PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana??

  • 1. Data: 2004-07-07 21:01:11
    Temat: pl.praca.oferowana??
    Od: "Z.K." <k...@t...pl>

    witam!!

    jak to jest z ta grupa dyskusyjna??czy uwazacie ze takie ogłoszenie nie
    powinno sie tam zamiescic:

    -----------------------
    Firma PPH Tarnokop w Tarnowie PILNIE przyjmie absolwentów uczelni wyższych w
    zawodzie:

    - elektronik
    - elektryk
    - energetyk
    - mechanik

    na staż według programu PHARE. Absolwenci muszą być zarejestrowani w
    urzędzie pracy jako bezrobotni.

    Czas trwania stażu: 2 miesiące

    --------------------
    kontakt:

    tel kom: +48 601 172369

    z...@t...com.pl
    ----------------------------------

    no chyba spelnia kryteria, prawda ?? w temacie bylo napisanie wszystko tak
    jak trzeba!!

    wiem ze temat dyskusji sie juz powtarza ale jest to naprawde irytujace ze
    ogloszenia są w bardzo dziwny sposob selekcjonowane!!

    pozdrowienia.
    G.K.

  • 2. Data: 2004-07-07 21:26:33
    Temat: Re: pl.praca.oferowana??
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    Z.K. [Wed, 7 Jul 2004 23:01:11 +0200]:

    > jak to jest z ta grupa dyskusyjna??czy uwazacie ze takie ogłoszenie
    > nie powinno sie tam zamiescic:

    Nie masz ustawionej deklaracji kodowania -- jesli wyslales je z tego
    czytnika z ktorego wyslales tego posta to nie ukazalo sie z przyczyn
    czysto technicznych.

    Jesli masz watpliwosci jak ustawic czytnik uzyj http://42.pl/ppo/

    > G.K.

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl
    [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]

  • 3. Data: 2004-07-07 21:34:03
    Od: "zwykly_facet" <z...@t...pl>

    Użytkownik "Z.K." <k...@t...pl> napisał w wiadomości

    > wiem ze temat dyskusji sie juz powtarza ale jest to naprawde irytujace ze
    > ogloszenia są w bardzo dziwny sposob selekcjonowane!!

    A to ciekawe - z tego co wiem, posty sa 'selekcjonowane' tylko i wylacznie
    na grupach MODEROWANYCH, natomiast "pl.praca oferowana" nie ma w swojej
    nazwie nic o moderacji... Moze cos zle wysylasz...? Co prawda nie pisalem
    tam nigdy, ale dziwi mnie opisywana przez Ciebie sytuacja...

    Pozdrawiam
    zf

  • 4. Data: 2004-07-07 21:37:01
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > Nie masz ustawionej deklaracji kodowania -- jesli wyslales je z tego

    a poza tym oferta dotyczy KILKU stanowisk, patrz poniżej punkt 7:

    z FAQ:
    Aby Państwa ogłoszenie pojawiło się na grupie pl.praca.oferowana, musi
    spełniać następujące wymagania:

    1. musi to być oferta pracy - dla szukających pracy istnieje
    grupa pl.praca.szukana
    2. w temacie (ang. subject) musi być określone miejsce pracy
    3. w temacie (ang. subject) musi być określony charakter pracy - jeśli praca
    ma charakter zdalny lub ogólnopolski - taka informacja także musi pojawić
    się w temacie
    4. w treści musi znajdować się dokładny opis stanowiska pracy, a także
    wymagań i propozycji pracodawcy odnośnie danego stanowiska pracy
    5. w treści musi być określona forma zatrudnienia (np. umowa o pracę,
    umowa o dzieło)
    6. w treści musi znajdować się nazwa firmy i kontakt do pracodawcy
    (koniecznie email, ewentualnie adres pocztowy, telefon)
    7. w jednym artykule może znajdować się TYLKO jedna oferta pracy
    8. musi mieć poprawnie zakodowane polskie litery zgodnie z normą
    ISO-8859-2 (o ile ogłoszenie zawiera polskie litery) - dopuszczalne jest
    ustawienie kodowania ISO-8859-1 lub US-ASCII w przypadku braku polskich
    liter w ogłoszeniu
    9. nie może zawierać żadnych zbędnych dodatków np. ms-tnef, vcard, gif
    - zarówno w treści, jak i w załączniku
    10. nie może być napisany w HTML-u.
    11. ogłoszenie z daną ofertą pracy może zostać wysłane ponownie nie wcześniej
    niż po 2 tygodniach od ostatniej publikacji na grupie
    12. zabronione jest wysyłanie ogłoszeń dotyczących tylko i wyłączenie
    współpracy firm

    > pzdr. Nahia
    gromax

  • 5. Data: 2004-07-07 21:38:02
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 7 Jul 2004 23:01:11 +0200, "Z.K."
    <k...@t...pl> zakodował:

    >no chyba spelnia kryteria, prawda ?? w temacie bylo napisanie wszystko tak
    >jak trzeba!!

