PracaGrupypl.praca.dyskusje › opóźnienia na p.p.oferowana

  • 81. Data: 2004-05-13 10:12:54
    Temat: Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    Od: koctyxa <m...@s...is>

    Thu, 13 May 2004 10:03:28 +0000 (UTC) w zerojedynkę zamieniając się koctyxa
    <m...@s...is>:

    > Czy nie możnaby poprosić na kilku grupach usenetowych o zrobienie takich
    > filtrów? Sprawdzanie kodowania np. powinno być trywialne.

    A jakby automat odpowiadał ludziom, nie mieliby z kim dyskutować. Albo
    w ogóle - czy to takie trudne przeformatować automatycznie źle kodowane
    posty?

    koctyxa

  • 82. Data: 2004-05-13 10:15:19
    Od: "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "koctyxa" <m...@s...is> napisał w wiadomości
    > A jakby automat odpowiadał ludziom, nie mieliby z kim dyskutować. Albo
    > w ogóle - czy to takie trudne przeformatować automatycznie źle kodowane
    > posty?

    O ile pamietam, to moderator nie ma prawa ingerowac w tresc ogloszenia, a
    zmiana sposobu kodowania wydaje sie taka ingerencja.

    m.

  • 83. Data: 2004-05-13 10:16:42
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    koctyxa <m...@s...is> wrote:

    > jeśli nie wspomaga moderacji, to czemu koniecznie mutt?

    Jak klient pocztowy ma 'wspomagać' moderację?

    > Czy nie możnaby poprosić na kilku grupach usenetowych o zrobienie takich
    > filtrów? Sprawdzanie kodowania np. powinno być trywialne.

    Niezbyt. Konfiguracje klientów bywają dziwaczne i liczba możliwych
    ewentualnych kombinacji do sprawdzenia jest naprawdę duża :(

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 84. Data: 2004-05-13 10:16:53
    Od: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl>

    Pięknego dnia Thu, 13 May 2004 10:12:54 +0000 (UTC), osobnik ukrywajacy sie
    pod pseudonimem koctyxa <m...@s...is> w wiadomosci
    <s...@a...wmid.amu.edu.pl> napisal/a:

    > A jakby automat odpowiadał ludziom, nie mieliby z kim dyskutować. Albo
    >w ogóle - czy to takie trudne przeformatować automatycznie źle kodowane
    >posty?

    Moderator nie moze zmieniac tresci postu, IMHO zmiana kodowania taka zmiana
    jest.

    Przemek

  • 85. Data: 2004-05-13 10:25:34
    Od: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl>

    Pięknego dnia Thu, 13 May 2004 11:45:36 +0200, osobnik ukrywajacy sie pod
    pseudonimem "praca.pl" <z...@a...pl> w wiadomosci
    <c7vg4r$1qrc$1@mamut.aster.pl> napisal/a:

    >czyli jak wykonam bramke to nie bede posadzany o komercyjne wykorzystanie
    >usenetu?
    >podobnie jak gazeta.pl ?

    Od wykonania bramki do zgody adminow serwerow news, by zechcieli 'brac'
    posty z bramki jeszcze dluga droga AFAIK. Po odpowiedz na pytanie
    "dlaczego?" odsylam na wlasciwa grupe.

    Przemek

  • 86. Data: 2004-05-13 10:27:05
    Temat: Re: opóźnienia na p.p.oferowana (KATASTROFA)
    Od: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl>

    Pięknego dnia Thu, 13 May 2004 11:44:17 +0200, osobnik ukrywajacy sie pod
    pseudonimem Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> w
    wiadomosci <c7vg10$8mq$1@news.onet.pl> napisal/a:

    >A dlaczego wszystko ma byc za darmo, natychmiast i bez cenzury?
    >Przeciez zawsze mozna zrobic inna grupe, inny serwis i tak dalej. ppo ma
    >swoje zasady - i jesli chcesz z tej grupy korzystac - przyjmij je i juz.
    >Jesli nie - to przeciez nikt nie zabrania wprowadzena zmian - sa procedury -
    >wiec droga wolna.
    >W tym momencie zasady sa jakie sa i juz.

    Oj Amra, jak niektorzy maja problem z przeczytaniem FAQ p.p.o to przebrna
    przez poradnik zwiazany p.n.n-g? :>

    Przemek

  • 87. Data: 2004-05-13 10:28:57
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    koctyxa <m...@s...is> wrote:

    > A jakby automat odpowiadał ludziom, nie mieliby z kim dyskutować. Albo

    I dopiero było się zaczęło ustękiwanie na ppd :(

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 88. Data: 2004-05-13 10:49:18
    Od: "Coinneach Odhar" <Coinneach_odhar_fiosaiche@małpa.wp.pl>

    Użytkownik "Coinneach Odhar" <Coinneach_odhar_fiosaiche@małpa.wp.pl> napisał
    w wiadomości news:c7ts6u$h2b$1@opal.icpnet.pl...

    Chodziło mi o wyjaśnienie, dlaczego TE SAME ogłoszenia pojawiają się
    regularnie i wcześniej na folwarku pana Kirejczyka, a na folwarku pana
    Jaworskiego nie. Mało mnie interesuje, gdzie pracuje pan Maciuszko i
    dlaczego się wstydzi do tego przyznać. Zdawało mi się, że netykieta mówi
    tym, żeby odpowiadać na temat, a większość tego podwątku jest OT.

  • 89. Data: 2004-05-13 10:56:21
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Wy tu gadu-gadu, a na pracy oferowanej nie ma nowych postow od
    niedzieli. zamiast bezproduktywnych dyskusji i zastanawiania sie jaka
    jest roznica pomiedzy gazeta.pl a agora proponuje konkretnie zajac sie
    problemem.

    obecny moderator najwidoczniej nie wyraba sie juz z czasem i nawet
    jesli sprawa teraz przyschnie to wroci jak bumerang za kilka tygodni.

    sprawa nie jest prosta bo grupa bezmoderacji szybko stalaby sie
    smietnikiem, a do moderacji chetnych nie widac.

    pytanie: co jest lepsze - smietnik od razu czy porzadek po tygodniu?

    pozdrawiam

    --
    nrm

  • 90. Data: 2004-05-13 10:57:18
    Od: "libra" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Coinneach Odhar" <Coinneach_odhar_fiosaiche@małpa.wp.pl> napisał
    w wiadomości news:c7vjr1$ijb$1@opal.icpnet.pl...

> [...]
    > dlaczego się wstydzi do tego przyznać. Zdawało mi się, że netykieta mówi
    > tym, żeby odpowiadać na temat, a większość tego podwątku jest OT.

    Zdaje mi się, że kwestia skąd i dlaczego u pana Kirejczyka pojawiają się
    ogłoszenia o pracy, to jest kwestia zupełnie OT. I domaganie się
    jakichkolwiek
    wyjaśnień jest nie na miejscu.
    Podzielam również pogląd, że mało wnoszące do wątku jest to gdzie
    pracują panowie Jaworski i Maciuszko, oraz czy wstydzi się ktoś podpisać
    imieniem i nazwiskiem czy tez nie.
    Pytanie było: dlaczego moderacja ogłoszeń tak długo trwa?
    Odpowiedź padła: funkcja społeczna, trudna ze względu na analfabetyzm wtórny
    ogłoszeniodawców (problemy z czytaniem FAQ i złożeniem tekstu poprawnego)
    Diagnoza: zmiana moderatora i zobowiązanie go do wydajniejszej pracy
    Lekarstwo zaaplikowane: brak. Z powodu braku chętnych, choć krzyczących
    sporo.
    L.