PracaGrupypl.praca.dyskusje › opóźnienia na p.p.oferowana

  • 51. Data: 2004-05-13 00:01:16
    Temat: Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Przemek Wrzesiński wrote:
    > Nie przeczytalo sie FAQ? Trudno, jesli potencjalny pracodawca ma problemy
    > ze zrozumieniem prostego FAQ, to moze niech lepiej nie zatrudnia.

    Święte słowa, Przemek. Gdyby szanowni pracodawcy zechcieli namówić
    swoich pracowników lub samych siebie by przed wysłaniem ogłoszenia
    poświecili 2-3 minuty na zapoznanie się z zasadami publikacji
    (wysyłam je co miesiąc na grupę, żeby jeszcze łatwiej było trafić)
    moderacja nie zajmowałaby 1,5h dziennie tylko 15 minut i mogłaby się
    odbywać codziennie. Ale tak to już jest, że wymaga się wszystkiego
    od wszystkich, tylko nie od samego siebie.

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 52. Data: 2004-05-13 00:05:19
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Piotr Żebrowski wrote:
    > Podejmując się funkcji moderatora należy wywiązywać się z obowiązków co
    > najmniej raz na dobę...

    Bo Piotr Żebrowski tak powiedział?

    > W obecnej sytuacji kilkudniowe zwłoki nie dość że komplikują życie tak
    > pracodawcom jak i potencjalnym pracobiorcom to również powodują gubienie się
    > pojedynczych ogłoszeń w stadach hurtowo podsyłanych ofert z agencji
    > pośrednictwa....

    No pewnie. Najlepiej znaleźć moderatora, który włączy sobie powiadamianie
    sms'em na komórkę, że właśnie pojawiło się jakieś ogłoszenie i pędem
    pobiegnie do komputera, żeby je opublikować. A może się podejmiesz?
    Z mojej strony masz zapewnione narzędzie do takich powiadomień.

    > zatem albo moderator będzie pracował w cyklu maksymalnie 1 doby albo znieśmy
    > instytucję moderowania...

    RFD i odpowiednia grupa.

    > ps. czy ktoś zawodowo zajmujący się pracą i pośrednictwem nie mógł by się
    > zająć moderowaniem grupy p.p.oferowana na bieżąco ?

    Coś nie widać chętnych.

  • 53. Data: 2004-05-13 06:33:47
    Od: "praca.pl" <z...@a...pl>

    "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> wrote in message

    > Jasne. I te pytania pojawiające się w tym wątku o Twój serwis i o to
    > czemu ogłoszenia z niego nie znajdują się na ppo są przypadkiem?

    Wstrzymalem sie z wysylaniem naszych ogloszen na grupe z dwoch powodow,
    Po pierwsze nie ma to sensu z powodu opoznien w publikacji.

    Po drugie w stopce wiadomosci napisalbym skad pochodzi ogloszenie,
    a tego juz bys mi nie wybaczyl i potraktowal jako spam.

    > Podtrzymuje to co napisałem a Ciebie od dziś traktuję niepoważnie.

    I co ja biedny teraz poczne

    > Wydawało mi się, że prywatnie dyskutowaliśmy poważnie. A mogłeś
    > to zrobić inaczej, postarać się, zrobić naprawdę fajny serwis.

    pojawilo sie pytanie wiec sie odezwalem, nie widze w tym nic zlego

    Co do serwisu, to mam z kim wspolpracowac i nikt mi nie bedzie mowil jak ma
    wygladac moj serwis.

    > Co to jest? Działalność społeczna?

    Ojej napisz prosze do wszystkich serwisow, ktore publikuja posty z Usenetu a
    zarabiaja na reklamach, podac kilka?
    http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,0.html
    http://szukaj.onet.pl/niusy.html
    http://szukaj.wp.pl/ (zakladka grupy dyskusyjne)
    http://www.google.pl/grphp?hl=pl&tab=wg&q=

    mam podac wiecej?

    > Nie wiem komu to proponujesz. Nie poczuwam się do tych obelg. EOT
    > (nie dyskutuje z osobami niepoważnymi)

    A powinienes, swego czasu otrzymalem od Ciebie grozby zablokowania mojego
    serwera dla dostepu do usenetu
    zebym nie mogl publikowac ogloszen z pl.praca.oferowana (dla
    zainteresowanych priv)

    Ty pierwszy poslales w moja strone obelgi w postaci oskarzenia o spam. Nie
    przyjmuje tego do wiadomosci.

    --
    pozdrawiam

    Krzysztof Kirejczyk
    k...@p...pl

  • 54. Data: 2004-05-13 06:48:20
    Temat: Re: opóźnienia na p.p.oferowana (KATASTROFA)
    Od: "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl>

    Chocbys nie wiem jak sie staral o wolnosc w sieci
    zawsze sie znajdzie wszystkowiedzacy albo lepiejwiedzacy cenzor

    taka juz natura ludzka, nie pozwola Ci decydowac, oni lepiej wiedza co dla
    Ciebie dobre :-D

    tluczemy ten temat od dawna ale sa tacy, ktorzy w imie Twijego dobra zwiaza
    ci rece i zamkna pysk

    pozdrawiam

  • 55. Data: 2004-05-13 07:11:37
    Od: "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "Katarzyna Grzybowska" <k...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Zgadzam sie, zgadzam sie i jeszcze raz zgadzam sie.
    > W niedziele popoludniu wystawilam pilne ogloszenie, a do tej pory
    moderator
    > nic nie zrobil.

    Naucz sie zasad odpowiadania na posty, bo skoro to Cie przerasta to zapewne
    poprawnego pod wzgledem FAQ ogloszenia tez nie umiesz wyslac.

    Nie pozdrawiam
    m.

  • 56. Data: 2004-05-13 07:37:26
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał w wiadomości
    > W tej chwili czeka na przejrzenie 550 postów na pl.praca.oferowana.

    Po pierwsze: myślę, że tę informację mogłeś zatrzymać dla siebie. Masz w
    ręku 550 potencjalnych miejsc pracy - chyba nie chcesz, żeby ludzie zaczęli
    się zastanawiać czy ta sprawa nie ma przypadkiem drugiego dna...
    Po drugie: na czym dokładnie polegają te "nieprawidłowości sformułowania"?

    pzdr,
    Aga

  • 57. Data: 2004-05-13 07:39:36
    Od: "Veetold" <v...@v...pl>

> [...]
    zapewne
    > poprawnego pod wzgledem FAQ ogloszenia tez nie umiesz wyslac.

    A Ty sie naucz zwyklej uprzejmosci - to wazniejsze niz zasady odpowiadania
    na posty...

  • 58. Data: 2004-05-13 08:00:00
    Od: "libra" <l...@o...pl>

    Użytkownik "aga.p" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > się zastanawiać czy ta sprawa nie ma przypadkiem drugiego dna...
    > Po drugie: na czym dokładnie polegają te "nieprawidłowości sformułowania"?

    zakładając optymistycznie, że 10% z nich to oferty konkretne i poważne,
    a z tych 10% połowa jest aktualna w momencie wysłania do moderatora,
    to aż tak wielkiego rabanu bym nie robił. Nie wspominając o drugim dnie
    ;-)))
    (teoria spiskowa wśród Polaków to chyba genetycznie jest zaimplementowana)
    L.

  • 59. Data: 2004-05-13 08:12:27
    Od: Jakub <j...@R...onet.pl>

    Dariusz Jaworski wrote:

    > W tej chwili czeka na przejrzenie 550 postów na pl.praca.oferowana.
    > Od niedzieli minęły 3 dni. Większość z tych ogłoszeń jest nieprawidłowo
    > sformułowana [1]. Czekam(y) na chętnych do moderowania przy użyciu obecnie
    > dostępnych narzędzi. <ironia>Czy widzę las rąk?</ironia> :)

    Ja mam tylko jedno pytanie: co cię skłoniło żeby przyjąć tak męczącą,
    tak trudną do wykonania pracę, za którą w dodatku nie dostajesz
    wynagrodzenia (nie licząc oczywiście pretensji użytkowników)? Robisz to
    za karę? Bo ktoś musi? Ja tam wolę żeby nikt nie uszczęśliwiał mnie na
    siłę oczekując w zamian za zaniedbywanie swoich obowiązków jakiejś
    wdzięczności (bo on biedny tak się męczy dla naszego dobra... <ironia>).

    P.S. Zdajesz sobie sprawę z tego, że ktoś bardzo czeka na te 550 postów?
    Że komuś może to bardzo pomóc? Że nawet jeśli połowa z tego to śmiecie,
    to i tak ludzie woleliby przez nie przebrnąć żeby znaleźć wśród nich
    jeden diamencik? Może zamiast krytyki i obelg przydałoby się trochę empatii?

    Pozdrawiam,
    A. Jakubowska

  • 60. Data: 2004-05-13 08:18:12
    Od: "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

> [...]
    zaczęli
    > się zastanawiać czy ta sprawa nie ma przypadkiem drugiego dna...

    Mysle,ze to nie do konca jest tak. Darek napisal, ze jest to 550 postow a
    nie ogloszen. Lwia czesc tego to zapewne zale i wymowki tych, ktorych
    ogloszenie ze wzgledu na niezgodnosci z FAQ sie nie ukazalo, druga czesc to
    niepoprawne ogloszenia, a trzecia i najmniejsza to te ogloszenia poprawne.
    Gdyby ktos mnie o cos chcial podejrzewac to dodam od razu ze nie wiem co w
    skrzynce pocztowej ppo siedzi, ot wyniki obserwacji (o ile kojarze to
    poprzedni moderator tez kiedys podobna statystyke zamiescil).

    m.