PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana

  • 41. Data: 2006-02-10 19:20:43
    Temat: Re: pl.praca.oferowana
    Od: "Joanna Krahelska" <j...@g...pl>

    bublik <b...@f...com> napisał(a):

    > Droga Joanno, to sa skutki wdawania sie w desputy z socjopatami, ktorych
    > zamiast ojca i matki wychowywali boty na ircu - szkoda czasu i twoich
    palcow
    > :)

    hehe wiem...
    moja wina w sumie, pobawiłam się z Panem Przemysławem i miałam przy tym
    sporo zdrowej radochy
    to bylo baaardzo nieelegancko z mojej strony ;)
    pozdr, jk

  • 42. Data: 2006-02-10 19:25:31
    Od: 'madzik' <g...@o...nie.pl>

    Joanna Krahelska wrote:

    > hehe wiem...
    > moja wina w sumie, pobawiłam się z Panem Przemysławem i miałam przy tym
    > sporo zdrowej radochy
    > to bylo baaardzo nieelegancko z mojej strony ;)

    He, z Ciebie to jest jednak niezła flirciara-flejmiara :-D

    --
    Pozdrawiam cieplutko,
    Magda

  • 43. Data: 2006-02-10 19:57:56
    Od: "Joanna Krahelska" <j...@g...pl>

    'madzik' <g...@o...nie.pl> napisał(a):

    > He, z Ciebie to jest jednak niezła flirciara-flejmiara :-D

    thx ;)
    zresztą bo ja wiem, tylko czasem mi się tak robi jak mnie ktoś napadnie
    trochę bez sensu
    bo tak na ogół to ja jestem bardzo pokojowo nastawiona staruszeczka ;)
    pozdr, jk

    ps. a tak w ogóle to aż mi głupio że się ośmieliłam Moderatora skrytykować,
    jak tak sobie teraz czytam jego posty to mi wychodzi że bardzo sympatyczny
    człowiek, sorki Moderatorze!

  • 44. Data: 2006-02-10 20:13:03
    Od: "bublik" <b...@f...com>

    Użytkownik "Joanna Krahelska" <j...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dsir84$a8u$1@inews.gazeta.pl...
    > 'madzik' <g...@o...nie.pl> napisał(a):
    >
    > (...)
    > bo tak na ogół to ja jestem bardzo pokojowo nastawiona staruszeczka ;)

    Taka pokojowo nastawiona bombka z opoznionym zaplonem ;)

    .

  • 45. Data: 2006-02-10 20:16:20
    Od: 'madzik' <g...@o...nie.pl>

    Joanna Krahelska wrote:

    > bo tak na ogół to ja jestem bardzo pokojowo nastawiona staruszeczka ;)

    Zeby wszystkie "staruszeczki" w Twoim wieku byly takie fajne... :-)

    > ps. a tak w ogóle to aż mi głupio że się ośmieliłam Moderatora
    > skrytykować, jak tak sobie teraz czytam jego posty to mi wychodzi że
    > bardzo sympatyczny człowiek, sorki Moderatorze!

    A to akurat to moge potwierdzic z wlasnych doswiadczen.
    _Bardzo_ mily mlody czlowiek :-)
    I na dodatek nie wymaga uzywania duzej litery przy pisaniu "moderator" ;-)

  • 46. Data: 2006-02-10 20:25:13
    Temat: OT Sprostowanie ;-) Re: pl.praca.oferowana
    Od: 'madzik' <g...@o...nie.pl>

    'madzik' wrote:

    > A to akurat to moge potwierdzic z wlasnych doswiadczen.
    > _Bardzo_ mily mlody czlowiek :-)
    > I na dodatek nie wymaga uzywania duzej litery przy pisaniu "moderator" ;-)

    No dobra, musze to powyzej odszczekac, bo wlasnie na mnie nakrzyczal, ze mu
    opinie psuje.
    Niniejszym stwierdzam wiec, ze moderator jest Bardzo Zly i trzeba sie od
    niego trzymac z daleka, co i sama dzis czynic bede ;-) (a do jutra mu
    pewnie przejdzie ;-)).

