PracaGrupypl.praca.dyskusje › piedziesiatka

  • 71. Data: 2007-07-18 12:34:40
    Temat: Re: piedziesiatka
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Jacek5 porozsypywal nastepujace haczki:
    > I tak mam ustawione, a Ty wciąż widzisz krzaczki u mnie.

    Krzaczkow juz nie widze ale kodowania nadal nie masz ustawionego
    (przeanalizuj naglowek swojego postu i sprobuj znalezc ustawienie kodowania)
    --
    badzio

  • 72. Data: 2007-07-18 12:54:06
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "camel" <g...@f...gotdns.com> napisał w wiadomości

    > Czy wiesz, że to niegrzeczne przypisywać komuś słowa, znaczenia,
    > których ten ktoś nie miał? Które sam sobie wymyśliłeś, bo tak ci
    > wygodnie? Nie chce mi się robić dla Ciebie szkółki i tłumaczyć dalej,
    > ale pisz wolniej, myśl więcej - wyjdziesz na tym dobrze. Oto rada od
    > starego pierdziela.

    nadal potwierdzasz :)

    e.

  • 73. Data: 2007-07-18 13:19:13
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Krzaczkow juz nie widze ale kodowania nadal nie masz ustawionego
    > (przeanalizuj naglowek swojego postu i sprobuj znalezc ustawienie
    > kodowania)

    A ja widzę ciągle u niego krzaczki. Na pewno ma niezaznaczone MIME
    http://evil.pl/pip/il/OE3.gif

  • 74. Data: 2007-07-18 16:06:17
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    wszystko już zostało powiedziane, dodam tylko, że nie po
    pięćdziesiątce, ale po zakończeniu studiów, jak nie
    odwalałeś jakiejś fuchy w czasie studiów to już będziesz
    miał problemy po ich zakończeniu (warszawa)...

  • 75. Data: 2007-07-18 21:58:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 18 Jul 2007 09:33:07 +0200, "Jacek5" <j...@i...pl>
    wrote:

    >I tak mam ustawione, a Ty wciąż widzisz krzaczki u mnie.

    Pokaż, proszę:

    From: "Jacek5" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: piedziesiatka
    Date: Wed, 18 Jul 2007 09:33:07 +0200

    <f7g0c7$2gu$1@news.onet.pl> <f7gjun$6rm$2@inews.gazeta.pl>
    <f7hqos$r1q$1@news.onet.pl> <f7i13k$9v8$1@inews.gazeta.pl>
    <f7idnp$ki$1@news.onet.pl> <f7jb2v$33v$1@news.ds.pg.gda.pl>
    <f7ka03$61s$1@inews.gazeta.pl>
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 76. Data: 2007-07-18 22:59:00
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2007-07-18 12:53:54 +0200, "l...@l...pl" <l...@l...pl> said:

    > w takim razie, albo jestes geniuszem jak np potrafisz jakas (dowona)
    > technologie poznac w 2 dni [np. caly .net], albo Twoja znajomosc
    > jakiejkolwiek technologii jest zalosna.

    A o czym ma świadczyć ten żałosny komentarz? Tobie idzie trudno?
    Trzecia klasa to były cztery najgorsze lata życia, co? Nieczęsto pisuję
    na lokalnych forach i grupach właśnie z powodu takich jak Ty: nie masz
    NIC do powiedzenia, tylko zawsze gotową, chamską szpilę.

    .net dla ciebie to taka trudna sprawa? Nie skomentuję :))))

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.

  • 77. Data: 2007-07-19 01:15:08
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    pw <p...@o...pl> napisał(a):

    > ..]
    > ,
    >
    > Dla mnie Twoje rozumowanie jest skrzywieniem. To właśnie świat biznesu
    > popada w jakieś mody i wybiera technologie nie najlepsze dla danego
    > zastosowania, które powodują, że przez lata programiści muszą się użerać
    > i walczyć z problemami, których mogłoby nie być.
    >
    > Nie można się też znać za wszystkim, a stwierdzenie, że wszystko jest
    > podobne świadczy dla mnie o bardzo powierzchownej wiedzy autora takiej
    > wypowiedzi. Typowy przejaw badziewiarstwa.

    Obawiam się, że całkowicie opacznie zrozumiałeś moją wypowiedź. Dyskusje o
    wyższości jednej techologii informatycznej nad drugą, np, o wyższości Javy na
    C++ czy C++ nad Javą, są dla mnie dyskusjami o wyższości świąt Wielkiej Nocy
    na świętami Bożego Narodzenia. jest oczywiste, że daną technologię trzeba
    dopasować do zastosowania. "Dopasować" to znaczy dokonać jakiegoś wyboru, ale
    "wybór" oznacza wybrać z czegoś, co ma liczebność większą niż jeden, to
    znaczy, że żeby dokonać wyboru techologii informatycznej, to trzeba znać ich
    więcej niż jedną. Nie dokonasz wyboru, jeśli najlepsza technologa jest tą
    jedyna, którą akurat ktos zna.

