PracaGrupypl.praca.dyskusje[pl.praca.oferowana] Wycofanie z moderacji › Re: [pl.praca.oferowana] Wycofanie z moderacji
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: [pl.praca.oferowana] Wycofanie z moderacji
    Date: 22 May 2008 22:31:41 +0200

    On 2008-05-22, Michwelt <mi.c.hw.e.l.t> wrote:
    > Pisząc o automatyzacji, także to miałem na myśli.

    Jak napiszesz taki skrypt, to moderatorzy nie będą potrzebni, bo skrypt
    będzie myślał samodzielnie. :)

    > Racja. Dlatego przychylam się do opinii kolegi, który pisał o narzędziu z
    > inrefejsem www. Oto przykładowy (chyba najbardziej znany tego typu)
    > program:
    >
    > http://www.algebra.com/~ichudov/stump/

    Używałem. Nie dość, że masakrycznie się to instalowało, to że tak powiem
    musi to-to mieć admina bo się często potrafiło z różnych powodów
    wysypać i nie przepuścić czegoś. A prędkość działania taka, że zamiast
    2 osób trzeba 8 do tej samej ilości postów.

    > Istotnie, odpowiednie narzędzie obsługiwane przez www (a więc siłą rzeczy
    > interfejs graficzny) rozwiązywałoby problem nie tylko tej grupy, ale każdej
    > innej, na tyle popularnej, że jedna osoba nie jest fizycznie w stanie jej
    > moderować. Może warto zainwestować czas w takie rozwiązanie?

    Problem w tym, że reguły moderacji w PL zabraniają wielu rozwiązań,
    które tam są zastosowane (np. white-/black-listy).

    > Praca moderatora rozłożona na 3-5 osób, z narzędziem, które automatycznie
    > sprawdza pewne zasady (np. wspomniany okres 14-dniowej powtarzalności),
    > jawi się wówczas jako drobnostka. Zdaję sobie oczywiście sprawę z trudności
    > organizacyjnych z wdrożeniem takiego projektu, ale... Cóż, warto rozmawiać.

    Ale to nie ze mną. Ja jestem tylko operatorem.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl