PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana

  • 11. Data: 2006-02-08 15:38:22
    Temat: Re: pl.praca.oferowana
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Joanna Krahelska napisał(a):

    > dziwne że sam moderator jakoś inaczej odpowiedział...

    ...bo tak to bywa właśnie, kiedy się ludzie
    w "adwokatów" bawią ...

    --
    czarny
    ============= www.czarnobiale.pl =============

  • 12. Data: 2006-02-08 15:41:26
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Joanna Krahelska <j...@g...pl> wrote:

    > a to się zdziwiłam
    > jeżdżę po kimś? powaga?!

    Tak. Jestes kolejna osoba tutaj, ktora jeczy na powolnosc ppo, ale nie robi
    nic poza jeczeniem.

    > i jeszcze: jęczę?

    Oczywiscie. Nie Ty pierwsza niestety, nie Ty ostatnia.

    > ejże, kolego, wyluzuj lekuchno

    Nie przypominam sobie abysmy sie kolegowali.

    > to pewnie przez niskie ciśnienie atmosferyczne i ogólnie paskudną pogodę,

    Nie narzekam na pogode, ale dziekuje za troske.

    > jutro poczujesz się lepiej

    Ale ja sie czuje dzisiaj doskonale.

    BTW: Cos co zaprezentowalas swoja wypowiedzia, nazywane jest 'postawa
    roszczeniowa'.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 13. Data: 2006-02-08 15:42:39
    Od: "Joanna Krahelska" <j...@g...pl>

    czarny <m...@f...art.lp> napisał(a):

    > ....bo tak to bywa właśnie, kiedy się ludzie
    > w "adwokatów" bawią ...

    oj bywa ;)
    cóż trudno - tylko szkoda że się już odezwać nie można bo zaraz człowieka
    obrońcy zagryzą, i to za co? za krytykę lagów hehe
    pozdr, jk

  • 14. Data: 2006-02-08 15:54:40
    Od: "Joanna Krahelska" <j...@g...pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Ale ja sie czuje dzisiaj doskonale.
    >
    > BTW: Cos co zaprezentowalas swoja wypowiedzia, nazywane jest 'postawa

    ufff
    czy istnieje emotikonka oznaczająca wzruszenie ramionami...?
    strasznie dużą armatę Pan wytacza, Panie Przemysławie (w końcu się nie
    kolegujemy, prawda?), broniąc Szanownego Moderatora przed takim sobie
    niewinnym pościkiem pewnej starszej pani
    nie zgodziłabym się z opinią że moja postawa to jest "claim
    consciousness"... ja się niczego nie domagam, zero roszczeń, zdziwiłam się
    tylko że tak wolno się pojawiają te oferty
    ogromnie doceniam wszelkie społeczne prace (chociaż z uwagi na mój wiek
    średnio fajnie mi się kojarzą ;) ), ale z drugiej strony pozwalam sobie
    przypomnieć że o ile mi wiadomo nikt nikogo obecnie do takich prac już nie
    zmusza, więc Moderator robi to bo lubi i aż tak bezbrzeżne współczucie dla
    Jego wielkiego trudu to lekka przesada
    i wie Pan co, Panie Przemysławie? Pańskie naskakiwanie na mnie jest tak na
    moje oko w trochę jakby gorszym guście niż ten mój post
    mam nadzieję że na tym skończymy tą przedziwną dyskusję
    no, chyba że ktoś mi odpowie na moje pytanie z początku tego postu: czy
    istnieje emotikonka oznaczająca wzruszenie ramionami...?

  • 15. Data: 2006-02-08 16:02:04
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Joanna Krahelska <j...@g...pl> wrote:

    > mam nadzieję że na tym skończymy tą przedziwną dyskusję

    To co z tematem przewodnim, czyli informacja, czy zadeklarowalas swoja pomoc
    rzeczonemu moderatorowi?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 16. Data: 2006-02-08 16:07:49
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    "Joanna Krahelska" <j...@g...pl> wrote in

    > ależ nie o to mi chodziło tylko o szybki dostęp do informacji w necie ;)
    > pozdr, jk

    tak, tylko ze akt moderacji ogloszenia, ktore zostalo zgloszone
    na grupe pl.praca.dyskusje jest ostatnim elementem w calym procesie,
    ktory ma na celu upublicznienie oferty pracy;

    szybki dostep do informacji w necie masz; klikasz sobie tu czy tam
    i informacja sie pojawia; zwroc uwage, ze szybki dostep do informacji
    nie ma zadnego zwiazku z momentem, w ktorym dana informacja stala sie
    dostepna;

    pzdrv;
    adas;

  • 17. Data: 2006-02-08 16:09:00
    Od: "Joanna Krahelska" <j...@g...pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(a):

    > To co z tematem przewodnim, czyli informacja, czy zadeklarowalas swoja
    pomoc
    > rzeczonemu moderatorowi?

    hehe
    miałam się przecież nie silić na odpowiedź, więc się nie siliłam
    nie deklarowałam pomocy Moderatorowi, ponieważ (zapewne w odróżnieniu od
    większości uczestników) jestem taki sobie zwykły user który nie miał
    zielonego pojęcia o tym że tutaj Moderatorowi można pomagać...
    ale oczywiście jeśli Moderator to przeczyta i uzna że mu się przyda pomoc,
    to bardzo proszę o kontakt + instrukcje jak się to robi bo zielonego pojęcia
    nie mam
    jestem online 24/7, zawodowo przyklejona do klawiatury, więc mogę różnym
    ludziom (społecznie oczywiście) pomagać w różnych rzeczach... ale nie jestem
    aż tak charytatywnie nastawiona żeby wypytywać na forach czy może ktoś
    potrzebuje pomocy
    ok?
    wszystkiego dobrego, Panie Przemysławie
    pozdr, jk

  • 18. Data: 2006-02-08 16:09:53
    Od: "Joanna Krahelska" <j...@g...pl>

    adasiek <p...@p...wp.pl> napisał(a):

> [...]
    > i informacja sie pojawia; zwroc uwage, ze szybki dostep do informacji
    > nie ma zadnego zwiazku z momentem, w ktorym dana informacja stala sie

    też prawda ;)
    pozdr, jk

  • 19. Data: 2006-02-08 22:16:22
    Od: "Matt Z" <m...@...pl.usun.koncowke>

    Użytkownik "Joanna Krahelska" <j...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dsd480$3l$1@inews.gazeta.pl...
    > strasznie dużą armatę Pan wytacza, Panie Przemysławie (w końcu się nie
    > kolegujemy, prawda?),

    na grupach jesteśmy ;c)

    --
    Matt Z
    SMSy za darmo i wygodnie? do wszystkich polskich sieci?

  • 20. Data: 2006-02-08 22:17:43
    Od: "Paweł Krupiński" <p...@a...tego-pewnie-powinno-tu-nie-byc.pl>

    "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> wrote in message
    > Zawsze mogę zacząć wzorować się na prhn... ;)
    > A tak serio. Krytyka przyjęta. Postaram się poprawić.
    Heja,
    chętnie pomogę w moderacji grupy :-)

    Pozdrawiam
    Paweł Krupiński
    Organizator Zlotu Programistów Delphi 2006
    http://www.zlot-programistow-delphi.pl