PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozmowa w upał

  • 1. Data: 2003-08-02 07:32:36
    Temat: Rozmowa w upał
    Od: "Na" <n...@N...gazeta.pl>

    Zastanawiam się jak ubrac się na rozmowę przy upałach 30 st. To moja pierwsza
    rozmowa wiec nie za bardzo wiem jak się ubrać. Niestety wszystkie garsonki mam
    na cieplejsze okazje, chyba przed pracodowcą wyglądałabym jak zmokła,spocona kura.
    Czy biał koszula, spodnie lniane są na miejscu ? A może lepiej spódnica i
    biała bluzka ?
    Czy może sukienka z krótkim rękawem ?
    Co z butami z odrytymi palcami sa w porządku ?
    Pracodoawca nie jest z tych co wymagają garsonek i garniturów na codzień. Ale
    chciałoby się nieżle wypaść. Co proponujecie ? Z góry dziękuje za wszelkie
    sugestie. Na

  • 2. Data: 2003-08-02 07:57:31
    Temat: Re: Rozmowa w upał
    Od: gembon <g...@o...pl>

    Użytkownik Na napisał:
> [...]
    > chciałoby się nieżle wypaść. Co proponujecie ? Z góry dziękuje za wszelkie

    --------

    Nie przejmuj sie takimi rzeczami. Ubierz sie tak jak Ci bedzie wygodnie,
    a przy tym czysto, schludnie i skromnie.
    Grunt to skupic sie nad tym co sie mowi.

    gembon

  • 3. Data: 2003-08-02 11:21:41
    Od: "Greg" <o...@o...pl>

    "gembon" w news:bgfqsp$3tg$1@news.onet.pl napisał(a):

    > Ubierz sie tak jak Ci bedzie wygodnie,
    > a przy tym czysto, schludnie i skromnie.
    > Grunt to skupic sie nad tym co sie mowi.

    Tez tak mysle. Tym bardziej, ze nie wiadomo na jakiego czlowieka sie
    trafi. Dla jednego minusem bedzie jesli czlowiek nie przyjdzie w
    "zbroi". Inny zas krzywo bedzie patrzec na kogos, kto chodzi w "zbroi"
    pomimo takiego upalu.
    No chyba, ze ma sie mozliwosc sprawdzic jakie zwyczaje w danym miejscu
    panuja - popatrzec, popytac i dostosowac sie.

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/

  • 4. Data: 2003-08-02 19:11:24
    Od: "Brodek" <B...@r...pl>

    Użytkownik "Na" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Ale
    > chciałoby się nieżle wypaść. Co proponujecie ? Z góry dziękuje za wszelkie

    Jesli większa firma to mają klimę i obowiazuje garsonka. Problemem jest
    tylko wtedy dotarcie do drzwi tak, by nie spłynąć potem.
    Pzdr
    Brodek

  • 5. Data: 2003-08-03 17:24:15
    Od: "Kaja" <k...@w...pl>

> [...]
    Ale
    > chciałoby się nieżle wypaść. Co proponujecie ? Z góry dziękuje za wszelkie

    Ja bym ubrala sie w jasna bluzke z kolnierzykiem, moze byc z krotkim rekawem
    i albo spodnice + obowiazkowo rajstopy albo spodnie w kancik. Buty moga byc
    odkryte z wyjatkiem tych typu sndalki plazowe.

    Pozdrawiam i powodzenia
    Kaja