PracaGrupypl.praca.dyskusje › wzorowa organizacja pracy?

  • 1. Data: 2004-06-20 19:00:13
    Temat: wzorowa organizacja pracy?
    Od: "Janek" <d...@p...onet.pl>

    Dzień dobry,
    Mój potencjalny przyszły pracodawca oczekuje od swoich pracowników "wzorowej
    organizacji pracy". (Jestem informatykiem, głównie programistą.) Czy znacie
    Państwo w Warszawie miejsce gdzie można się tego nauczyć? (Chodzi mi o praktykę
    oczywiście, może np. jakieś warsztaty itp. Przyznam, że koszty mają znaczenie.)
    Dziękuję uprzejmie za pomoc.

    J.

  • 2. Data: 2004-06-20 19:35:08
    Temat: Re: wzorowa organizacja pracy?
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia 20 Jun 2004 21:00:13 +0200, Janek <d...@p...onet.pl>
    napisał:

> [...]
    > praktykę
    > oczywiście, może np. jakieś warsztaty itp. Przyznam, że koszty mają

    http://www.marketing.info.pl/produkty/rus_555975.htm

    Poguglaj sobie poszczegolne tematy jakie sa na tych szkoleniach

    8. Reguły zarządzania czasem
    q Zasada Pareto,
    q Zasada ABC
    q Zasada Eisenhauera
    9. Praca indywidualna z podstawową zasadą planowania wg L. Seiwerta.

    Nie uczestniczylem to nie ocenie co ta konkretna firma i za ile daje, ale
    masz juz nic przewodnia do poszukiwan

    --
    pzdr. Krzysztof