PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana

  • 61. Data: 2006-02-11 12:18:57
    Temat: Re: pl.praca.oferowana
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    bublik napisał(a):
    > Jakos nikt z "aktywnych" czlonkow grupy (Kira, Gromax, Sobczyk itd) do tej
    > pory nie odniosl sie do propozycji podzialu pracy.
    Miło mi, że zaliczasz mnie do aktywnych członków grupy, chociaż tykasz
    po nazwisku, więc po chamsku.

    Członków aktywnych jest tu znacznie więcej, bo i Czarny i Vertret i
    Jotte i Bremse i zwykle bardzo czynna lecz ostatnio ze względów, że je
    tak nazwę, antypodowych nieczynna Immona i inni...

    Za pozostałych wymienionych aktywnych łumaczyć się nie będę, za siebie
    też nie, bo i nie ma z czego. Każdy robi to co lubi albo każdy zabija to
    co ukochał, jak mowi poeta uwięziony, co w tym wypadku na jedno
    wychodzi. Ja wolnego czasu, choć kocham go mieć, chronicznie nie mam. W
    nielicznych wolnych chwilach, robię to, co lubię. Proste, nie?

    BTW: prhn też czytam. Czy i tam powinienem moderować?

    Co mnie dziwi, to tylko to, że wymieniłeś tylko tych aktywnych, którzy
    prezentują w miarę zbliżone poglądy, będące w opozycji do Twoich
    (chociażby w wątku "list referencyjny).
    Subiektywne subiekcje IMO.

    > Natomiast jak zwykle
    > dodali swoje drewniane 3 gr. wysylajac na grupe wiadomosci, ktore rownie
    > dobrze moga posluzyc jako zrodlow wzorcow na SPAM.
    Jak zwykle. Jesteś za ograniczeniem dostępu do mediów kaczorze nasz?

  • 62. Data: 2006-02-11 12:20:59
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    bublik napisał(a):
    > Dokladnie te same.
    to dlaczego jeszcze nie popełnileś samobójstwa?

  • 63. Data: 2006-02-11 12:27:49
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Wojciech Bańcer napisał(a):
    > Bo ja mogę... mogę... o! Mogę nogą tupnąć. ;)

    Myślisz że pomoże? :)

    pozdr.
    m.

  • 64. Data: 2006-02-11 19:34:33
    Od: "bublik" <b...@f...com>

    Użytkownik <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Niestety bublik, jesteś twardogłowym cymbałem, pyskaczem i pieniaczem.

    Ciekawe, ale wlasnie opisales siebie, pozdrawiam rodzine.
    Spodziewalem sie takiej reakcji, w koncu takie sa efekty krytyki czlonkow
    towarzystwa wzajemnej adoracji.
    Przestaje monitorowac ten watek, szkoda mi czasu na na was - moi ulomni i
    niechciani wspoltowarzysze z grupy. Powodzenia w zyciu osobistym - bardzo
    sie przyda, bo ta frustracja az kole w oczy.

    .

  • 65. Data: 2006-02-11 21:14:43
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Joanna Krahelska <j...@g...pl> wrote:

    > moja wina w sumie, pobawiłam się z Panem Przemysławem i miałam przy tym
    > sporo zdrowej radochy
    > to bylo baaardzo nieelegancko z mojej strony ;)

    Ludzi mądrych od głupich odróżnia to, że pierwsi wiedzą kiedy zamilknąć,
    drudzy natomiast niekoniecznie.
    Innymi słowy - cieszę się, że poprawiłem Ci humor, mam nadzieję że
    przynajmniej w takim stopniu jak Ty mi :-)

    --
    Przemysław Maciuszko