    Jak dla mnie brak informacji gdzie jest praca* - to pierwsze, co
    zwróciło moją uwagę. Ale pewnie przy dokładniejszym zapoznaniu
    znajdzie się więcej ;)

    * wnioskowanie po tym, gdzie jest siedziba firmy jest baaardzo
    ryzykowne
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 6. Data: 2004-07-07 21:43:08
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    zwykly_facet [Wed, 7 Jul 2004 23:34:03 +0200]:

    > A to ciekawe - z tego co wiem, posty sa 'selekcjonowane' tylko
    > i wylacznie na grupach MODEROWANYCH, natomiast "pl.praca oferowana"
    > nie ma w swojej nazwie nic o moderacji...

    Grupa pl.praca.oferowana jest grupa moderowana.

    > zf

    pzdr. Nahia

  • 7. Data: 2004-07-08 07:43:11
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) gromax zapodał(a):

> [...]
    > 3. w temacie (ang. subject) musi być określony charakter pracy - jeśli
    > praca ma charakter zdalny lub ogólnopolski - taka informacja także musi
    [...]

    a ogólnie FAQ jest zbyt rygorystyczne dla osób _obeznanych_ z grupami
    dyskusyjnymi: co dopiero pracownik, który pierwszy raz wysyła ogłoszenie
    na listę...
    Mówiąc dokładnie: to FAQ i jego tak dokładne przestrzeganie
    więcej szkodzi, niż pomaga. Sporo osób rozkoduje sobie z dużą
    chęcią jakieś krzaczki, albo zadzwoni do pracodawcy po szczegóły
    w zamian za korzyści z otrzymanej posady...
    Korzystam z usenet od blisko 10 lat, często czepiam się innych netykiety,
    etc.: ale w przypadku tej grupy (praca.oferowana) to spora przesada.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 8. Data: 2004-07-08 08:17:44
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    DooMiniK <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> wrote:

    > a ogólnie FAQ jest zbyt rygorystyczne dla osób _obeznanych_ z grupami
    > dyskusyjnymi: co dopiero pracownik, który pierwszy raz wysyła ogłoszenie
    > na listę...

    Huh. Wpisanie kilku podstawowych danych dotyczących stanowiska pracy jest
    _zbyt_ rygorystyczne? Zaiste ciekawe.

> [...]
    > chęcią jakieś krzaczki, albo zadzwoni do pracodawcy po szczegóły
    > w zamian za korzyści z otrzymanej posady...

    Pisałem coś już o standardach w hierarchii pl.*
    Poza tym ja nie rozumiem co się tak nagle Ci wszyscy pracodawcy uparli na
    polskie literki? Jakby nie można było napisać ogłoszenia bez polskich
    liter....

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 9. Data: 2004-07-08 08:55:55
    Od: "praca.pl" <z...@a...pl>

    > Huh. Wpisanie kilku podstawowych danych dotyczących stanowiska pracy jest
    > _zbyt_ rygorystyczne? Zaiste ciekawe.

    walkowanie tego tematu nigdy sie nie skonczy jak widac :)
    z jednej i z drugiej strony czlowiek, oby wiecej ludzi myslalo i bralo
    odpowiedzialnosc za swoje czyny

    --
    pozdrawiam

    Krzysztof Kirejczyk

  • 10. Data: 2004-07-08 09:03:00
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) Przemysław Maciuszko zapodał(a):

    > Huh. Wpisanie kilku podstawowych danych dotyczących stanowiska pracy jest
    > zbyt rygorystyczne? Zaiste ciekawe.

    Powiedz mi: a co Ciebie to obchodzi? Oferuje ktoś pracę- jak będzie
    chciał naciągnąć, oszukać, to i tak napisze: "prezes na samodzielnym
    stanowisku" - a to będzie rozsyłanie maili...

> [...]
    > Poza tym ja nie rozumiem co się tak nagle Ci wszyscy pracodawcy uparli na
    > polskie literki? Jakby nie można było napisać ogłoszenia bez polskich

    No to popadłeś już w BOFHomanię... Zwróc uwagę, jak wyglądają początki
    na liście dyskusyjnej- musi minąć miesiąc/dwa, trzeba dostać ze
    parę razy opierdol za delimiter, kodowanie, złe cytowanie, złe zawijanie,
    brak nagłówka, etc. A co dopiero, gdy ktoś wysyła informację
    pierwszy raz na usenet.
    Zwróć także uwagę, że i tak większość (pewnie 80-90%) korzysta z OE,
    gdzie wszystko jest poprawnie widoczne: a jak Twój czytnik nie radzi
    sobie z tym - zmień go na bardziej elastyczny ;)
    Tak poważnie: rozumiem Twoje intencje, ale droga do popadnięcia w skrajność
    jest bardzo prosta.

    pozdrawiam (z całym szacunkiem wykonywanej przez Ciebie pracy),

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl