PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana

  • 21. Data: 2006-02-09 02:49:14
    Temat: Re: pl.praca.oferowana
    Od: "Joanna Krahelska" <j...@g...pl>

    Matt Z <m...@...pl.usun.koncowke> napisał(a):

    > na grupach jesteśmy ;c)

    ech... no jak pisałam do gościa per "ty", jak do wszystkich w cyberświecie,
    to się dowiedziałam że się nie kolegujemy, więc zaczęłam pleno titulo jak w
    liście do kancelarii prezydenta (dowolnego)
    ale on mnie nadal per "ty" traktował chociaż pewnie mógłby być moim wnukiem
    (żeby chociaż "ty, babciu"... ;) )
    wczoraj jednak było niskie ciśnienie, meteoropatów sporo...
    pozdr, jk

  • 22. Data: 2006-02-09 09:29:05
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Joanna Krahelska <j...@g...pl> wrote:

    > ech... no jak pisałam do gościa per "ty", jak do wszystkich w cyberświecie,

    Po pierwsze - naucz sie czytac. Ze zrozumieniem. Chyba, ze 'kolego' to dla
    Ciebie to samo co 'per Ty'.
    Piszac o kims 'gosc' tez nie za bardzo kultura sie wykazujesz.

    > ale on mnie nadal per "ty" traktował chociaż pewnie mógłby być moim wnukiem
    > (żeby chociaż "ty, babciu"... ;) )

    Urzekla mnie Twoja historia.

    > wczoraj jednak było niskie ciśnienie, meteoropatów sporo...

    Osobiste wycieczki w zaden sposob nie poprawiaja Twojego wizerunku.
    Dla mnie EOT, bo zdaje sie nie widzisz nic zlego w swoim swiatopogladzie.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 23. Data: 2006-02-09 11:17:49
    Od: "bublik" <b...@f...com>

    Użytkownik "Joanna Krahelska" <j...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dscbaj$oil$1@inews.gazeta.pl...
    > ja tak trochę OT a trochę złośliwie
    > pl.praca.oferowana jest moderowana i słusznie
    > ale ten moderator to mógłby się trochę bardziej wysilić
    > updatuje tak średnio co cztery dni... a mnie się wydawało że jednym z
    > głównym dobrodziejstw netu jest błyskawiczny dostęp do informacji
    > to już szybciej wychodzi pofatygować się do biura ogłoszeń i zamieścić
    > ogłoszenie w papierowej gazecie ;)
    > pozdr, jk
    > ps. nie ma tak znowu dużo tych ogłoszeń żeby się moderator nie wyrabiał,
> [...]

    Uwazam, ze tlumaczenie opoznien w publikacji ofert pracy tym, ze "sie nie ma
    czasu" jest infantylne - jak nie masz czasu sie tym zajmowac to niech to
    robi ktos inny.

    .

  • 24. Data: 2006-02-09 11:35:53
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > Uwazam, ze tlumaczenie opoznien w publikacji ofert pracy tym, ze "sie nie
    > ma czasu" jest infantylne - jak nie masz czasu sie tym zajmowac to niech
    > to robi ktos inny.

    umiesz to zrobić, zrobisz lepiej i szybciej? przedstaw swoją propozycję w
    odpowiednim miejscu i odpowiednim osobom. bo tak to tylko próżne gadanie
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 25. Data: 2006-02-09 11:52:22
    Od: "bublik" <b...@f...com>

    Użytkownik "gromax" <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl> napisał w wiadomości

    > umiesz to zrobić, zrobisz lepiej i szybciej? przedstaw swoją propozycję w
    > odpowiednim miejscu i odpowiednim osobom. bo tak to tylko próżne gadanie

    Zeby bylo jasne - doceniam prace i czas, ktore "odpowiednie osoby" wkladaja
    w moderacje p.p.o. Postawa godna pochwaly i nasladowania.
    Tylko to juz jest kolejna sytuacja, gdzie ludzie zglaszaja opoznienia, a
    przypomne, ze to nie jest grupa dot. akwarystyki tylko PRACY.
    Jesli "odpowiednie osoby" nie daja sobie rade , to powinni sie oglosic na
    grupie, ze szukaja chetnych do pomocy, a nie zaslaniac sie pyskaczami i
    opowiadac o ciezkim losie moderatora. P.P.O jest dla ludzi, a nie dla
    moderatorow.
    Jesli nie bedzie to kolidowalo z moimi obowiazkami to bardzo chetnie pomoge
    w moderacji p.p.o.

    .

  • 26. Data: 2006-02-09 13:17:29
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu bublik porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > Tylko to juz jest kolejna sytuacja, gdzie ludzie zglaszaja opoznienia, a
    > przypomne, ze to nie jest grupa dot. akwarystyki tylko PRACY.
    No i...? Jesli firma zamieszcza ogloszenie o wakacie akurat na ppo to
    zdaje sobie sprawe z tego jaki jest czas oczekiwania na pojawienie sie
    tego ogloszenia. Wiec cala rekrutacje planuje biorac pod uwage to
    wlasnie opoznienie.
> [...]
    > grupie, ze szukaja chetnych do pomocy, a nie zaslaniac sie pyskaczami i
    > opowiadac o ciezkim losie moderatora. P.P.O jest dla ludzi, a nie dla
    Jesli ktos uwaza ze ogloszenia pojawiaja sie zbyt pozno to niech napizse
    na priva do moderatora i zaoferuje swoja pomoc
    > Jesli nie bedzie to kolidowalo z moimi obowiazkami to bardzo chetnie pomoge
    > w moderacji p.p.o.
    To napisz do moderatora i sprawa zalatwiona.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 27. Data: 2006-02-09 17:30:54
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    bublik napisał(a):

    [...]

    > Uwazam, ze tlumaczenie opoznien w publikacji ofert pracy tym, ze "sie nie ma
    > czasu" jest infantylne

    A czy ja się gdzieś tłumaczę w ten sposób?

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 28. Data: 2006-02-09 17:39:49
    Od: 'madzik' <g...@o...nie.pl>

    Joanna Krahelska wrote:

    > ps. nie ma tak znowu dużo tych ogłoszeń żeby się moderator nie wyrabiał,
    > spoko mógłby to robić codziennie...

    To *NIE* jest wysiwhg... ;-)

    --
    Pozdrawiam cieplutko,
    Magda (i witam ponownie grupe bo baardzo dlugiej przerwie)

  • 29. Data: 2006-02-09 17:55:01
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: bublik [Thu, 9 Feb 2006 12:52:22 +0100]:

    > przypomne, ze to nie jest grupa dot. akwarystyki tylko PRACY.

    I co z tego w zasadzie...?

    Kira (zaciekawiona)

    --
    _ _ ____ __________________________________________________
    | ' /| |_ Cyber-Girl.NET - Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)|

  • 30. Data: 2006-02-09 18:27:46
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    bublik napisał(a):

    [...]

> [...]
    > grupie, ze szukaja chetnych do pomocy, a nie zaslaniac sie pyskaczami i
    > opowiadac o ciezkim losie moderatora. P.P.O jest dla ludzi, a nie dla

    Ok. Teraz naprawdę się zdziwiłem. :) Powiedz proszę gdzie ja tak opowiadam
    o ciężkim losie moderatora i gdzie ja się kimkolwiek zasłaniam przed
    kimkolwiek, hm? :)

    > Jesli nie bedzie to kolidowalo z moimi obowiazkami to bardzo chetnie pomoge
    > w moderacji p.p.o.

    Szczerze? To nie jest to, że ja nie chcę pomocy i proszę nie odbierz tego
    źle, ale wydaje mi się, że osoba pisząca na newsy przez bramkę, tudzież
    pisząca z nieskonfigurowanego OE, niestety nie wydaje mi się odpowiednią
    osobą do tego zadania.

    Jest też inna kwestia. O ile ja potrafię w większości przypadków ocenić
    ogłoszenie w czasie ok. 1 minuty (czasem szybciej, czasem wolniej), to
    dla osoby początkującej i mało się orientującej podejrzewam, że czas
    ten będzie się wahać w granicach od ok. 2 do 4 minut. Zakładając liczbę
    ogłoszeń/dzień na ok. 50, daje nam to od ok. 2h do ok. 4h _dziennie_.
    Dodając do tego fakt, że człowiek nie automat i też musi czasem "zająć"
    umysł czymś innym,choćby na chwilkę, to masz ok. 3-5h nie Twoje. Takiś
    pewny, że będziesz to w stanie robić _codziennie_? :>

    Proszę tych powyższych wyliczeń nie traktować jako moje narzekanie, czy coś.
    Po prostu chcę uświadomić niektórym koszt czasowy stojący za deklaracją
    "chętnie pomogę" :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl