PracaGrupypl.praca.dyskusje › cv - magazynier

  • 1. Data: 2004-06-20 15:35:21
    Temat: cv - magazynier
    Od: "Tomek P" <t...@s...info>

    Witam,

    Jak powinno wyglądać cv magazyniera?
    Co powinien miec wpisane w umiejetnosciach aby byl lepiej postrzegnany?

    Jak powinien wyglad list motywcyjny na takie stanowsiko.

    W sumie jestem abolwentem technikum elektronicznego, i obecnie pisze po
    roznych firmach na staz,od czegos trzeba zacząć:)
    A wiadomo co firma to troche inaczej trzeba pisac.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2004-06-20 22:24:09
    Temat: Re: cv - magazynier
    Od: "Arkadiusz Lipiec" <a...@N...gazeta.pl>

    > Jak powinno wyglądać cv magazyniera?
    > Co powinien miec wpisane w umiejetnosciach aby byl lepiej postrzegnany?

    Straszne. Do czego to doszło, że od magazyniera wymagane jest CV. Też
    słyszałem o naborze na stanowisko sprzątaczek. Może jeszcze wymagają
    wykształcenia wyższego, znajomości 3 języków i żyłki handlowca? Rynek już
    dawno zszedł na psy ale nie wiedziałem, że aż tak.

    Aluś

  • 3. Data: 2004-06-21 08:32:46
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > wykształcenia wyższego, znajomości 3 języków i żyłki handlowca? Rynek już
    > dawno zszedł na psy ale nie wiedziałem, że aż tak.

    CV to jeszcze rozumiem, wszak pracodawca chciałby co nieco wiedzieć o
    potencjalnym pracowniku, czym się w przeszłości zajmował. Ale list motywacyjny?
    "Od dawien dawna pragnąłem pracować w magazynie"
    albo
    "Już moja matka pracowała jako sprzątaczka, dlatego ja też poszłam w jej ślady"
    :)

    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl

  • 4. Data: 2004-06-21 18:21:57
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Tomek P; <cb4at0$4j6$1@atlantis.news.tpi.pl> :

    > Jak powinno wyglądać cv magazyniera?
    > Co powinien miec wpisane w umiejetnosciach aby byl lepiej postrzegnany?

    To zależy od czytającego i pojęć przez niego znanych. ;) Przykładowo -
    napisanie "dobra orientacja przestrzenna"/"koordynacja ruchowa" było by
    mz. błędem, choć akurat ta zdolność przydaje się w pracy magazyniera.
    Proponuję przejrzeć kilka ogłoszeń o pracy magazyniera, sprawdzić czy
    posiada się cechy wymienione jako potrzebne [w ogłoszeniach] i wpisać
    te, które się posiada.

    > Jak powinien wyglad list motywcyjny na takie stanowsiko.

    Niezbyt mądrze? ;)

    Ale np. o tym, że zawsze chciałeś pracować w fimie X, czy zainteresowała
    Ciebie ich oferta, czy że podoba Ci się organizacja itp. firmy X i
    dlatego ...., to możesz [też, ale nie jedynie].

    Flyer - szukający pracy i doradzający jak ją znaleźć ;)
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)