PracaGrupypl.praca.dyskusje › Działalność gospodarcza a ZUS

  • 1. Data: 2004-06-20 19:21:04
    Temat: Działalność gospodarcza a ZUS
    Od: x...@o...pl

    Jak to jest czy jesli jestem zatrudniony na etat jako pracownik fizyczny to czy
    moge założyć działalnośc gospodarczą (usługi informatyczne tj. jakaś mała
    poligrafia, narawa sprzętu, udostępnianie internetu) i jeśli mogę to jakie stałe
    opłaty będą mnie czekać? Czy muszę płacić ZUS? Czy może tylko jakiś podatek od
    przychodów? Gdzie ewentualnie znajde informacje w tym temacie.

    PS. Proszę mnie niebluzgać bo sprawach związanych z działalnością gospodarczą
    jestem całkowicie zielony

  • 2. Data: 2004-06-20 21:47:55
    Temat: Re: Działalność gospodarcza a ZUS
    Od: "BeataB" <b...@o...pl>

    Użytkownik <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przychodów? Gdzie ewentualnie znajde informacje w tym temacie.
    >
    > PS. Proszę mnie niebluzgać bo sprawach związanych z działalnością

    Jeśli masz opłacaną pełną składkę ZUS w Twojej stalej pracy, to składka po
    założeniu DG będzie wynosila 147,10 zł (zdrowotna). Jesli pracujesz na pół
    etatu, to niestety płacisz całosć - jakieś 650 zł miesięcznie!!!

    Pozdrawiam
    BB