PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy warto zainwestować trochę własnego czasu?

  • 1. Data: 2004-06-20 17:33:15
    Temat: Czy warto zainwestować trochę własnego czasu?
    Od: "Michael" <m...@k...pl>

    Witam

    Nie pracuję zawodowo, uczę się, czasami dorabiam jako webdeveloper. W moim
    portfolio niestety nie ma żadnej pozycji, która wymagałaby użycia PHP+MySQL
    w sposób zaawansowany. Od niedawna dysponuję serwerem WWW z PHP i dostępem
    do bazy MySQL. Od dość dawna chodzi mi po głowie pomysł na pewien portal...
    Czy warto ten pomysł zrealizować? Nawet jeśli zyski będą zerowe czegoś się
    nauczę... a jeśli znajdę jakiegoś dobrego reklamodawcę pierwsze zyski
    przeznaczę na domenę. Serwer mam całkowicie za darmo. Czy warto zainwestować
    w ten pomysł odrobinę własnego czasu? :) Czy dla przyszłych zleceniodawców
    taki portal może być atutem dzięki któremu wybiorą właśnie mnie?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-06-20 17:45:25
    Temat: Re: Czy warto zainwestować trochę własnego czasu?
    Od: "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com>

    Zawsze warto. Przynajmniej sie nauczysz PHP i MySQL. A co do zyskow z
    portalu, te sa raczej male. A pracodawcy z checia obejrza portal.

    Pozdrawiam

    Pawel P.

  • 3. Data: 2004-06-20 17:54:58
    Od: Slawek <s...@a...net>

    On Sun, 20 Jun 2004 19:33:15 +0200
    "Michael" <m...@k...pl> wrote:

    > Czy warto ten pomysł zrealizować?

    Wes pod uwage tylko kwestie lacza.... jesli portal zyska na popularnosci
    to juz dslik kolegi czy inne lacze standardowo wykorzystywane do czegos
    innego to bedzie pomylka... jesli masz serwer u jakiegos ISP z
    dedykowanym laczem do hostingu wtedy mozesz sie tym nie
    przejmowac.

    --
    pozdr. Slawek
    GG: 1262167

  • 4. Data: 2004-06-20 18:16:59
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    Slawek [Sun, 20 Jun 2004 19:54:58 +0200]:

    > Wes pod uwage tylko kwestie lacza.... jesli portal zyska na
    > popularnosci to juz dslik kolegi czy inne lacze standardowo
    > wykorzystywane do czegos innego to bedzie pomylka...

    ..i wtedy jak juz zacznie przynosic pieniadze, zapraszam
    do mnie... ;)

    A tak serio: sadze ze jesli masz wolny czas i mozliwosci to
    jasne ze warto. Po pierwsze, zapewne sporo sie nauczysz. Po
    drugie, jezeli jak piszesz nie masz do tej pory na koncie
    zadnego konkretniejszego projektu, to moze to stanowic dosc
    duzy atut w rozmowach. Ja lubie popatrzec co kto umie ;)

    Tak wiec moim zdaniem nie zastanawiaj sie i rob. A moze tak
    z glupia frant trafisz akurat na niszowy temat i nie bedziesz
    musial juz szukac pracodawcy? ;)

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl