PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana

  • 1. Data: 2006-02-08 08:49:23
    Temat: pl.praca.oferowana
    Od: "Joanna Krahelska" <j...@g...pl>

    ja tak trochę OT a trochę złośliwie
    pl.praca.oferowana jest moderowana i słusznie
    ale ten moderator to mógłby się trochę bardziej wysilić
    updatuje tak średnio co cztery dni... a mnie się wydawało że jednym z
    głównym dobrodziejstw netu jest błyskawiczny dostęp do informacji
    to już szybciej wychodzi pofatygować się do biura ogłoszeń i zamieścić
    ogłoszenie w papierowej gazecie ;)
    pozdr, jk
    ps. nie ma tak znowu dużo tych ogłoszeń żeby się moderator nie wyrabiał,
    spoko mógłby to robić codziennie...

  • 2. Data: 2006-02-08 09:03:33
    Temat: Re: pl.praca.oferowana
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 8 Feb 2006 08:49:23 +0000 (UTC), Joanna Krahelska napisał(a):

    > ps. nie ma tak znowu dużo tych ogłoszeń żeby się moderator nie wyrabiał,
    > spoko mógłby to robić codziennie...

    Aaa, bylo chyba juz dziesiatki razy omawiane. Zajrzyj do archwium :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2006-02-08 09:34:29
    Od: "Joanna Krahelska" <j...@g...pl>

    Kapsel <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Aaa, bylo chyba juz dziesiatki razy omawiane. Zajrzyj do archwium :)

    wiem że było... ale nie zaszkodzi raz na jakiś czas się pożalić ;)
    właśnie zaczęły się pojawiać oferty z ostatnich czterech dni hehe
    pozdr, jk

  • 4. Data: 2006-02-08 12:18:58
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    to jest tak - jak się czujesz na siłach i masz odpowiednie umiejętności, to
    dołącz do moderatorów.
    i pamiętaj, że jedyne co cie moze za wykonywaną (społecznie i rzetelnie)
    pracę spotkać to "dowalania" od innych, chwalacych będzie baaaardzo
    niewielu.
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 5. Data: 2006-02-08 12:22:52
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Joanna Krahelska napisał(a):

    > pl.praca.oferowana jest moderowana i słusznie
    > ale ten moderator to mógłby się trochę bardziej wysilić
    > updatuje tak średnio co cztery dni...

    Zawsze mogę zacząć wzorować się na prhn... ;)
    A tak serio. Krytyka przyjęta. Postaram się poprawić.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2006-02-08 13:27:16
    Od: "Joanna Krahelska" <j...@g...pl>

    Wojciech Bańcer <p...@p...pl> napisał(a):

    > Zawsze mogę zacząć wzorować się na prhn... ;)
    > A tak serio. Krytyka przyjęta. Postaram się poprawić.

    wielkie dzięki!
    trochę to frustrujące kiedy dookoła newsy pojawiają się co sekunda a tutaj
    takie lagi ;)
    pozdr, jk

  • 7. Data: 2006-02-08 13:55:46
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    "Joanna Krahelska" <j...@g...pl> wrote in

    > wielkie dzięki!
    > trochę to frustrujące kiedy dookoła newsy pojawiają się co sekunda a
    > tutaj takie lagi ;)
    > pozdr, jk

    phi, to teraz jeszcze wez odnies sie do dzialow rekrututacji;
    tam tez pewnie mogliby puscic jakies ogloszenie kilka godzin
    albo kilka dni wczesniej; ba! decyzja o przygotowaniu nowego
    stanowiska pracy tez moglaby byc zapewne podejmowana szybciej;

    adas;

  • 8. Data: 2006-02-08 14:58:42
    Od: "Joanna Krahelska" <j...@g...pl>

    adasiek <p...@p...wp.pl> napisał(a):

> [...]
    > albo kilka dni wczesniej; ba! decyzja o przygotowaniu nowego
    > stanowiska pracy tez moglaby byc zapewne podejmowana szybciej;

    ależ nie o to mi chodziło tylko o szybki dostęp do informacji w necie ;)
    pozdr, jk

  • 9. Data: 2006-02-08 15:15:45
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Joanna Krahelska <j...@g...pl> wrote:

    > pl.praca.oferowana jest moderowana i słusznie
    > ale ten moderator to mógłby się trochę bardziej wysilić
    > updatuje tak średnio co cztery dni... a mnie się wydawało że jednym z

    Czy przed swoim jeczeniem tutaj, zglosilas chec pomocy moderatorowi?
    Nie - nie sil sie na odpowiedz. Doskonale wiem, ze nic takiego nie mialo
    miejsca.
    Ale przeciez to tak milo pojezdzic po kims, kto wykonuje cos spolecznie...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 10. Data: 2006-02-08 15:30:35
    Od: "Joanna Krahelska" <j...@g...pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(a):

> [...]
    > miejsca.
    > Ale przeciez to tak milo pojezdzic po kims, kto wykonuje cos spolecznie...

    a to się zdziwiłam
    jeżdżę po kimś? powaga?!
    i jeszcze: jęczę?
    ejże, kolego, wyluzuj lekuchno
    to pewnie przez niskie ciśnienie atmosferyczne i ogólnie paskudną pogodę,
    jutro poczujesz się lepiej
    dziwne że sam moderator jakoś inaczej odpowiedział...
    pozdr, jk