PracaGrupypl.praca.dyskusje › IMPAQ omijać

  • 1. Data: 2010-11-03 18:03:53
    Temat: IMPAQ omijać
    Od: <l...@o...pl>

    Ostrzegam przed tą firmą. Pan Wojtas stosuje przedszkolne triki - wpatruje
    się wzrokiem psychola i udowadnia, że nie umiesz programować bo nie
    potrafisz z kapelusza ożenić Struts'a z "adżaksem". Porażka ...

  • 2. Data: 2010-11-03 20:10:38
    Temat: Re: IMPAQ omijać
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ostrzegam przed tą firmą. Pan Wojtas stosuje przedszkolne triki -
    > wpatruje się wzrokiem psychola i udowadnia, że nie umiesz programować
    > bo nie potrafisz z kapelusza ożenić Struts'a z "adżaksem". Porażka ...

    I udało się panu Wojtasowi to udowodnić? ;)
    Jesli tak, to znaczy, że metody pana Wojtasa są skuteczne. :D

  • 3. Data: 2010-11-04 13:00:11
    Temat: Re: IMPAQ omijaae
    Od: Programista Java/JEE <p...@g...com>

    On 03.11.2010 19:03, l...@o...pl wrote:
    > Ostrzegam przed t? firm?. Pan Wojtas stosuje przedszkolne triki - wpatruje
    > sie wzrokiem psychola i udowadnia, ?e nie umiesz programowaae bo nie
    > potrafisz z kapelusza o?eniae Struts'a z "ad?aksem". Pora?ka ...

    Nie wnikając w sprawę, której nie znam, warto wspomnieć, że wielu
    pracodawców nie potrzebuje programistów tylko techników od konkretnych
    technologii co jest sporą różnicą. Najlepiej znających API na pamięć.

    Umieć programować a znać konkretne API to spora różnica. Może to iść w
    parze a może być także całkowicie rozłączne.

    --
    pzdr

  • 4. Data: 2010-11-04 19:15:37
    Od: Piotrek <p...@g...com>

    On 3 Lis, 19:03, <l...@o...pl> wrote:
    > Ostrzegam przed tą firmą. Pan Wojtas stosuje przedszkolne triki - wpatruje
    > się wzrokiem psychola i udowadnia, że nie umiesz programować bo nie
    > potrafisz z kapelusza ożenić Struts'a z "adżaksem". Porażka ...

    Hej,

    Trzeba bylo zostawic kompa, zdjac buty, usiasc na podlodze w pozycji
    lotosu i gapic sie na goscia z taka mina jakby sie mialo zatwardzenie.
    Gdyby gosc o cos pytal to kazac mu siedziec cicho bo wlasnie obliczasz
    w pamieci kod wynikowy i nie chcesz pomylic adresow.

    Reakcje nakrecic komorka i umiescic na youtubie.

  • 5. Data: 2010-11-05 07:07:41
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 3 Lis, 19:03, <l...@o...pl> wrote:
    > Ostrzegam przed tą firmą. Pan Wojtas stosuje przedszkolne triki - wpatruje
    > się wzrokiem psychola i udowadnia, że nie umiesz programować bo nie
    > potrafisz z kapelusza ożenić Struts'a z "adżaksem". Porażka ...

    A na jekie stanowisko byłą rekrutacja i jakie były wymagania?

    Bo jeżeli na stanowisko ożeniacza Struts'a z "adżaksem" i jako
    niezbędne kwalifikacje wpisana umiejatność ożeniania z kapelusza
    Struts'a z "adżaksem".
    To Pan Wojtas miał rację

  • 6. Data: 2010-11-06 21:53:31
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 3 Nov 2010 19:03:53 +0100, l...@o...pl napisał(a):

    > Ostrzegam przed tą firmą. Pan Wojtas stosuje przedszkolne triki - wpatruje
    > się wzrokiem psychola i udowadnia, że nie umiesz programować bo nie
    > potrafisz z kapelusza ożenić Struts'a z "adżaksem". Porażka ...

    Matko, a parę lat temu to była taka świetna firma... Miałem nosa, że
    stamtąd zniknąłem....

