PracaGrupypl.praca.dyskusje › okres wypowiedzenia

  • 1. Data: 2006-08-28 09:15:17
    Temat: okres wypowiedzenia
    Od: "joszte" <j...@o...pl>

    mam umowe na czas nieokreslony, pracuje od 3 miesiecy, wiec okres
    wypowiedzenia to dwa tygodnie.
    jesli zloze wypowiedzeie dzis,to liczy sie 14 dni roboczych (czyli do 15.09),
    czy 14 dni liczonych lacznie z liekndowymi (czyli do 11.09) ??

    dziekuje!

  • 2. Data: 2006-08-28 11:20:16
    Temat: Re: okres wypowiedzenia
    Od: m...@g...com

    joszte wrote:

> [...]
    > jesli zloze wypowiedzeie dzis,to liczy sie 14 dni roboczych (czyli do
    > 15.09), czy 14 dni liczonych lacznie z liekndowymi (czyli do 11.09) ??

    Liczy się 2 tygodnie kalendarzowe, czyli do 16.09

    p. m.