PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bierzemy ślub!

  • 1. Data: 2010-10-30 19:51:57
    Temat: Bierzemy ślub!
    Od: Paco <j...@g...com>

    Witajcie, oto jak nas wspomóc (nie finansowo:)
    http://pokazywarka.pl/pomaganie/

  • 2. Data: 2010-10-30 21:20:24
    Temat: Re: Bierzemy ślub!
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-30 21:51, Paco pisze:
    > Witajcie, oto jak nas wspomóc (nie finansowo:)
    > http://pokazywarka.pl/pomaganie/

    Tu też pacanie żebrzesz? Na ile grup jeszcze to wysłałeś?

    --
    animka

  • 3. Data: 2010-11-02 12:26:38
    Od: Mirku <r...@a...pl>

    On 30 Paź, 20:51, Paco <j...@g...com> wrote:
    > Witajcie, oto jak nas wspomóc (nie finansowo:)http://pokazywarka.pl/pomaganie/

    poszukaj cnot zyciowych

  • 4. Data: 2010-12-09 12:50:55
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    W dniu 2010-10-30 21:51, Paco pisze:
    > Witajcie, oto jak nas wspomóc (nie finansowo:)
    > http://pokazywarka.pl/pomaganie/

    Chętnie pomógłbym ale za późno to zobaczyłem.

    A tak śmiechem, żartem to nie żeń się. Nie warto ;)

  • 5. Data: 2010-12-09 16:56:58
    Od: Mirku <r...@a...pl>

    On 9 Gru, 13:50, Gienek <g...@s...pl> wrote:

    > Chętnie pomógłbym ale za późno to zobaczyłem.
    >
    > A tak śmiechem, żartem to nie żeń się. Nie warto ;)

    Po co czlowiek ma sie zenic z samochodem, nie warto.