PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana??

  • 21. Data: 2004-07-08 12:15:21
    Temat: Re: pl.praca.oferowana??
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:0t40ed39d9i6b91n3e8%sal@hell.hell.pl...
    > Ghost <...@...com> wrote:
    >
    > Od razu jednak uprzedzam, że nie ma co liczyć na usunięcie wymogu
    poprawnej
    > konfiguracji czytnika (dla osób, które mają z tym problemy - istnieje
    > formularz na www).

    Dyskusja o FAQ dyskusja, ale czytniki ustawione musza byc - faaajnie.

  • 22. Data: 2004-07-08 12:16:39
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Nahia napisał(a):

    > Mozesz tez uzyc formularza http://42.pl/ppo/
    > Kodowanie "samo sie zrobi" a wypelnienie formularza chyba
    > nie przekracza umiejetnosci zwyklego czlowieka?

    a propos... dzisiaj pierwszy raz udalo mi sie wejsc pod ten adres...
    wczesniej probowalem za kazdym razem jak byl podany na grupie i serwer
    byl zawsze nieosiagalny... ?!?

    w takim razie jesli jest formularz to zamiast sie rozwodzic nad
    bzdurami z kodowaniem nalezy kazdemu podac ten adres.

  • 23. Data: 2004-07-08 12:20:21
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Ghost <...@...com> wrote:

    > Dyskusja o FAQ dyskusja, ale czytniki ustawione musza byc - faaajnie.

    Tak. Naprawdę nie chce mi się powtarzać. Konfiguracja czytników pod kątem
    korzystania z polskich znaków dotyczy całej hierarchii.
    I nie ma nic wspólnego z merytorycznością ogłoszeń.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 24. Data: 2004-07-08 12:21:42
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    > Naturalnie okazalo sie to wielka niemozliwoscia.

    Nie jest to niemożliwe, ale jest pozbawione sensu. 80% ogłoszeniodawców
    wstawia we From spamtrapy.

    Dopisanie adresu do FAQ powinno faktycznie nastąpić. Także obiecuję, że FAQ
    na pl.praca.oferowana będzie się pojawiał raz na tydzień.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 25. Data: 2004-07-08 12:22:01
    Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Ghost" <...@...com> napisał w wiadomości
    > Dyskusja o FAQ dyskusja, ale czytniki ustawione musza byc - faaajnie.

    Wymog poprawnego kodownia jest odgorny i nie ma sensu nad tym punktem
    dyskutowac, a przynjamniej nie na tej grupie.

    m.

  • 26. Data: 2004-07-08 12:23:53
    Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    pl...
    > Naturalnie okazalo sie to wielka niemozliwoscia.

    Oczywiscie ze tak, bo racz pamietac, ze 90% ogloszeniodawcow ma antyspam w
    adresie.
    A recznie tego robic to bym nawet wrogowi nie kazala.

    m.

  • 27. Data: 2004-07-08 12:25:42
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 08 Jul 2004 14:03:22 +0200, Nahia <n...@...portal.pl> napisał:

> [...]
    > Kodowanie "samo sie zrobi" a wypelnienie formularza chyba
    > nie przekracza umiejetnosci zwyklego czlowieka?

    Znajdz link do formularza w FAQ....
    Przy okazji, proponowalem kiedys, zeby do kazdej osoby pierwszy raz
    publikujacej na grupie automat przesylal maila z FAQ lub chociaz linkiem
    do niego - to funkcjonuje na niektorych nawet niemoderowanych grupach.

    Naturalnie okazalo sie to wielka niemozliwoscia.

  • 28. Data: 2004-07-08 12:27:24
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    _Normanos_ <n...@w...spam-suxx.pl> wrote:

    > w takim razie jesli jest formularz to zamiast sie rozwodzic nad
    > bzdurami z kodowaniem nalezy kazdemu podac ten adres.

    Hmmm. Chciałbym tylko zauważyć, że grupa pl.praca.oferowana jest nadal grupą
    dyskusyjną, a nie jakimś forum osiągalnym przez przeglądarkę www.
    To ma być _pomoc_ dla ludzi, a nie podstawowe źródło korzystania.
    Poza tym - w FAQ podane są adresy pod którymi jest łopatologicznie opisane
    jak skonfigurować czytnik.
    Czy umiejętność czytania ze zrozumieniem także jest nieosiągalna dla
    większości ogłoszeniodawców?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 29. Data: 2004-07-08 12:38:30
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > Czy umiejętność czytania ze zrozumieniem także jest nieosiągalna
    > dla większości ogłoszeniodawców?

    nawet nie wiesz jakie "mozliwosci" drzemia w narodzie... ;-) co powiesz
    o glabach, ktorzy jada winda w ktorej jest ogromny napis (i piktogram!)
    "palenie wzbronione" i sobie w najlepsze pala?

    nie mniej nie interesuje mnie czy moj potencjalny pracodawca potrafi
    czytac czy nie. grunt, zeby wyslal ogloszenie. reszta w tym momencie
    schodzi na dalszy plan.

    a w dyskusje o wyzszosci... nie dam sie wciagnac. zadnych zmian nie ma
    i sprawa wraca jak bumerang co kilka dni.

  • 30. Data: 2004-07-08 12:48:04
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    > Tak mi sie jakos wydaje, ze te 20% bez spamtrapow to ci, ktorzy maja
    > niewlasciwie ustawione kodowanie itp.

    Raczej nie. Ci z reguły mają wszystko poprawnie (z przejrzenia ppo z dwóch
    ostatnich dni).

    > spamtrap wstawia raczej ktos czesciej goszczacy na newsach.

    Otóż nie. W tej chwili sporo bramek wstawia spamtrafy (a także userzy,
    których bardzo wielu potrafi wpisać we From _cokolwiek_)

    > Czyli FAQ a zwlaszcza link do formularza trafiaslby do tych 20%
    > najbardziej go potrzebujacych

    Jeśli ktoś wysyła ogłoszenie na grupę, to czyta ją chyba także i widzi
    informację o FAQ, prawda?
    IMHO nie ma sensu. Jak ktoś się uprze i napisze odpowiedni automat (te
    działające na innych grupach niezbyt się sprawdzą), to można takie
    informowanie uruchomić.
    Jak na razie jednak kończyło się z reguły na propozycjach - weźcie i
    zróbcie, weźcie i zmieńcie itp.

    --
    Przemysław Maciuszko