PracaGrupypl.praca.dyskusje › ochrona środowiska

  • 1. Data: 2006-02-07 18:17:18
    Temat: ochrona środowiska
    Od: "Grzesiek" <g...@w...pl>

    Jakie są szanse na dobrą pracę po ochronie środowiska?
    Ja akurat będę pisał pracę mgr z edukacji ekologicznej i
    chciałbym zacząć pracować w swoim kierunku choć nie jest to łatwe.

    Grzesiek

  • 2. Data: 2006-02-09 07:33:42
    Temat: Re: ochrona środowiska
    Od: "Mihajlo" <u...@p...onet.pl>

    > Jakie są szanse na dobrą pracę po ochronie środowiska?
    > Ja akurat będę pisał pracę mgr z edukacji ekologicznej i
    > chciałbym zacząć pracować w swoim kierunku choć nie jest to łatwe.
    >
    > Grzesiek

    Witam,

    Jestem juz 4 lata po ukonczeniu tego kierunku i dopiero moja 3. praca zwiazana
    jest z ochrona srodowiska . No wiec jesli mieszkasz w regionie przemyslowym (np.
    Slask)to jeszcze jakos moze znajdziesz (wielki przemysl, biura projektowe
    ochrony srodow. itp.). Ale jesli gdzie indziej to naprawde jest cienko. W
    wielkich zakladach przemysl. istnieja nawet zespoly ds. OŚ, ale w zakladach
    srednich i malych jest to zreguly jedna osoba, laczaca czesto etat ochroniarza
    np. z bhp-owcem, nierzadko na wlasnej dzialalnosci gospod.

    Ogolnie jest marnie w tym zawodzie, bo w Polsce wciaz duzo sie mowi o ekologii a
    malo dla niej robi - nie rozwija sie alternatywnych zrodel energii, niewiele
    sie dziala aby rozwiazac problem z odpadami (brak spalarni, sortowni, recykling
    na niskim poziomie).

    Pozdrawiam i zycze powodzenia,

    Mihajlo

  • 3. Data: 2006-02-09 19:17:20
    Od: "Grzesiek" <g...@w...pl>

    dzięki
    nie jest łatwo
    za to Polska dostała sporo kasy z UE na ochrone środowiska i dziwne, że
    nadal trudno o prace w tej dziedzinie ciekawe kto to kasą zarządza

    A miałem takie wizje przeprowadenia kampanii ekologicznej chociażby takiej
    jak w UK

    grzesiek

  • 4. Data: 2006-02-09 19:25:52
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    polska to taki dziwny kraj, że jak jest nadurodzaj owoców, to zamiast
    zbierać owoce zbiera się grupa ludzi i obraduje (wiem wiem, dowcip z siwą
    już brodą, ale jakże aktualny).
    parafrazując - zanim dotrze do urzędników że można/trzeba środki
    przeznaczone na X wykorzystać do X to miną lata świetlne. pozostaje
    wyłącznie założeie własnej działalności i wzięcia ryzyka na siebie. ale
    komu się będzie chciało ....

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---