  • 47. Data: 2006-02-10 20:25:47
    Od: "bublik" <b...@f...com>

    Użytkownik "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    > bublik napisał(a):
    >

    > Tyle że moderacja odbywa się na czymś w rodzaju takiego terminala właśnie.
    > Zresztą nawet nie chodzi o to że z OE. Chodzi o to że z
    > _nieskonfigurowanego_
    > OE.

    Ja nie wiem czy moj OE jest magicznie "skonfigurowany" czy tez nie, ale robi
    to co chce, wiec mi to wystarcza.
    Ja zglosilem chec pomocy, zaproponowalem rozwiazanie problemu, czekam na
    konkretna odpowiedz, dalsze wylewanie wody na mlyn obroncow zapracowanych
    guru moderowania wiadomosci na news grupach przed tabunami luserow
    uzbrojonych w _nieskonfigurowanych_ klientow jest wlasnie owym biciem piany,
    ktorego bezskutecznie poszukujesz.

    Jakos nikt z "aktywnych" czlonkow grupy (Kira, Gromax, Sobczyk itd) do tej
    pory nie odniosl sie do propozycji podzialu pracy. Natomiast jak zwykle
    dodali swoje drewniane 3 gr. wysylajac na grupe wiadomosci, ktore rownie
    dobrze moga posluzyc jako zrodlow wzorcow na SPAM.

    .

  • 48. Data: 2006-02-10 20:26:55
    Od: "bublik" <b...@f...com>

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości

    > (...)
    > Co ty masz z tym fetyszyzmem? Może do seksuologa jakiegoś się
    > przejdź, skoro wszędzie i ciągle masz z tym problem? ;)

    Dziecko, zanim zabierzesz glos w sprawach dla doroslych proponuje jakas
    lekture edukacyjnego z tego zakresu.

    .

  • 49. Data: 2006-02-10 20:40:42
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > Ja nie wiem czy moj OE jest magicznie "skonfigurowany" czy tez nie, ale
    > robi to co chce, wiec mi to wystarcza.
    zastanów się nad róznicą pomiędzy "poprawnie" a "wystarczająco dla mnie"

    > Ja zglosilem chec pomocy, zaproponowalem rozwiazanie problemu, czekam na
    zadeklarowałeś że masz czas.
    znajdź w fakju do kogo i w jaki sposób możesz się odezwać.

> [...]
    > uzbrojonych w _nieskonfigurowanych_ klientow jest wlasnie owym biciem
    > piany, ktorego bezskutecznie poszukujesz.
    mistrzu, to sprawa moderatora jak i kiedy wykonuje swoją pracę. jak uważasz
    że się nie wywiązuje - zastosuj procedury do zmiany. jeszcze raz odsyłam do
    fakju (ciekawe czy chociaż raz na nie zerknąłeś żeby wiedzieć np. o co
    chodzi z konfiguracją OE)

    > Jakos nikt z "aktywnych" czlonkow grupy (Kira, Gromax, Sobczyk itd) do tej
    > pory nie odniosl sie do propozycji podzialu pracy.
    przepraszam, a co my mamy z tym wspólnego? chcesz i potrafisz, odezwij się
    do odpowiednich osób i tyle.

    > Natomiast jak zwykle
    > dodali swoje drewniane 3 gr. wysylajac na grupe wiadomosci, ktore rownie
    > dobrze moga posluzyc jako zrodlow wzorcow na SPAM.
    niezłą masz opinię nt. osób którym się chce z tobą dyskutować

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 50. Data: 2006-02-10 20:55:33
    Od: "bublik" <b...@f...com>

    Użytkownik "gromax" <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl> napisał w wiadomości
    > zastanów się nad róznicą pomiędzy "poprawnie" a "wystarczająco dla mnie"

    > zadeklarowałeś że masz czas.
    > znajdź w fakju do kogo i w jaki sposób możesz się odezwać.

    Ja zglaszam sie tutaj.

    > niezłą masz opinię nt. osób którym się chce z tobą dyskutować

    Na grupie oceniam ludzi po tonie i wartosci merytorycznej ich wypowiedzi.

    .