PracaGrupypl.praca.dyskusje[pl.praca.oferowana] Wycofanie z moderacji › Re: [pl.praca.oferowana] Wycofanie z moderacji
  • Data: 2008-05-28 09:12:14
    Temat: Re: [pl.praca.oferowana] Wycofanie z moderacji
    Od: qrak <a...@b...ccc> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 23-05-2008 o 20:31:24 Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

    > On 2008-05-23, Michwelt <mi.c.hw.e.l.t> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Szczerze? Chcesz się tego podjąć, czy tylko proponować?
    > Jak podjąć, to może znajdziesz pomoc. Jak zaproponować, to nie ma sensu.
    > Takich propozycji było mnóstwo, tylko wszystkie z gatunku "weźmy się i
    > zróbcie".
    >
    > A ja Ci powiem, że sprawdzanie nawet technicznych warunków jest tak
    > narażone na błędy, że padniesz. Powtarzalność trzeba oceniać
    > "organoleptycznie", bo często zmienia się tytuł, część tylko treści,
    > albo stopka, albo temat, albo From. Nie ma reguły. :)

> [...]

    Nie dalo by sie tego wrzucic w bazy danych i skryptami sprawdzac z crona?
    To o czym piszecie wydaje mi sie technicznie do zrobienia. Przeciez w
    naglowkach postow mamy tyle danych, ze latwo idzie wykryc powtarzalnosc :)
    To samo z kodowaniem-odpowiadni skrypt latwo wychwyci bledne kodowanie. No
    chyba ze ja o czyms innym mysle...

    --
    Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie!