PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana??

  • 31. Data: 2004-07-08 12:50:57
    Temat: Re: pl.praca.oferowana??
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "magia" <m...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ccje9a$dn3$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Ghost" <...@...com> napisał w wiadomości
    >
    > Wymog poprawnego kodownia jest odgorny i nie ma sensu nad tym punktem
    > dyskutowac, a przynjamniej nie na tej grupie.

    A na jakiej grupie nalezy o tym dyskutowac czy posty z oferta pracy, od osob
    np. nie potrafiacych sobie "poprawnie" skonfigurowac czytnika powinny sie
    pojawiac?

  • 32. Data: 2004-07-08 12:52:26
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 8 Jul 2004 12:21:42 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    <s...@h...pl> napisał:

    > Nie jest to niemożliwe, ale jest pozbawione sensu. 80% ogłoszeniodawców
    > wstawia we From spamtrapy.

    Tak mi sie jakos wydaje, ze te 20% bez spamtrapow to ci, ktorzy maja
    niewlasciwie ustawione kodowanie itp.
    spamtrap wstawia raczej ktos czesciej goszczacy na newsach.
    Czyli FAQ a zwlaszcza link do formularza trafiaslby do tych 20%
    najbardziej go potrzebujacych

  • 33. Data: 2004-07-08 13:04:52
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Ghost <...@...com> wrote:

    > A na jakiej grupie nalezy o tym dyskutowac czy posty z oferta pracy, od osob
    > np. nie potrafiacych sobie "poprawnie" skonfigurowac czytnika powinny sie
    > pojawiac?

    O zasadach kodowania polskich liter na polskich grupach dyskusyjnych można
    dyskutować np. na grupie pl.news.admin (jeśli sprawa dotyczy całej
    hierarchii), bądź na pl.news.nowe-grupy (co inni o tym myślą).

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 34. Data: 2004-07-08 13:12:37
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]
    > spamtrap wstawia raczej ktos czesciej goszczacy na newsach.
    > Czyli FAQ a zwlaszcza link do formularza trafiaslby do tych 20%

    W tej sytuacji (wypowiedz moderatora M przed twoim postem) wg mnie prostuje
    90% problemow p.p.o.
    Moje 3 koronne ALE do p.p.o. (ktore jesli zostana spelnione to bedzie
    wszystko ok) raczej sie rozwiazuja:
    1. umieszczanie dosyc czesto FAQ na samym p.p.o. - moderator obiecal ze
    bedzie to robil.
    2. dopisanie do FAQ adresu formularza - rowniez stwierdzil ze da sie to
    zrobic.
    3. brak jakiegokolwiek kodowania i uzywanie czystego ASCII - moderator J
    stwierdzil ze puszcza takie posty.

    Pozatym ogloszenia ukazuja sie juz codziennie.

    Mysle ze powinno byc juz jak nalezy z p.p.o.

    Tomek

    Ps. Nie zmienia to faktu, ze moje prywatne kwachy do M znikaja. Wypowiedz
    dotyczy tylko moderowania.

  • 35. Data: 2004-07-08 13:23:17
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > O zasadach kodowania polskich liter na polskich grupach dyskusyjnych można
    > dyskutować np. na grupie pl.news.admin (jeśli sprawa dotyczy całej
    > hierarchii), bądź na pl.news.nowe-grupy (co inni o tym myślą).

    Nie zrozumiales mnie.

  • 36. Data: 2004-07-08 13:24:56
    Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl>

    > Nie zrozumiales mnie.

    PM zrozumial za to mnie. A ja tak zrozumialam Ciebie :)

    m.

  • 37. Data: 2004-07-08 13:42:15
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Ghost <...@...com> wrote:

    > Nie zrozumiales mnie.

    Zrozumiałem. Czy naprawdę muszę co chwilę powtarzać fakty?
    Fakt jest taki, że posty zawierające polskie literki, a ukazujące się na
    grupach pl.* - muszą posiadać kodowanie ISO-8859-2.
    Jeśli chcesz przedyskutować sprawę sensowności takiego wymogu - możesz to
    zrobić na grupach, które podałem.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 38. Data: 2004-07-08 13:58:57
    Od: "Ghost" <...@...com>

    > Zrozumiałem. Czy naprawdę muszę co chwilę powtarzać fakty?

    Powtarzanie faktow to trudna sztuka.

    > Fakt jest taki, że posty zawierające polskie literki, a ukazujące się na
    > grupach pl.* - muszą posiadać kodowanie ISO-8859-2.

    Nic sie nie stanie jesli post nie majacy tego kodowania pojawi sie na ppo -
    natomiast stanie sie jesli z powodu tego wymogu ktos nie bedzie mial pracy,
    a kto inny pracownika. Mozesz to oczywiscie miec gdzies.

  • 39. Data: 2004-07-08 14:08:53
    Od: Piotr Neil Gawronski <p...@p...com>

    DooMiniK wrote:
    > w zamian za korzyści z otrzymanej posady...
    > Korzystam z usenet od blisko 10 lat, często czepiam się innych netykiety,
    > etc.: ale w przypadku tej grupy (praca.oferowana) to spora przesada.

    Bez przesady - wysyłałem 2 razy ogłoszenie na ppo i 2 razy doszło od razu.

    Gawron

  • 40. Data: 2004-07-08 14:13:13
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Ghost <...@...com> wrote:

    > Nic sie nie stanie jesli post nie majacy tego kodowania pojawi sie na ppo -

    Cóż. Nie wszyscy tak uważają.

    > a kto inny pracownika. Mozesz to oczywiscie miec gdzies.

    Możesz oczywiście nie robić wycieczek personalnych.
    Ergo - z mojej strony temat się wyczerpał.

    --
    Przemysław Maciuszko