PracaGrupypl.praca.dyskusje › opóźnienia na p.p.oferowana

  • 71. Data: 2004-05-13 09:24:05
    Temat: Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    Od: "praca.pl" <z...@a...pl>

    > Nie pracuję w żadnym 'gazeta.pl'

    oto dowod na to ze pracuje Pan w Agorze przy obsludze serwera news
    post wyslany 11 kwietnia 2004

    Temat: Agora 20040411: Problemy z dostępem do serwera news.gazeta.pl
    Od: s...@m...agora.pl (Przemysław Maciuszko)
    Grupa: pl.internet.komunikaty
    Organizacja: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl

    pozdrawiam

    Krzysztof Kirejczyk

  • 72. Data: 2004-05-13 09:32:35
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    praca.pl <z...@a...pl> wrote:

    > ok wiec pracuje Pan w Agorze, sluchalem Panskiej wypowiedzi w radio TOK FM
    > wspominal Pan , ze pracuje przy gazeta.pl (czy to Agora czy cos innego nie
    > wnikam)

    Źle w takim razie sł(ysz/uch)ałeś.

    > W ktorym miejscu praca.pl jest serwisem komercyjnym?

    A nie jest?

    > Czy pod adresem http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,0.html nie znajduja sie
    > reklamy ?

    Nadal nic nie rozumiesz. Twój serwis nie jest bramką www<->news.

    > Publikuje sie tresci usenetu aby przyciagnac userow a jednoczesnie umieszcza
    > sie reklamy aaaby.pl
    > wyborcza.gazeta.pl/ oraz inne serwisy w stopce strony

    I?

    > Ja to powyzsze uwazam za komercyjne wykorzystanie Usenetu, kazdy z portali
    > to czyni wiec jest na to ogolne przyzwolenie.

    Rotfl.
    BTW: Kiedy w końcu raczysz zmienić kłamliwą informację jakoby ogłoszenia,
    które możemy znaleźć w Twoim serwisie (datowane np. na 13 maja) pochodziły z
    grupy pl.praca.oferowana?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 73. Data: 2004-05-13 09:33:27
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    praca.pl <z...@a...pl> wrote:

    > oto dowod na to ze pracuje Pan w Agorze przy obsludze serwera news
    > post wyslany 11 kwietnia 2004

    Super!
    Pracuję w Agorze, a nie w żadnym 'gazeta.pl'.
    (niech żyje umiejętność czytania ze zrozumieniem w narodzie polskim).

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 74. Data: 2004-05-13 09:39:37
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr Żebrowski <p...@o...pl> wrote:
    > nie .... ale dlatego iz to internet a nie prasa drukowana i dlatego
    > iz taki cykl moim zdaniem jest maksymalnym czasem oczekiwania
    > dopuszczalnym w tym medium...

    Twoim zdaniem. Chociaz nie jestes odosobniony w tej opinii.
    Jednak Internet to takze rozne inne zasady - a w tym przypadku
    pl.praca.oferowana rzadzi sie swoimi wlasnymi.
    Jesli Ci sie to nie podoba - mozesz zaczac szukac nowego admina albo
    stworzyc nowa grupe - na alt.pl zalaza ci ja raz dwa.
    Tak samo - jesli ci sie nie podoba moderowanie - mozesz rowniez w
    odpowiednim miejscu to zglosic. Nikt ci tego nie broni (aczkolwiek decyzja
    nie bedzie zalezala tylko od Ciebie)

    > tak .. wlasnie o to biega.... aby ktos kto podejmuje sie takich
    > obowiazków .. spełniał je.. i tyle

    A jak ktos sie podejmuje, bo nikogo innego nie ma?

    > oczywiscie... ech.. szkoda gadac..

    Brak znajomosci zasad?
    Dobrze Ci odpisano - ze zeby zrobic to co postulujesz nalezy wykonac pare
    czynnosci - samo sie nie zrobi.

  • 75. Data: 2004-05-13 09:41:48
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jakub <j...@R...onet.pl> wrote:
    > P.S. Zdajesz sobie sprawę z tego, że ktoś bardzo czeka na te 550
    > postów?
    > Że komuś może to bardzo pomóc? Że nawet jeśli połowa z tego to
    > śmiecie,
    > to i tak ludzie woleliby przez nie przebrnąć żeby znaleźć wśród nich
    > jeden diamencik? Może zamiast krytyki i obelg przydałoby się trochę
    > empatii?

    Proponuje jak w USA oskarzyc go o cenzure i od razu o odszkodowanie, bo
    przeciez nie wiadomo, czy tam nie byloby miejsca pracy. ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 76. Data: 2004-05-13 09:44:17
    Temat: Re: opóźnienia na p.p.oferowana (KATASTROFA)
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Janek <sqnx@(wytnij)op.pl> wrote:
    > tluczemy ten temat od dawna ale sa tacy, ktorzy w imie Twijego dobra
    > zwiaza ci rece i zamkna pysk

    A dlaczego wszystko ma byc za darmo, natychmiast i bez cenzury?
    Przeciez zawsze mozna zrobic inna grupe, inny serwis i tak dalej. ppo ma
    swoje zasady - i jesli chcesz z tej grupy korzystac - przyjmij je i juz.
    Jesli nie - to przeciez nikt nie zabrania wprowadzena zmian - sa procedury -
    wiec droga wolna.
    W tym momencie zasady sa jakie sa i juz.

    http://www.PRnews.pl

  • 77. Data: 2004-05-13 09:45:36
    Od: "praca.pl" <z...@a...pl>

    > A nie jest?

    nie jest

    > Nadal nic nie rozumiesz. Twój serwis nie jest bramką www<->news.

    czyli jak wykonam bramke to nie bede posadzany o komercyjne wykorzystanie
    usenetu?
    podobnie jak gazeta.pl ?

    > BTW: Kiedy w końcu raczysz zmienić kłamliwą informację jakoby ogłoszenia,
    > które możemy znaleźć w Twoim serwisie (datowane np. na 13 maja) pochodziły
    > grupy pl.praca.oferowana?

    no tak racja, wprowadza to uzytkownikow w blad, w dniu dzisiejszym to
    poprawimy, oddzielimy wyraznie ogloszenia z Usenetu

    Szkoda ze dyskusja o problemach z publikacja ogloszen przez pracodawcow na
    pl.praca.oferowana
    przerodziala sie w dyskusje o czyms zupelnie innym.

    --
    pozdrawiam

    Krzysztof Kirejczyk
    k...@p...pl
    www.praca.pl

  • 78. Data: 2004-05-13 09:46:14
    Od: koctyxa <m...@s...is>

    Thu, 13 May 2004 09:33:27 +0000 (UTC) w zerojedynkę zamieniając się Przemysław
    Maciuszko <s...@h...pl>:

    > Pracuję w Agorze, a nie w żadnym 'gazeta.pl'.
    > (niech żyje umiejętność czytania ze zrozumieniem w narodzie polskim).

    Czepiasz się.

    koctyxa

  • 79. Data: 2004-05-13 10:03:28
    Od: koctyxa <m...@s...is>

    12 May 2004 23:41:29 GMT w zerojedynkę zamieniając się Dariusz Jaworski
    <d...@s...waw.pl>:

    > sytuacja wygląda tak: moderacja odbywa się z poziomu klienta pocztowego
    > 'mutt' (musi znać) bez żadnych narzędzi wspomagających moderację

    jeśli nie wspomaga moderacji, to czemu koniecznie mutt?

    > (sprawdzanie czy ogłoszenie jest prawidłowo kodowane, czy nie było
    > publikowane do 14 dni wcześniej etc.).

    Czy nie możnaby poprosić na kilku grupach usenetowych o zrobienie takich
    filtrów? Sprawdzanie kodowania np. powinno być trywialne.

    koctyxa

  • 80. Data: 2004-05-13 10:09:47
    Od: marcins <m...@c...pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > Super!
    > Pracuję w Agorze, a nie w żadnym 'gazeta.pl'.

    hehe a ja wiem w jakim dziale :)

    ludzie zrelaksujcie sie i przeczytajcie temat watku ! co z tego ze
    pracuje w Agora/gazeta.pl/gazeta wyborcza/ czy cokolwiek

    co za roznica ?

    m,