PracaGrupypl.praca.dyskusje › oferta >>>>>>>>>>>>>>>

  • 1. Data: 2003-08-02 04:36:38
    Temat: oferta >>>>>>>>>>>>>>>
    Od: "4...@p...pl" <w...@p...onet.pl>

    Zaprojektuje wietryne w stylu ZOBACZ:
    http://www.worldofcreation.republika.pl
    dla firm oraz osob prywatnych
    tam gdzie sa newsy mozesz zamieszczac np.cennik lub inne dane
    nie trzeba zadnych umiejetnisci programistycznych
    aby oblugiwac witryne.Caly proces zamieszczania danych
    odbywa sie przez przegladarke WWW po podaniu specjalnego
    hasla i loginu w panelu administracyjnym
    info wiecej GSM 601-888-611

    maila z info mozesz wyslac bezposrednio z strony WWW . . . .

  • 2. Data: 2003-08-02 05:35:53
    Temat: Re: oferta >>>>>>>>>>>>>>>
    Od: gembon <g...@o...pl>

    Użytkownik 4...@p...pl napisał:

    > Zaprojektuje wietryne w stylu ZOBACZ:
    > http://www.worldofcreation.republika.pl
    [...]

    Duzo by tu mowic na temat samego wygladu tej strony o kodzie HTML juz
    nie wspomne! Nie polecam.

    gembon

    --
    Borys Ivanowicz Gembon
    www: http://www.gembon.prv.pl

  • 3. Data: 2003-08-02 10:56:40
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik zwany 4...@p...pl, ukrywający się pod adresem:
    <w...@p...onet.pl> napisał:
    > Zaprojektuje wietryne w stylu ZOBACZ:

    WIETRYNĘ, powiadasz....

    > info wiecej GSM 601-888-611

    A chcesz sms-a, a może kilka(set)?
    Pospamuj sobie gdzie indziej.

    Marek
    (wytnij NOSPAM z adresu)

  • 4. Data: 2003-08-02 11:02:43
    Od: "xman" <t...@p...onet.pl>

    ucz sie

  • 5. Data: 2003-08-02 13:04:21
    Od: "Maciej M." <m...@f...onet.pl>

    Ogłoszenie powinno mieć inną treść:

    "Dopiero co poznałem PHP, tak się zachłystnąłem że chcę robić strony innym.
    Jeśli nie zwracasz uwagi na kolorystykę i estetykę to jestem dla Ciebie."

    pozdrawiam

    Maciej

    Użytkownik "4...@p...pl" <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:3fff.00001609.3f2b3fd5@newsgate.onet.pl...

  • 6. Data: 2003-08-02 13:54:13
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    >Ogłoszenie powinno mieć inną treść:
    >
    >"Dopiero co poznałem PHP, tak się zachłystnąłem że chcę robić strony innym.
    >Jeśli nie zwracasz uwagi na kolorystykę i estetykę to jestem dla Ciebie."

    Chyba patrzysz na to zbyt powierzchownie. Ja bym mniej uwagi zwracał
    na kolorystykę i estetykę, a skupił się na ewentualnych związkach
    pomiędzy osobą z obrazka
    http://www.worldofcreation.republika.pl/
    a osobami
    http://www.ditel.com.pl/asp/szukaj_a.asp?imie=&nazwi
    sko=stec&znacznik=ul&ulica=&miejscowosc=Wilkowice+&w
    ojewodztwo=wybierz&szukaj=+szukaj+
    i tym
    http://www.ditel.com.pl/asp/rozwin.asp?id=3000003724
    5&nazwa=Szpital%20Kolejowy%20Sp.%20z%20o.o.&id_gl=30
    000037245&nazwa_gl=Szpital%20Kolejowy%20Sp.%20z%20o.
    o.
    (odnośnik z kropką)

    Zwróć uwagę na numery telefonów (817-14-52 [Izba Przyjęć] i 817-14-12)

    popatrz jeszcze na to
    http://network-tools.com/default.asp?prog=express&Ne
    tnic=whois.arin.net&host=szpital-kolejowy.com&Base=Y
    ES

    przyjrzyj się najtańszej opcji:
    http://www.netart.com.pl/?m=w&s=p10
    dorzuć cenę za domenę com, i jeszcze za wykonanie serwisu

    i odpowiedz sobie, dlaczego szpital wydaje takie pieniądze na stronkę,
    a nie na leczenie pacjentów.

    Czy moje wypociny o czymś świadczą? Oczywiście, że nie. Nie znalazłem
    w sieci informacji na temat znajomości osób ze szpitala, a panem z
    oferty, zatem te znajomości nie istnieją ;-)
    Teoria spiskowa upadła... ;-)
    pozdrawiam
    Bremse

  • 7. Data: 2003-08-02 14:10:56
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej M." <m...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ogłoszenie powinno mieć inną treść:
    >
    > "Dopiero co poznałem PHP, tak się zachłystnąłem że chcę robić strony
    innym.
    > Jeśli nie zwracasz uwagi na kolorystykę i estetykę to jestem dla Ciebie."

    Przesadzasz. Facet jest godny naśladowania. Nie ma kompleksów,poczucia
    wstydu, jest zadowolony z siebie, aktywny w promocji swojej osoby. Zrobi
    karierę.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 8. Data: 2003-08-02 22:17:10
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl>

    Stało się to Sat, 2 Aug 2003 15:04:21 +0200, gdy "Maciej M."
    <m...@f...onet.pl> napisał:

    >Ogłoszenie powinno mieć inną treść:
    >
    >"Dopiero co poznałem PHP, tak się zachłystnąłem że chcę robić strony innym.
    >Jeśli nie zwracasz uwagi na kolorystykę i estetykę to jestem dla Ciebie."

    "odkryłem też kombinację copy-paste, dzięki której mogę umieścić na
    swojej wietrynie sporo tekstów napisanych przez innych."

    pzdr
    r.

  • 9. Data: 2003-08-03 18:26:17
    Od: Piotras <p...@h...pl>

    Dnia Sat, 2 Aug 2003 15:04:21 +0200 Maciej M.
    w wiadomości <bggceo$7i4$1@news.onet.pl> napisał(a):

    > Ogłoszenie powinno mieć inną treść:

    Post powinien mieć inną treść:
    "Dopiero co poznałem Usenet, tak się zachłysnąłem że chcę pisać posty.
    Jeśli nie zwracasz uwagi na netykietę i inne takie, to jestem dla
    Ciebie."