PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana

  • 31. Data: 2006-02-09 20:25:37
    Temat: Re: pl.praca.oferowana
    Od: "Joanna Krahelska" <j...@g...pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(a):

    > Po pierwsze - naucz sie czytac. Ze zrozumieniem. Chyba, ze 'kolego' to dla
    > Ciebie to samo co 'per Ty'.

    no uparł się na mnie Pan Przemysław że hej
    na stare lata chyba pieniaczem zostanie...
    a cóż takiego złego jest w słowie "kolega"? grzecznie, kulturalnie, a IMHO
    wręcz eleganciej niż zwykłe "ty"
    a swoją drogą ja do Pana z pełnym szacunkiem, Panie Przemysławie, a Pan mnie
    nadal tak tyka i tyka... oj nieładnie

    > Piszac o kims 'gosc' tez nie za bardzo kultura sie wykazujesz.

    ech, miły Panie Przemysławie... naprawdę mam na forum napisać "ten szanowny
    pan"? dziwne
    słowo "gość" było najbardziej kulturalne z dostępnych opcji, zapewniam

    > Urzekla mnie Twoja historia.

    proszę sobie wyobrazić, Panie Przemysławie, że jest Pan łaskaw rozstawiać po
    kątach osobę urodzoną w połowie ubiegłego stulecia
    nie ma w tym żadnej historii, która mogłaby kogoś urzec - fatalnie
    zastosowany cytat (skądinąd o ile pamiętam tytuł jakiejś rozpaczliwej
    cyklicznej tandety z komercyjnej stacji TV - gratuluję gustu telewizyjnego)
    pisać też warto ze zrozumieniem

    > Osobiste wycieczki w zaden sposob nie poprawiaja Twojego wizerunku.
    > Dla mnie EOT, bo zdaje sie nie widzisz nic zlego w swoim swiatopogladzie.

    ależ Panie Przemysławie wielce szanowny, czy Pan naprawdę sądzi że ja tutaj
    sobie tworzę jakiś wizerunek?! o święta naiwności
    a co do osobistych wycieczek to zapewniam Pana, iż w słowie "meteoropata"
    nie ma nic obraźliwego, brzmi podobnie do np "psychopaty" ale znaczy
    zupełnie co innego
    i jeszcze: czy zechciałby Pan łaskawie wyjaśnić zesklerotyczniałej
    starowinie jak Pan w swej nieprzebranej mądrości rozumie
    termin "światopogląd" bo jakoś mi ten termin za cholerę tutaj nie pasuje...

    EOT jak EOT, jak znam takich Panów Przemysławów to mój interlokutor co pięć
    minut tu zagląda żeby sprawdzić jak bardzo udało mu się mnie pognębić

    hehe życie jest jednak piękne hurra

  • 32. Data: 2006-02-09 21:46:45
    Od: złoty <m...@T...op.pl>

    Użytkownik Kira napisał:

    > Re to: bublik [Thu, 9 Feb 2006 12:52:22 +0100]:

    > I co z tego w zasadzie...?
    >

    > Kira (zaciekawiona)

    ...no cóż - oznacza to, że tu nic o glonojadach się nie dowiesz ;))))

    A. (rozbawiony)

    (NMSP)

  • 33. Data: 2006-02-09 22:01:41
    Od: złoty <m...@T...op.pl>

    Użytkownik Przemysław Maciuszko napisał:

    > Po pierwsze - naucz sie czytac. Ze zrozumieniem. Chyba, ze 'kolego' to dla
    > Ciebie to samo co 'per Ty'.

    hmm.. na mój gust, zwrot "kolego" jest zwrotem bardziej oficjalnym niż
    "per Ty"

    > Piszac o kims 'gosc' tez nie za bardzo kultura sie wykazujesz.

    > Urzekla mnie Twoja historia.

    za to Ty się tu wykazałeś wręcz zajeb... kulturą

    > Osobiste wycieczki w zaden sposob nie poprawiaja Twojego wizerunku.
    > Dla mnie EOT, bo zdaje sie nie widzisz nic zlego w swoim swiatopogladzie.

    nie! Żartobliwie Ci dała do zrozumienia, że się niepotrzebnie unosisz i
    zasugerowała, byś wyluzował.
    W sumie to też tego nie rozumiem. Mogę zrozumieć Twój sentyment do pracy
    moderatora.. ale tak właściwie, to po co się wtrącasz "między wódkę a
    zakąskę"?
    Post Joanny był wyważony (..a jak wiesz bywały dużo bardziej napastliwe
    ze strony niktórych użyszkodników) i całkowicie normalny, Wojciech się
    do niego też spokojnie ustosunkował.. więc po co zaogniasz atmosferę?

    pzdr
    A.

