PracaGrupypl.praca.dyskusje[pl.praca.oferowana] Wycofanie z moderacji › Re: [pl.praca.oferowana] Wycofanie z moderacji
  • Data: 2008-05-24 11:25:57
    Temat: Re: [pl.praca.oferowana] Wycofanie z moderacji
    Od: "Immona" <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> wrote in message
    news:slrng38rvr.92r.proteus@pl-test.org...

    > Crosspost: pl.praca.dyskusje,pl.news.admin
    > FUT: pl.praca.dyskusje
    >
    > Witam
    >
    > Jestem obecnym moderatorem grupy pl.praca.oferowana (będzie już od kilku
    > lat). Ze względów zawodowych i rodzinnych chciałbym wycofać się z tej
    > funkcji. Nie jestem niestety w stanie temu poświęcać na tyle dużo czasu,
    > na ile ta funkcja wymaga.
    >
    > Prosiłbym więc o zgłoszenie się wszelkich chętnych (najlepiej na grupę),
    > którzy mają możliwości techniczne [1] i czas na taką zabawę.
    > Jeżeli takowe osoby się nie znajdą, to w trosce o dobro grupy,
> [...]

    I w tym problem. Nie jestem biegla w tych kwestiach, ale zdarzylo mi sie
    widziec praktyke moderowania grup dyskusyjnych i widzialam takie
    rozwiazanie, ze kazdy post wyslany na grupe idzie na adres e-mail
    moderatora, ktory go forwarduje na grupe lub nie. Oznacza to, ze takie
    rozwiazanie istnieje i jest mozliwe. Na listach dyskusyjnych widzialam
    moderowanie poprzez klikniecie linka "akceptuj" w mailu, nie wiem, na ile
    jest to mozliwe w przypadku usenetu, ale byloby to jeszcze lepsze.

    Wnioskuje o napisanie latwego interfejsu, wymagajacego jedynie maila, a
    wtedy zglosi sie wiele osob, w tym ja (choc chetniej bym to robila w grupie
    kilku osob, ktore by obslugiwaly kolejne dni czy tygodnie - propozycja
    podzialu tej pracy jest bardzo sensowna). Jesli napisanie interfejsu
    spelniajacego warunki "mozna to robic przez email/www" jest niemozliwe,
    prosze o wyjasnienie powodow, dla ktorych jest to niemozliwe (innych niz
    ten, ze "nie ma kto tego zrobic" - jesli bedzie wiadomo, co trzeba zrobic,
    to juz kogos znajdziemy).

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl