PracaGrupypl.praca.dyskusjeopóźnienia na p.p.oferowana › Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    From: "praca.pl" <z...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    Date: Thu, 13 May 2004 08:33:47 +0200

    "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> wrote in message
    news:c7ub6d$7mh$4@absolut.sgh.waw.pl...

    > Jasne. I te pytania pojawiające się w tym wątku o Twój serwis i o to
    > czemu ogłoszenia z niego nie znajdują się na ppo są przypadkiem?

    Wstrzymalem sie z wysylaniem naszych ogloszen na grupe z dwoch powodow,
    Po pierwsze nie ma to sensu z powodu opoznien w publikacji.

    Po drugie w stopce wiadomosci napisalbym skad pochodzi ogloszenie,
    a tego juz bys mi nie wybaczyl i potraktowal jako spam.

    > Podtrzymuje to co napisałem a Ciebie od dziś traktuję niepoważnie.

    I co ja biedny teraz poczne

    > Wydawało mi się, że prywatnie dyskutowaliśmy poważnie. A mogłeś
    > to zrobić inaczej, postarać się, zrobić naprawdę fajny serwis.

    pojawilo sie pytanie wiec sie odezwalem, nie widze w tym nic zlego

    Co do serwisu, to mam z kim wspolpracowac i nikt mi nie bedzie mowil jak ma
    wygladac moj serwis.

    > Co to jest? Działalność społeczna?

    Ojej napisz prosze do wszystkich serwisow, ktore publikuja posty z Usenetu a
    zarabiaja na reklamach, podac kilka?
    http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,0.html
    http://szukaj.onet.pl/niusy.html
    http://szukaj.wp.pl/ (zakladka grupy dyskusyjne)
    http://www.google.pl/grphp?hl=pl&tab=wg&q=

    mam podac wiecej?

    > Nie wiem komu to proponujesz. Nie poczuwam się do tych obelg. EOT
    > (nie dyskutuje z osobami niepoważnymi)

    A powinienes, swego czasu otrzymalem od Ciebie grozby zablokowania mojego
    serwera dla dostepu do usenetu
    zebym nie mogl publikowac ogloszen z pl.praca.oferowana (dla
    zainteresowanych priv)

    Ty pierwszy poslales w moja strone obelgi w postaci oskarzenia o spam. Nie
    przyjmuje tego do wiadomosci.

    --
    pozdrawiam

    Krzysztof Kirejczyk