PracaGrupypl.praca.dyskusje › zmiana warunkow umowy a urlop

  • 1. Data: 2004-07-07 20:20:30
    Temat: zmiana warunkow umowy a urlop
    Od: "Harry" <H...@l...co.uk>

    Sytuacja jest taka:
    Ide na 3 tygodnie na urlop, po nim spodziewam sie przeniesienia do innego
    oddzialu i zmiany umowy.
    Czy po przyjsciu z urlopu, widząc date z tego 3 tygodniowego zakresu moge
    poslac pracodawce na "drzewo", tzn nie podpisywac papierów zmiany umowy i
    żądać wystawienia dokumentu z datą po urlopie?
    Zależy mi na takim obrocie sprawy, bo w tym momencie jeszcze chwilke pobędę
    w starym oddziale (umowa ma zawsze jakis tam okres wypowiedzenia...)

    Prosze o info.

  • 2. Data: 2004-07-07 22:09:36
    Temat: Re: zmiana warunkow umowy a urlop
    Od: Gradda Makker <n...@i...invalid>

    Użytkownik Harry napisał:
> [...]
    > Zależy mi na takim obrocie sprawy, bo w tym momencie jeszcze chwilke pobędę
    > w starym oddziale (umowa ma zawsze jakis tam okres wypowiedzenia...)

    Tak, liczy się data z którą pracodawca przedstawił Ci dokument, a nie
    kiedy go sobie przygotował. Tym bardziej, że urlop jest zaplanowany i
    wiedział kiedy na niego idziesz - choć nie ma to wielkiego znaczenia, bo
    przy chorobie też byłoby podobnie.

    Oczywiście idziesz wtedy na wojnę z pracodawcą i może on zamiast
    przeniesienia dać ci normalne wypowiedzenie.

    GM