PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki w urzędach.Jakie?

  • 1. Data: 2004-06-20 21:56:54
    Temat: Zarobki w urzędach.Jakie?
    Od: "BeataB" <b...@o...pl>

    Witam!

    Mam pytanie - czy ktoś zna zarobki w policji? Chodzi mi o stanowisko
    pracownika biurowego, żadne tam interwencyjne działy czy kryminalno -
    pościgowe.
    A może oprócz tego ktoś wie jakie pieniądze mozna uzyskać pracując w
    Urzędzie Miasta albo Starostwie Powiatowym lub Straży Pożarnej?
    Myślę, ze oprocz W-wy w pozostalych miastach beda one podobne. Tylko jakie?
    Oto jest pytanie!
    Można podac widelki "od-do", bo domyślam się, ze zarobki moga byc utajnione.

    Pozdrawiam
    Beata

  • 2. Data: 2004-06-20 22:16:26
    Temat: Re: Zarobki w urzędach.Jakie?
    Od: "Mithos" <m...@g...No.More.Spam.pl>

    > Mam pytanie - czy ktoś zna zarobki w policji? Chodzi mi o stanowisko
    > pracownika biurowego, żadne tam interwencyjne działy czy kryminalno -
    > pościgowe.

    http://www.policja.pl/statys/zarobki.htm

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    m...@o...No.More.Spam.pl

  • 3. Data: 2004-06-23 05:25:30
    Od: "Aganieshka" <n...@s...op.pl>

    W niusie cb515v$836$...@a...icm.edu.pl,
    BeataB raczyl(a) sie wypowiedziec nastepujaco:

    /cut/
    /cut/

    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2003/0264.htm

    pzdr, aga

    --
    Zapewniam pana (...), że gdybym był kobietą, maszerowałbym już
    z płonącą pochodnią w jednej dłoni i mieczem w drugiej. Kastrowałbym