    > .
    >
    > Podążanie za modą jest złe, jeśli jest sprzeczne z poglądami. Po co mam
    > się przekwalifikować na coś, co moim zdaniem jest gorsze? Tylko dlatego,
    > że panuje na to chwilowy pęd wśród słabo czających IT preziów? Wolę
    > mniej zarobić niż babrać się w jakimś gównie.

    Wybór nalezy do ciebie, ale obawiam się, że jeśli gównem jest dla ciebie
    wszystko to, na czym się nie znasz, to możesz się z czasem obudzić z ręką w
    nocniku.

  • 78. Data: 2007-07-19 01:21:24
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    Lukasz <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał(a):

> [...]
    > Ci się cukier. To tylko przykład z mojej branży. A wszystko nasze, polskie.
    > Przykro mi było ostatnio, gdy jakiś młokos z "korporacji" nazwał moją firmę
    > "firmą - krzakiem". To nic, że mamy wiekszość rynku. Dla niego ważna była
    > międzynarodowa marka i ilość zatrudnionych osób w firmie.
    >
    > Oczywiście to jedna strona medalu. Korporacje, które - tak, jak piszesz -
    > sprowadzają do nas swój soft do adaptacji, zatrudniają młode, plastyczne i
    > tanie narybki i każą przerabiać. Przykro mi, że taka jest niestety większość

    Nie twierdzę, że w Polsce się w ogóle nie tworzy żadnego softwaru. Sam w swoim
    życiu napisałem całkiem spore programy do zarządzania przedsiębiorstwem, które
    były wykorzystywane przez wiele tysięcy firm, nawet giełdowych. Gdy te firmy
    przechodziły na SApa czy Oracle, to miałem trochę "satysfakcji", gdy czasami
    im zajmowało rok czy dwa lata zanim sobie dostroili te programy i osiągnęli
    funkcjonalnośc, jaką mieli poprzednio, zaś czasami poprzestawali na tej
    funkcjonalności, więc wydali wiele milionów, żeby wyjść na to samo.

  • 79. Data: 2007-07-19 08:24:02
    Od: "Jacek5" <j...@i...pl>

    Użytkownik " leszek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > pw <p...@o...pl> napisał(a):

    > więcej niż jedną. Nie dokonasz wyboru, jeśli najlepsza technologa jest tą
    > jedyna, którą akurat ktos zna.

    Od czego jest marketing?
    I potem "chodzą" w firmach takie kobyły, bo klient dał sobie wmówić, że ta
    akurat technologia, ten system jest najlepszy, wyjątkowy, sprawdzony od 15 lat.
    ;)
    Inwestowanie w nowe technologie to przecież koszty, niepewny grunt.
    Czasami taniej zbajerować klienta.

    > Wybór nalezy do ciebie, ale obawiam się, że jeśli gównem jest dla ciebie
    > wszystko to, na czym się nie znasz, to możesz się z czasem obudzić z ręką w
    > nocniku.

    No wlasnie.

    Jedynym ratunkiem bywa marketing, stare układy z kolegami w branży...

    Firma wygrywa przetarg na wdrozenie hybrydy: [dos/win32 <-> FoxPro/dbf <->
    Mediator <-> Oracle <-> Novell]
    Chodzi jak muł, a kosztuje niemało...

    I stary pierdziel po 50-tce ma pracę. ;)

  • 80. Data: 2007-07-19 08:27:41
    Od: "Jacek5" <j...@i...pl>

    wiadomości news:d63t935te2v7j1kb8ijlmhj58npt806m7n@4ax.com...

> [...]
    > From: "Jacek5" <j...@i...pl>
    > Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    > Subject: Re: piedziesiatka
    > Date: Wed, 18 Jul 2007 09:33:07 +0200
    >
    > <f7g0c7$2gu$1@news.onet.pl> <f7gjun$6rm$2@inews.gazeta.pl>
    > <f7hqos$r1q$1@news.onet.pl> <f7i13k$9v8$1@inews.gazeta.pl>
    > <f7idnp$ki$1@news.onet.pl> <f7jb2v$33v$1@news.ds.pg.gda.pl>
    > <f7ka03$61s$1@inews.gazeta.pl>
    > --
    > /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    > ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)

    Zwracam honor.
    Przeoczyłem mime dla grup dyskusyjnych.
    Teraz powinno być oki.