PracaGrupypl.praca.dyskusjeopóźnienia na p.p.oferowana › Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    From: "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    Date: Thu, 13 May 2004 10:18:12 +0200

    Użytkownik "aga.p" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c7v8o8$j13$1@news.onet.pl...

    > Po pierwsze: myślę, że tę informację mogłeś zatrzymać dla siebie. Masz w
    > ręku 550 potencjalnych miejsc pracy - chyba nie chcesz, żeby ludzie
    zaczęli
    > się zastanawiać czy ta sprawa nie ma przypadkiem drugiego dna...

    Mysle,ze to nie do konca jest tak. Darek napisal, ze jest to 550 postow a
    nie ogloszen. Lwia czesc tego to zapewne zale i wymowki tych, ktorych
    ogloszenie ze wzgledu na niezgodnosci z FAQ sie nie ukazalo, druga czesc to
    niepoprawne ogloszenia, a trzecia i najmniejsza to te ogloszenia poprawne.
    Gdyby ktos mnie o cos chcial podejrzewac to dodam od razu ze nie wiem co w
    skrzynce pocztowej ppo siedzi, ot wyniki obserwacji (o ile kojarze to
    poprzedni moderator tez kiedys podobna statystyke zamiescil).

    m.