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 7. Data: 2010-11-23 16:03:02
    Od: Abcd Efgh <p...@g...com>

    Nie posłuchałem Państwa rad i bardzo żałuję bo dzień stracony i kasa
    na bilet przepadła. Generalnie O M I J A Ć
    IMPAQ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Potwierdzam, nie wchodzę w
    szczegóły bo nie ma sensu i szkoda więcej czasu tracić poza
    ustawieniem flagi UWAGA O M I J A Ć na true. Nie popełniajcie naszych
    błędów :)

  • 8. Data: 2010-11-23 16:03:40
    Od: Abcd Efgh <p...@g...com>

    Nie posłuchałem Państwa rad i bardzo żałuję bo dzień stracony i kasa
    na bilet przepadła. Generalnie O M I J A
    Ć !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Potwierdzam, nie wchodzę w szczegóły

  • 9. Data: 2010-11-25 22:49:06
    Od: Darek <d...@g...com>

    On 3 Lis, 19:03, <l...@o...pl> wrote:
    > Ostrzegam przed tą firmą. Pan Wojtas stosuje przedszkolne triki - wpatruje
    > się wzrokiem psychola i udowadnia, że nie umiesz programować bo nie
    > potrafisz z kapelusza ożenić Struts'a z "adżaksem". Porażka ...

    Panie Łukaszu,

    Mam przed oczami Pańskie CV, mam notatki po naszej rozmowie.
    Mam też test, który dostał Pan do wypełnienia po rozmowie, a który
    zostawił Pan uciekając cichaczem z naszego biura - test jest podpisany
    przez Pana i ma dopisek "szkoda waszego czasu", za to żadnej
    odpowiedzi.
    Mam też problem - co należy sądzić o kandydacie, który aplikuje na
    stanowisko "Młodszy programista Java", za to w CV chwali się 8 latami
    doświadczenia i stosem skrótów mających świadczyć o tym, że mamy do
    czynienia z ekspertem?

    Nie będę się nad Panem pastwił mówiąc o poziomie odpowiedzi, zwłaszcza
    na pytania typu: "Jak podszedł by Pan do takiego zadania ..."
    Dobrze, że na rozmowę z Panem zaprosiłem kolegę architekta, którego
    chciałem zainteresować Pana osobą po przejrzeniu CV - dzięki temu ktoś
    może potwierdzić moje słowa.
    Podczas rozmowy nie był Pan tak elokwentny jak tu na forum.

    Łatwo jest napisać post, który szkaluje mnie i firmę dla której
    pracuję - za to nie podpisać się pod nim. "Anonimowość".
    Serwery newsów pokazują też inne Pańskie posty, zwykle o poszukiwaniu
    pracy - w części z nich jest Pan podpisany.
    W CV podał Pan ten sam email do kontaktów.
    Wyszukiwarka obrazków Google też Pana zna.

    Ja nie boję się podpisać.
    Jestem odpowiedzialny za obszar Java i poszukuję programistów o
    różnych profilach.
    W ciągu ostatnich kilku miesięcy w wyniku mojej rekomendacji IMPAQ
    zatrudnił kilkunastu programistów, większość to osoby z dużym
    doświadczeniem.
    Obecnie szukam programistów, głównie ze znajomością obszaru telco,
    m.in. ze znajomością protokołów telekomunikacyjnych.

    Nie wszyscy kandydaci mają tak traumatyczne wspomnienia jak Pan.

    Pozdrawiam,

    Dariusz Wojtas
    Project Manager @ IMPAQ
    Dariusz.Wojtas [ at ] impaqgroup.com
    [Email z prywatnego konta - łatwiej wbić się na serwer newsowy]

    Ten post wyraża moją prywatną opinię.

  • 10. Data: 2010-11-26 20:51:30
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 25 Lis, 23:49, Darek <d...@g...com> wrote:

> [...]
    > Ja nie boję się podpisać.
    > (...)
    > Nie wszyscy kandydaci mają tak traumatyczne wspomnienia jak Pan.

    Fajna riposta, nieczesto sie zdarza :)