  • 34. Data: 2006-02-10 10:19:36
    Od: "bublik" <b...@f...com>

    Użytkownik "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    > bublik napisał(a):
    > (...)
    > Szczerze? To nie jest to, że ja nie chcę pomocy i proszę nie odbierz tego
    > źle, ale wydaje mi się, że osoba pisząca na newsy przez bramkę, tudzież
    > pisząca z nieskonfigurowanego OE, niestety nie wydaje mi się odpowiednią
    > osobą do tego zadania.

    Przestrzegam przed technologicznym fetyszyzmem - to ze ktos korzysta z OE a
    nie z terminala nie oznacza, ze bedzie mial problemy z moderacja ogloszen o
    prace.

> [...]
    > ten będzie się wahać w granicach od ok. 2 do 4 minut. Zakładając liczbę
    > ogłoszeń/dzień na ok. 50, daje nam to od ok. 2h do ok. 4h _dziennie_.
    > Dodając do tego fakt, że człowiek nie automat i też musi czasem "zająć"
    > umysł czymś innym,choćby na chwilkę, to masz ok. 3-5h nie Twoje. Takiś
    > pewny, że będziesz to w stanie robić _codziennie_? :>
    >
    > Proszę tych powyższych wyliczeń nie traktować jako moje narzekanie, czy
    > coś.
    > Po prostu chcę uświadomić niektórym koszt czasowy stojący za deklaracją

    Moze czas pomyslec o usprawnieniu pracy ? Moze kilka osob powinno moderowac
    ogloszenia ? Na tej grupie jest kilka stalych bywalcow, jestem pewien, ze
    zamiast bic piane i inicjowac kolejne flamewar'y mogliby poswiecic kilka
    chwil i zmoderowac np. 10 ogloszen ?

    .

  • 35. Data: 2006-02-10 10:20:41
    Od: "bublik" <b...@f...com>

    > bublik napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > A czy ja się gdzieś tłumaczę w ten sposób?

    Ty nie, ale pozwalasz aby inni robili to za ciebie, bardzo czesto w bardzo
    prymitywny sposob.

    .

  • 36. Data: 2006-02-10 10:23:51
    Od: "bublik" <b...@f...com>

    Użytkownik "Joanna Krahelska" <j...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dsg8g1$bl4$1@inews.gazeta.pl...

    > no uparł się na mnie Pan Przemysław że hej (...)

    Droga Joanno, to sa skutki wdawania sie w desputy z socjopatami, ktorych
    zamiast ojca i matki wychowywali boty na ircu - szkoda czasu i twoich palcow
    :)

    .

  • 37. Data: 2006-02-10 10:29:59
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: bublik [Fri, 10 Feb 2006 11:19:36 +0100]:

    > Przestrzegam przed technologicznym fetyszyzmem - to ze ktos
    > korzysta z OE a nie z terminala nie oznacza, ze bedzie mial
    > problemy z moderacja ogloszen o prace.

    Co ty masz z tym fetyszyzmem? Może do seksuologa jakiegoś się
    przejdź, skoro wszędzie i ciągle masz z tym problem? ;)

    A poważnie: owszem, to, że ktoś nie potrafi nawet OE poustawiać
    jak najbardziej oznacza, że będzie miał problem z moderacją. A
    konkretniej rzecz biorąc, z techniczną stroną tej moderacji.

    Kira

    --
    _ _ ____ __________________________________________________
    | ' /| |_ Cyber-Girl.NET - Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)|

  • 38. Data: 2006-02-10 11:40:32
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    bublik napisał(a):

    > Przestrzegam przed technologicznym fetyszyzmem - to ze ktos korzysta z OE a
    > nie z terminala nie oznacza, ze bedzie mial problemy z moderacja ogloszen o
    > prace.

    Tyle że moderacja odbywa się na czymś w rodzaju takiego terminala właśnie.
    Zresztą nawet nie chodzi o to że z OE. Chodzi o to że z _nieskonfigurowanego_
    OE.

> [...]
    > zamiast bic piane i inicjowac kolejne flamewar'y mogliby poswiecic kilka

    To może sprawdź ile tego bicia piany i flejmów było w ciągu ostatniego
    roku. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 39. Data: 2006-02-10 11:59:19
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    bublik napisał(a):

    > Ty nie, ale pozwalasz aby inni robili to za ciebie, bardzo czesto w bardzo
    > prymitywny sposob.

    Ok. Konkretnie to kto i gdzie się w tym wątku tłumaczył, że ja nie mam
    czasu? :) Bo jakoś się doczytać nie umiem. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 40. Data: 2006-02-10 18:00:35
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Wojciech Bańcer napisał(a):

    > Ok. Konkretnie to kto i gdzie się w tym wątku tłumaczył, że ja nie mam
    > czasu? :) Bo jakoś się doczytać nie umiem. :)

    A mnie jeszcze interesuje, w jaki niby sposób Wojciech ma nie pozwolić
    aby inni go tłumaczyli ??

    Zaprawdę weri weri interuje mnie to to

    m.