płaca i praca w Banku Pocztowym
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    mike <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > jest to Bank komercyjny, stąd nasuwa się pytanie o płace i warunki
    > pracy? Będę wdzięczny za wszelkie komentarze i wskazówki.Z

    Nie jest komercyjnym? Znaczy jakim, spoldzielczym? ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-06-20 21:38:54
    Od: m...@p...onet.pl

    > Nie jest komercyjnym? Znaczy jakim, spoldzielczym? ;)
    >
    > --
    > Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations:
    > http://www.PRnews.pl

    Miałem na myśli "Państwowe zarządzanie". Nie oszukujmy się, Bank jest we
    władniu Poczty Polskiej, a od tego typu instytucji nie ma co oczekiwać zbyt
    wiele;(((( Jest jeszcze co prawda Prokom, ale wpływu administracji rządowej
    nie da się ukryć.

  • 4. Data: 2004-06-20 21:44:57
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > oczekiwać zbyt wiele;(((( Jest jeszcze co prawda Prokom, ale wpływu
    > administracji rządowej nie da się ukryć.

    W BP nie wiem jak jest - ale pewnie nie za rozowo, ale to co piszesz nie
    jest regula - patrz PKO BP i zarobiki specjalistow w centrali. Nie sa takie
    zle.

    http://www.PRnews.pl

  • 5. Data: 2004-06-21 13:02:45
    Od: "pchełka" <d...@w...pl>

    Hej!!
    Mam takie pytanko jak sie załapałas na rozmowe kwalif.??