PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana??

  • 11. Data: 2004-07-08 09:14:33
    Temat: Re: pl.praca.oferowana??
    Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:ccj2kt$o95$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Powiedz mi: a co Ciebie to obchodzi? Oferuje ktoś pracę- jak będzie
    > chciał naciągnąć, oszukać, to i tak napisze: "prezes na samodzielnym
    > stanowisku" - a to będzie rozsyłanie maili...

    A o co Tobie chodzi. To nie moderator ustala zasady jakie obowiazuja w
    przypadku p.p.o. tylko uzytkownicy p.p.d., wiec jesli chcesz miec do kogos
    zal o zbyt wysrubowane zasady to tutaj do tej grupy a nie moderatora.
    On jest tylko od przestrzegania tych zasad.

    m.

  • 12. Data: 2004-07-08 09:30:08
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) magia zapodał(a):

> [...]
    > zal o zbyt wysrubowane zasady to tutaj do tej grupy a nie moderatora.
    > On jest tylko od przestrzegania tych zasad.

    A gdzie ja to napisałem? Na adres prywatny, czy na pl.soc.seks.moderowana ?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 13. Data: 2004-07-08 09:46:57
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    DooMiniK <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> wrote:

    > Powiedz mi: a co Ciebie to obchodzi? Oferuje ktoś pracę- jak będzie

    Obchodzi mnie to tyle samo, co Ciebie. Dlaczego masz napastliwy ton? Mam
    takie samo prawo do wypowiedzi jako użytkownik grupy - jak każdy inny.

    > chciał naciągnąć, oszukać, to i tak napisze: "prezes na samodzielnym
    > stanowisku" - a to będzie rozsyłanie maili...

    Kwestia wiarygodności ogłoszeń i zgodności z prawem była już poruszana tutaj
    kilkukrotnie.

    > No to popadłeś już w BOFHomanię... Zwróc uwagę, jak wyglądają początki

    Bo? Nie lubię czytać śmieci? Ciekawy wniosek.

    > brak nagłówka, etc. A co dopiero, gdy ktoś wysyła informację
    > pierwszy raz na usenet.

    Było już powtarzane wiele razy. Jeśli ktoś ma problem, to:
    1. Nie używa polskich literek
    2. Korzysta z gotowego formularza
    Dobrze wiesz, że nie jestem zwolennikiem 'Usenetu pod strzechy' niezależnie
    od tego jakiej grupy dotyczy dyskusja.

    > gdzie wszystko jest poprawnie widoczne: a jak Twój czytnik nie radzi
    > sobie z tym - zmień go na bardziej elastyczny ;)

    Daruj sobie proszę tego typu uwagi.

    > Tak poważnie: rozumiem Twoje intencje, ale droga do popadnięcia w skrajność
    > jest bardzo prosta.

    Skrajność? Nie rozumiem dlaczego akurat pl.praca.oferowana ma być jedyną
    grupą w polskim Usenecie, na której nie przestrzega się żadnych zasad.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 14. Data: 2004-07-08 09:50:43
    Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl>

    > A gdzie ja to napisałem? Na adres prywatny, czy na pl.soc.seks.moderowana
    ?

    Zwracales sie do moderatora a nie do grupy, cytuje: "Powiedz mi: a co Ciebie
    to obchodzi?".
    Zeby pisac personalnie, nie trzeba od razu na adres prywatny czego ty
    dowiodles.

    Poza tym nie wiem co pssm ma do tego.

    m.

  • 15. Data: 2004-07-08 10:15:10
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 8 Jul 2004 09:46:57 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    <s...@h...pl> napisał:

    > Dobrze wiesz, że nie jestem zwolennikiem 'Usenetu pod strzechy'
    > niezależnie
    > od tego jakiej grupy dotyczy dyskusja.

    I wszystko jasne.

    pani Kasia nie opublikuje ogloszenia, ze potzrebuje informatyka
    poniewaz.....nie ma informatyka.

  • 16. Data: 2004-07-08 10:43:25
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    > I wszystko jasne.
    > pani Kasia nie opublikuje ogloszenia, ze potzrebuje informatyka
    > poniewaz.....nie ma informatyka.

    Jeśli nie umiem jeździć na rowerze, to najpierw się uczę, a potem próbuję
    jeździć.
    BTW: Naprawdę nudne staje się już powtarzanie różnych analogii, skoro
    wychodzi jak grochem o ścianę.

    Poza tym - jak już pisałem w tym wątku - moderator nie jest od analizy
    możliwości wysyłających, tylko od sprawdzania ogłoszeń pod kątem FAQ.

    Ja rozumiem, że zrozumienie raptem jednej istotnej kwestii (moderator nie
    robi nic z własnej woli) przerasta coniektórych, ale jednak odsetek tych,
    którzy tego nie rozumieją - mógłby być niższy.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 17. Data: 2004-07-08 11:21:11
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Z.K. napisał(a):

    > jak to jest z ta grupa dyskusyjna??czy uwazacie ze takie

    ta grupa jest chora. zamiesc na jakims portalu albo zatrudnij
    informatyka, ktory wysle ogloszenie z zajebiscie dobrym kodowaniem. bo
    jak wiesz, kodowanie to podstawa.

  • 18. Data: 2004-07-08 12:03:22
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    _Normanos_ [Thu, 8 Jul 2004 11:21:11 +0000 (UTC)]:

    > zatrudnij informatyka, ktory wysle ogloszenie z zajebiscie
    > dobrym kodowaniem. bo jak wiesz, kodowanie to podstawa.

    Mozesz tez uzyc formularza http://42.pl/ppo/
    Kodowanie "samo sie zrobi" a wypelnienie formularza chyba
    nie przekracza umiejetnosci zwyklego czlowieka?

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl
    [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]

  • 19. Data: 2004-07-08 12:08:30
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:
    >
    > Poza tym - jak już pisałem w tym wątku - moderator nie jest od analizy
    > możliwości wysyłających, tylko od sprawdzania ogłoszeń pod kątem FAQ.

    No to moze trzeba zmienic FAQ? Przeciez technika ma sluzyc ludziom (tak,
    nawet tym nieobytym, spod strzech), a nie ludzie technice.

  • 20. Data: 2004-07-08 12:13:06
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Ghost <...@...com> wrote:

    > No to moze trzeba zmienic FAQ? Przeciez technika ma sluzyc ludziom (tak,
    > nawet tym nieobytym, spod strzech), a nie ludzie technice.

    Pisałem już nie raz. Jeśli ktoś ma taką ochotę - zapraszam do dyskusji.
    Dyskusji, nie pyskówki, nie osobistych wycieczek.

    Od razu jednak uprzedzam, że nie ma co liczyć na usunięcie wymogu poprawnej
    konfiguracji czytnika (dla osób, które mają z tym problemy - istnieje
    formularz na www).

    --
    Przemysław Maciuszko