PracaGrupypl.praca.dyskusje › opóźnienia na p.p.oferowana

  • 31. Data: 2004-05-12 17:34:27
    Temat: Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Jakub wrote:
    > Chciałabym wystosować wniosek o usunięcie instytucji moderatora na
    > grupie p.p.oferowana.

    Przygotuj RFD i wyślij na odpowiednia grupę. Serio.

    Jeśli odpowiednia zmiana zostanie przegłosowana po góra dwóch tygodniach
    na odpowiednią grupę trafi wniosek dokładnie odwrotny. Dlaczego? Później.

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 32. Data: 2004-05-12 17:38:32
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Piotr Żebrowski wrote:
    > ale wiadomo iż ona wychodzi 1 raz w tygodniu.... gdy określimy że na
    > p.p.oferowana ogłoszenia ukazują się w środę.... to nie ma sprawy... a
    > tak... bywa to irytujące...

    Słuszny postulat. Wstępnie proponuje niedziele/poniedziałek przyjąć
    za dzień w którym ogłoszenia na pewno się ukazują. W innych dniach
    ukazać się najwyżej mogą.

    Palącym się do moderowania (choć z propozycji wynika, że palą się jedynie
    do postulowania zmiany moderatora), bądź postulującym jego likwidację
    (moderowania a nie moderatora :) odpiszę szerzej później.

  • 33. Data: 2004-05-12 17:39:38
    Od: Jakub <j...@R...onet.pl>

    marcins wrote:

    > heh nie da sie pogodzic tak pracy zawodowej ( dzieki ktorej masz co do
    > garnka wlozyc ) z moderowaniem spoelcznym tak latwo.
    >
    > z jakiego powodu zrezygnowal poprzedni ?

    Dlatego uważam, że na tej grupie moderator jest zbędny. Trudno znaleźć
    wolontariusza, który rzetelnie i na bieżąco byłby w stanie obsługiwać
    grupę. Natomiast nierzetelny moderator jest dla takowej obciążeniem.
    Koło się zamyka. Ludzie dadzą sobie radę bez moderatora.

    Pozdrawiam,
    A. Jakubowska

  • 34. Data: 2004-05-12 17:48:22
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    marcins wrote:
    > z jakiego powodu zrezygnowal poprzedni ?

    Przemek -> brak czasu (później napiszę palącym się do zmiany moderatora
    i zgłaszającym różne pomysły ile tego czasu trzeba)

    Romek -> został pozbawiony prawa moderowania za przepuszczanie postów
    przez serwer doklejający komercyjne reklamy i brak woli by serwer zmienić,
    mimo oferowanych mu możliwości przez administratorów innych serwerów

    Wcześniej był chyba Samotnik. Powodów rezygnacji nie znam.

    Za każdym razem pojawiały się problemy z regularnym ukazywaniem się
    ogłoszeń. Przez ponad dwa miesiące mojego moderowania nie zdarzyła
    się dłuższa przerwa niż 3 dni. Ktoś kto pisze, że czekał na publikację
    tydzień, niech najpierw napisze ile razy trzeba było mu wysyłać
    link do FAQ, albo tłumaczyć co jest nie tak, bo FAQ jest za
    długi/nierozumiały/napisany po arabsku etc.

    > taka osoba tez w koncu sie podda.

    Dolary przeciw orzechom, że i owszem. Szerzej później.

  • 35. Data: 2004-05-12 17:53:37
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Jakub wrote:
> [...]
    > grupę. Natomiast nierzetelny moderator jest dla takowej obciążeniem.
    > Koło się zamyka. Ludzie dadzą sobie radę bez moderatora.

    Przygotuj RFD i wyślij na odpowiednia grupę. Serio. Sam jestem ciekawy
    jakie będą wyniki dyskusji/głosowania i podziwiam sklerozę (albo
    brak wiedzy? tej nie podziwiam) tych, którzy pamiętają (?) skąd
    się wzięło moderowanie na pl.praca.oferowana :)

  • 36. Data: 2004-05-12 18:03:20
    Temat: Re: opóźnienia na p.p.oferowana (KATASTROFA)
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Veetold wrote:
    > To jest internet - medium natychmiastowej, nieograniczonej informacji.

    Owszem, nie jest to poza tym Twój prywatny folwark w którym nie obowiązują
    żadne zasady. Właśnie przez takich ludzi jak Ty, którzy zanim zapoznają
    się z zasadami, panującymi w miejscu w którym zabierają głos [1], głos
    ten zabierają, moderowanie pl.praca.oferowana wygląda, tak jak wygląda.

    Moderator póki co żadnych zasad nie łamie, choć Tobie prawdopodobnie
    wydaje się, że jest inaczej.

    PS. Naucz się odpisywać pod cytatem (doczytaj co to jest "topposting"),
    tnij cytaty a może potem Twoje niewątpliwie interesujące postulaty zaczną
    być poważnie postrzegane? Nawet posłanka Beger robi maturę... (BPNMSP).

    [1] czy też do którego wysyłają ogłoszenia

  • 37. Data: 2004-05-12 18:22:19
    Od: "Veetold" <v...@v...pl>

    Widzisz kolego - z tego co widze umknela Ci TRESC tego co napisalem a
    skupiles sie na formie.
    Szkoda - bo nie o to chodzi. A chodzi o:

    NIESKREPOWANY I SZYBKI DOSTEP DO OGLOSZEN Z PRACA.

    I zapamietaj to sobie - powtarzaj jak mantre...
    Moze wtedy cos z tego wyniknie.

    Rozczarowales mnie po raz drugi.

    A co do matury.... Tu sie po prostu osmieszyles.

    Pozdrawiam.
    Witek

  • 38. Data: 2004-05-12 18:23:55
    Od: "Veetold" <v...@v...pl>

    Poza tym intensywnie uczestniczysz w dyskusji, a ogloszenia od niedzieli...
    CZEKAJA

  • 39. Data: 2004-05-12 18:56:43
    Od: "Coinneach Odhar" <Coinneach_odhar_fiosaiche@małpa.wp.pl>

    Użytkownik "Jakub" <j...@R...onet.pl> napisał w wiadomości

    > natomiast nie do przyjęcia dla mnie jest fakt, że ogłoszenia pojawiają
    > się raz na kilka dni (na przykład dzisiaj jest 12 maja, a ostatnie
    > oferty są z 9 maja). Swego czasu grupa była aktualizowana nawet dwa razy
    > dziennie.IMHO moderator na tej grupie jest całkowicie nieużyteczny.

    Jedno krótkie pytanie: dlaczego ogłoszenia pojawiają się na www.praca.pl, a
    nie ma ich na grupie pl.praca.oferowana?

    Pozdrawiam
    Coinneach

  • 40. Data: 2004-05-12 19:10:23
    Od: "praca.pl" <z...@a...pl>

    > PS. Obiecałeś oddzielić w swoim serwisie _wyraźnie_ ogłoszenia z ppo
    > od tych, które umieszczane są z formatki tam. I słowo stało się
    > "ciałem". Perfidnie wykorzystujesz niekomercyjny Usenet do promocji
    > komercyjnego serwisu i jeszcze piszesz coś o pieniążkach?

    Odzielilem innym kolorem, chociaz wcale nie musialem

    wskaz mi prosze, w ktorym miejscu jest komercja?

    proponuje troche zmienic nastawienie i nie traktowac pl.praca.oferowana jako
    swoj folwark.

    --
    pozdrawiam

    Krzysztof Kirejczyk