PracaGrupypl.praca.dyskusje › Upomnienie - czy sluszne

  • 1. Data: 2004-07-07 19:12:45
    Temat: Upomnienie - czy sluszne
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Moja siostra pracuje w oddziale banku, w ktorym juz od trzech miesiecy nie
    ma kierownika. Odszedl do lepszej firmy.Nowego nie ma bo za kazdym razem
    kandydaci podobno oblewaja odpowiednie testy koncowe. I teraz wszyscy
    pracownicy tegoz oddzialu (3 osoby) otrzymaly od dyrektora regionalnego
    upomnienie na pismie za niewyrobione zadania sprzedazy uslug finansowych w
    czasie owych miesiecy. Akurat za to odpowiada kierownik ,ktorego celem jest
    dbanie o wyrabianie zadan marketingowych oraz pozyskiwanie nowych
    klientow.Reszta pracownikow sumiennie wykonuje swoje obowiazki. Upomnienie
    powoluje sie na paragraf 108 kp, ktory nijak sie ma do tego czym babeczki
    zajmuja sie w pracy, ( BTW bank czysty, schludny, wszystko zrobione na
    czas, klienci zadowoleni, w papierach porzadek) i argumentuje wlasnie mala
    iloscia pobranych pzrez klientow banku kredytow.
    Przypomina mi sie powiedzenie: gospodarz ukradl krowe, powiesili cygana :)

    Mam zatem pytanie
    Jaka byscie zaproponowali podstawe odwolania sie od tego upomnienia.
    Chce pomoc tym trzem sympatycznym dziewczynom i prosze o jakas solucje
    Dziekuje z gory i pozdrawiam
    VomitroN

  • 2. Data: 2004-07-07 19:46:15
    Temat: Re: Upomnienie - czy sluszne
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Mam zatem pytanie
    > Jaka byscie zaproponowali podstawe odwolania sie od tego upomnienia.

    np. tak:

    ZAZALENIE NA UPOMNIENIE

    W zwiazku z upomnieniem otrzymanym dnia xxxxx, umotywowanym niezrealizowanym
    planem sprzedazy na okres .... do ....., pragne zlozyc zazalenie.

    Zwracam uwage, ze przywolany jako podstawa prawna par. 108 KP wspomina
    wylacznie o naruszeniu "ustalonego porządku, regulaminu pracy, przepisów
    bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych".
    Niezrealizowanie planu sprzedazy nie nalezy do zadnej z w/w dziedzin. Pragne
    rowniez zwrocic uwage, ze zakres obowiazkow na stanowisku XXXXX nie przewiduje
    odpowiedzialnosci za realizacje planu sprzedazy przez Oddzial.

    Z powazaniem,

    YYYY

    --

    pozdrawiam,

    glos

  • 3. Data: 2004-07-07 21:06:12
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    > ZAZALENIE NA UPOMNIENIE

    Dzieki wielkie.
    Bardzo dobrze zredagowane.
    Nawet nie przypuszczalem ze az tak "na talerzu" otrzymam solucje.:)
    BTW jeszcze jedno ostatnie pytanie. Czy jesli zostanie wyslane zazalenie
    procedura jest taka sama jak w przypadku odwolania od upomnienia??
    Tzn co jesli pracodawca nie odpowie w ciagu 14 dni? Ze zgadza sie z
    zazaleniem i upomnienie uwaza sie za niebyle wiec bez wpisu do akt na caly
    rok??
    Lub jesli odpowie niekorzystnie dla dziewczyn, to czy potem jedyna droga
    pozostaje sad pracy czy tez mozna dopiero wtedy wystosowac odwolanie od
    uzyskanej odpowiedzi na zazalenie?
    Pzdr i jeszcze raz dzieki
    VomitroN

  • 4. Data: 2004-07-08 05:07:40