PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana??

  • 41. Data: 2004-07-08 22:13:22
    Temat: Re: pl.praca.oferowana??
    Od: "zwykly_facet" <z...@t...pl>

    Użytkownik "Nahia" <n...@...portal.pl> napisał w wiadomości
    news:cchquv$gjg$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Grupa pl.praca.oferowana jest grupa moderowana.

    Dlaczego wiec nie ma w nazwie grupy zadnej informacji o jej moderacji - jak
    na przyklad w nazwie grupy "pl.soc.seks.moderowana? Nota bene - z tego, co
    tearz sprawdzilem - jest to jedna z bodajze dwoch grup (sposrod tysiecy).
    ktore owa nazwe zawieraja.... Skad wiec wiadomo o 'moderacji' grupy...?

    Byc moze nie jest to temat na ta grupe, a ja nie znam sie na tym, co dla
    wielu jest oczywiste - ale jednak mnie to dziwi...

    Pozdrawiam
    zf

  • 42. Data: 2004-07-08 23:07:38
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zwykly_facet" <z...@t...pl> napisał w wiadomości

    > tego, co tearz sprawdzilem - jest to jedna z bodajze dwoch grup (sposrod
    > tysiecy). ktore owa nazwe zawieraja.... Skad wiec wiadomo o 'moderacji'
    > grupy...?

    Z opisu, to oczywiste chyba...

    Sigurd

  • 43. Data: 2004-07-09 05:41:05
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    zwykly_facet [Fri, 9 Jul 2004 00:13:22 +0200]:

    > Skad wiec wiadomo o 'moderacji' grupy...?

    Z FAQ i opisu grupy... Dwoch chyba najbardziej ignorowanych
    dokumentow Usenetu ;)

    > zf

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl
    [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]

  • 44. Data: 2004-07-09 07:34:46
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Thu, 08 Jul 2004 12:15:10 +0200, Krzysztofsf
    <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    >I wszystko jasne.
    >

    >pani Kasia nie opublikuje ogloszenia, ze potzrebuje informatyka
    >poniewaz.....nie ma informatyka.

    I wszystko jasne... Przemek - usenet JEST dla "normalnych"
    użytkowników, tak jak wiele innych usług, które chciałbyś traktować
    elitarnie. Nie jesteś (a przynajmniej nic o czym wiem na to nie
    wskazuje) "elitą" tylko dlatego, że potrafisz się nim posługiwać i
    znasz kilka słów "powszechnie uważanych za informatyczne"...

    Trochę pokory chłopie, nie jesteś pępkiem świata.

  • 45. Data: 2004-07-09 07:37:22
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Thu, 8 Jul 2004 10:43:25 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    <s...@h...pl> wrote:

    >Jeśli nie umiem jeździć na rowerze, to najpierw się uczę, a potem próbuję
    >jeździć.
    >BTW: Naprawdę nudne staje się już powtarzanie różnych analogii, skoro
    >wychodzi jak grochem o ścianę.
    >
    >Poza tym - jak już pisałem w tym wątku - moderator nie jest od analizy
    >możliwości wysyłających, tylko od sprawdzania ogłoszeń pod kątem FAQ.
    >
    >Ja rozumiem, że zrozumienie raptem jednej istotnej kwestii (moderator nie
    >robi nic z własnej woli) przerasta coniektórych, ale jednak odsetek tych,
    >którzy tego nie rozumieją - mógłby być niższy.

    Przepraszam, ale już nie tylko ja (zauważyłeś, że się staram nie
    włączać w głupie dyskusje ?) stara się coś Ci wytłumaczyć, a TY nie
    reagujesz - przyjmij do siebie, że z myślenia zwalnia tylko brak
    głowy...

  • 46. Data: 2004-07-09 11:32:35
    Od: "-addy-" <f...@p...onet.pl>

    Pewnego dnia zwykly_facet napisał/a:

    > Skad wiec wiadomo o 'moderacji' grupy...?

    Skoro używasz OE - wejdź na grupę i popatrz na szary pasek poniżej menu i
    ikonek. Z lewej strony widzisz nazwę grupy - pl.praca.oferowana, z prawej -
    informację, że jest to grupa moderowana ;)

    --
    Addy 2.1 - http://addy.home.pl (29.06.2004)
    A twórcy "Dragostea din tei" będą się smażyć w piekle.

  • 47. Data: 2004-07-09 19:55:12
    Od: "zwykly_facet" <z...@t...pl>

    Użytkownik "-addy-" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ikonek. Z lewej strony widzisz nazwę grupy - pl.praca.oferowana, z
    prawej -
    > informację, że jest to grupa moderowana ;)

    Lech, rzeczywiscie... :-/

    Nie mam wiecej pytan... ;-)

    Pozdrawiam
    zf