PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w ABW-jak dostac???

  • 1. Data: 2006-08-27 18:53:23
    Temat: Praca w ABW-jak dostac???
    Od: "Annacor" <a...@i...pl>

    Witam
    Czy ktos wie jak mozna dostac prace w ABW?Nie mam niestety przysłowiowych
    "pleców" a bardzo chcialabym tam moze znalezc prace.
    Annacor

  • 2. Data: 2006-08-27 19:02:52
    Temat: Re: Praca w ABW-jak dostac???
    Od: Marcin Wieczorek <m...@...sygnaturce.pl>

    Annacor napisał(a):
    > Witam
    > Czy ktos wie jak mozna dostac prace w ABW?Nie mam niestety przysłowiowych
    > "pleców" a bardzo chcialabym tam moze znalezc prace.

    15 sekund szukania... bez googla i jakiejkolwiek innej wyszukiwarki.
    http://www.abw.gov.pl/Nabor/nabor_glo.htm

    --
    Pozdrawiam,

    Marcin
    igor_tcg poslij to na serwer go2 a po kropce pl

  • 3. Data: 2006-08-27 19:08:26
    Od: TLP <t...@s...pl>

    Dnia 27-08-2006 o 20:53:23 Annacor <a...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > przys?owiowych
    > "pleców" a bardzo chcialabym tam moze znalezc prace.

    obawiam się, że ktos, kto nie ma pomysłu, jak trafić do ABW, nie ma czego
    szukać w ABW.

    --
    TLP

  • 4. Data: 2006-08-27 19:21:21
    Od: "Wielki Miś" <w...@m...pl>

    Użytkownik "Annacor" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy ktos wie jak mozna dostac prace w ABW?Nie mam niestety przysłowiowych
    > "pleców" a bardzo chcialabym tam moze znalezc prace.
    > Annacor

    Trzeba miec plecy. Ktos za ciebie musi poreczyc np. juz pracujacy wujek. Tak
    jest najszybciej. Mozna tez formalnie czyli zlozyc odpowiednie dokumenty,
    ale bardzo dluga trwa sam proces sprawdzania.
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-08-29 10:19:49
    Od: marek <m...@s...pl>

    Dnia Sun, 27 Aug 2006 21:21:21 +0200, Wielki Mi? napisał(a):

> [...]
    > jest najszybciej. Mozna tez formalnie czyli zlozyc odpowiednie dokumenty,
    > ale bardzo dluga trwa sam proces sprawdzania.

    jasne, bo to instytucja w ktorej nie liczy sie wiedza, doswiadczenie,
    jezyki, a jesli sie nie liczy to juz widac jak dziala cala instytucja :)