PracaGrupypl.praca.dyskusje[pl.praca.oferowana] Wycofanie z moderacji › Re: [pl.praca.oferowana] Wycofanie z moderacji
  • Data: 2008-05-23 18:31:24
    Temat: Re: [pl.praca.oferowana] Wycofanie z moderacji
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2008-05-23, Michwelt <mi.c.hw.e.l.t> wrote:

    [...]

    > Może przenieść ten fragment dyskusji na pl.news.admin?

    Szczerze? Chcesz się tego podjąć, czy tylko proponować?
    Jak podjąć, to może znajdziesz pomoc. Jak zaproponować, to nie ma sensu.
    Takich propozycji było mnóstwo, tylko wszystkie z gatunku "weźmy się i
    zróbcie".

    A ja Ci powiem, że sprawdzanie nawet technicznych warunków jest tak
    narażone na błędy, że padniesz. Powtarzalność trzeba oceniać
    "organoleptycznie", bo często zmienia się tytuł, część tylko treści,
    albo stopka, albo temat, albo From. Nie ma reguły. :)

    Błędne kodowanie też ciężko wykryć, zwłaszcza jak np. polega to na
    zamianie literek na encje HTML. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl