PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana

  • 51. Data: 2006-02-10 21:00:00
    Temat: Re: pl.praca.oferowana
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > Na grupie oceniam ludzi po tonie i wartosci merytorycznej ich wypowiedzi.
    a jakie kryteria stosujesz do własnej osoby?
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 52. Data: 2006-02-10 21:53:39
    Od: "bublik" <b...@f...com>

    Użytkownik "gromax" <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl> napisał w wiadomości

    > a jakie kryteria stosujesz do własnej osoby?

    Dokladnie te same.

    .

  • 53. Data: 2006-02-10 23:30:42
    Od: b...@b...pl

    bublik wrote:

    > Użytkownik "gromax" <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl> napisał w wiadomości

    > Dokladnie te same.

    Niestety bublik, jesteś twardogłowym cymbałem, pyskaczem i pieniaczem.
    Moderowanie grupy to coś więcej niż poprawnie skonfigurowany czytnik. Nie
    wystarczy "chęć szczera" i grzmiące deklaracje. Należy zastosować się do
    procedury: zajrzeć do faq-u i postępować zgodnie ze wskazówkami,
    porozmawiać z odpowiednimi ludźmi i uzyskać ich akceptację, nie wspominając
    o stosowaniu się do pewnych zasad. Ty natomiast produkujesz wyłącznie
    samouwielbienie, pozory wszechwiedzy, przy równoczesnej i zadziwiającej
    odporności na rzeczowe argumenty.

  • 54. Data: 2006-02-11 09:07:17
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: bublik [Fri, 10 Feb 2006 21:26:55 +0100]:

    [...]

    Masz idealnie dobranego nicka :-)

    Kira

    --
    _ _ ____ __________________________________________________
    | ' /| |_ Cyber-Girl.NET - Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)|

  • 55. Data: 2006-02-11 09:42:23
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Maciek Sobczyk napisał(a):

    [...]

    > A mnie jeszcze interesuje, w jaki niby sposób Wojciech ma nie pozwolić
    > aby inni go tłumaczyli ??

    > Zaprawdę weri weri interuje mnie to to

    Bo ja mogę... mogę... o! Mogę nogą tupnąć. ;)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 56. Data: 2006-02-11 09:59:49
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    bublik napisał(a):

    [...]

    > Ja nie wiem czy moj OE jest magicznie "skonfigurowany" czy tez nie, ale robi
    > to co chce, wiec mi to wystarcza.

    To ja teraz najzupełniej poważnie spytam: i uważasz że wiedza na poziomie
    "działa, czy dobrze to nie wiem, ale mi wystarcza?" jest wystarczająca do
    zajmowania się grupą, gdzie mimo wszystko ludzie od Ciebie oczekują czasem
    porad natury technicznej?

    > Ja zglosilem chec pomocy, zaproponowalem rozwiazanie problemu, czekam na
    > konkretna odpowiedz,

    Konkretną odpowiedź dałem wcześniej. Uważam że osoba, która nie ma
    jakiegoś w miarę sensownego pojęcia o aspektach technicznych, się
    po prostu nie nadaje. Nie dlatego, że to jest super strasznie trudne,
    ale dlatego że będzie miała kupę wątpliwości przy podejmowaniu decyzji,
    a potem przy ich ewentualnym uzasadnianiu, co bardzo szybko może
    zaowocować mocnym zniechęceniem się.

    > dalsze wylewanie wody na mlyn obroncow zapracowanych guru moderowania
    > wiadomosci na news grupach przed tabunami luserow uzbrojonych
    > w _nieskonfigurowanych_ klientow jest wlasnie owym biciem piany,
    > ktorego bezskutecznie poszukujesz.

    Nigdzie nie poszukuję bicia piany. Ciebie spytałem kto mnie w tym wątku
    tłumaczył brakiem czasu.

    > Jakos nikt z "aktywnych" czlonkow grupy (Kira, Gromax, Sobczyk itd) do tej
    > pory nie odniosl sie do propozycji podzialu pracy. Natomiast jak zwykle
    > dodali swoje drewniane 3 gr. wysylajac na grupe wiadomosci, ktore rownie
    > dobrze moga posluzyc jako zrodlow wzorcow na SPAM.

    Szczerze? Ty w tych wiadomościach widzisz co chcesz widzieć. Niekoniecznie
    musi to być zgodne z tym co w nich widzą inni. U Ciebie zauważyłem dość
    częsty nawyk wycinania pytań i stwierdzeń merytorycznych i konkretnych,
    a odnoszenia się tylko i wyłącznie do tej części niemerytorycznej postów
    (którą ktoś może dodać z odrobiny złośliwości, czy dla żartu, ale która nie
    przekreśla jednak pozytywnego sensu wypowiedzi jako całości).

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 57. Data: 2006-02-11 10:06:35
    Temat: Re: OT Sprostowanie ;-) Re: pl.praca.oferowana
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    'madzik' napisał(a):

    [...]

    > No dobra, musze to powyzej odszczekac, bo wlasnie na mnie nakrzyczal, ze mu
    > opinie psuje.

    Ja Cię chyba normalnie zaduszę... ;)

    > Niniejszym stwierdzam wiec, ze moderator jest Bardzo Zly i trzeba sie od
    > niego trzymac z daleka, co i sama dzis czynic bede ;-) (a do jutra mu
    > pewnie przejdzie ;-)).

    Ale to dopiero wieczorem. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 58. Data: 2006-02-11 10:10:17
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Joanna Krahelska napisał(a):

    [...]

    > ps. a tak w ogóle to aż mi głupio że się ośmieliłam Moderatora skrytykować,
    > jak tak sobie teraz czytam jego posty to mi wychodzi że bardzo sympatyczny
    > człowiek, sorki Moderatorze!

    Ja bardzo proszę... bez takiej tytularności. Ja nie jestem Jego Wysokość,
    żeby mi trzeba było duże literki do tytułu przystawiać. ;) A najlepiej po
    prostu per 'Wojtek'. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 59. Data: 2006-02-11 10:45:50
    Od: 'madzik' <g...@o...nie.pl>

    Wojciech Bańcer wrote:

    > Ja Cię chyba normalnie zaduszę... ;)

    Za daleko masz ;-)

    > Ale to dopiero wieczorem. :)

    A ja nawet wiem dlaczego ;-)

    --
    Pozdrawiam cieplutko,
    Magda

  • 60. Data: 2006-02-11 10:56:42
    Od: "Joanna Krahelska" <j...@g...pl>

    Wojciech Bańcer <p...@p...pl> napisał(a):

    > Ja bardzo proszę... bez takiej tytularności. Ja nie jestem Jego Wysokość,
    > żeby mi trzeba było duże literki do tytułu przystawiać. ;) A najlepiej po
    > prostu per 'Wojtek'. :)

    super, thx! Joanna jestem ;)
    a te duże litery i tytularność to ze strachu przed moim przykrym wrogiem
    Panem Przemysławem hehe
    ale i tak: sorki za rozpętanie tego tematu, nie myślałam że tak się to
    skończy...
    pozdr, jk