PracaGrupypl.praca.dyskusje › okres wypowiedzenia

  • 1. Data: 2010-11-01 20:12:42
    Temat: okres wypowiedzenia
    Od: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

    Witam wszystkich

    Jak to jest z tym okresem wypowiedzenia, bo w umowie niby pisze, ze
    okres wypowiedzenia zgodnie z KP, czyli jak czlowiek ma umowe na 3
    miesiace, to ma okres wypowiedzenia 2 tygodnie, a jak moja dziewczyna
    zmieniala prace, to cos mowila, ze ten okres wypowiedzenia, liczy sie od
    soboty, czyli na upartego, okres wypowiedzenia moze trwac prawie 3
    tygodnie. Jak to jest w koncu z tym okresem wypowiedzenia, bo ja juz nie
    wiem.

    Pozdrawiam
    Paweł.

  • 2. Data: 2010-11-01 20:48:02
    Temat: Re: okres wypowiedzenia
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Pawel wrote:
> [...]
    > czyli na upartego, okres wypowiedzenia moze trwac prawie 3
    > tygodnie. Jak to jest w koncu z tym okresem wypowiedzenia, bo ja juz

    Może trwać tak jak piszesz. Przy wypowiedzeniu umowy opracę
    okres wypowiedzenia dotyczący tygodnia czy miesiąca
    albo wielokrotności kończy się wg KP odpowiednio
    w sobotę lub w ostatnim dniu miesiąca.
    Więc jak chcesz mieć krótki okres wypowiedzenia,
    to wypowiadasz przed końcem tygodnia/miesiąca
    a nie na poczatku.

  • 3. Data: 2010-11-01 20:55:01
    Od: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

    On 2010-11-01 21:48, cef wrote:

> [...]
    > w sobotę lub w ostatnim dniu miesiąca.
    > Więc jak chcesz mieć krótki okres wypowiedzenia,
    > to wypowiadasz przed końcem tygodnia/miesiąca
    A gdzie o tym pisza, bo mialem jakis czas temu w rekach KP i nie
    zauwazylem tego. Ktory paragraf o tym mowi.

  • 4. Data: 2010-11-01 21:03:36
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Pawel" <ppf9@USUN_TOpoczta.fm> napisał w wiadomości

    > A gdzie o tym pisza, bo mialem jakis czas temu w rekach KP i nie
    > zauwazylem tego. Ktory paragraf o tym mowi.
    §2^1.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2010-11-08 07:51:13
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Pawel pisze:
    > Witam wszystkich
    >
    > Jak to jest z tym okresem wypowiedzenia, bo w umowie niby pisze, ze
    > okres wypowiedzenia zgodnie z KP, czyli jak czlowiek ma umowe na 3
    > miesiace, to ma okres wypowiedzenia 2 tygodnie,

    tylko, gdy jest to umowa na okres próbny, jesli jest to umowa na okres
    ponizej 6 miesięcy, to nie może jej wypowiedzieć...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl