PracaGrupypl.praca.dyskusje › oddać czy nie?

  • 11. Data: 2003-08-12 17:07:10
    Temat: Re: oddać czy nie?
    Od: "" <g...@W...onet.pl>

    > Jestem niezwykle wdzięczny za wszystkie odpowiedzi, czytając je bardzo się
    > ubawiłem, ale wracając do tematu to postanowiłem oddać szefowi ten samochód
    > wraz z życzeniami aby w przyszłości zatrudniał takich pracownków ja ja.

    inne postepowanie byloby przestepstwem - przywlaszczenie cudzego mienia.

    > P.S. Odoszę jednak wrażenie, że na tą grupę piszą sami pracodawcy a do tego
    > zakochani w swojej pracy.

    mylisz sie.

    pozdrawiam,

    glos

  • 12. Data: 2003-08-12 18:30:17
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

    > Przewiduje wybrać się na kilkudniowe zwolnienie lekarskie ale ponieważ
    > spiąłem się  ze swoim szefem (burakiem) zamierzam zabrać ze sobą kluczyki i
    > dokumenty od samochodu aby chociaż trochę się na nim odegrać, tylko
    > zastanawiam się czy to moje zachowanie nie będzie się w przyszłości wiązało
    > z jakimiś konsekwencjami np. zwolnienie dyscyplinarne albo jakaś nagana???
    >
    > W końcu każdy może z dnia na dzień zachorować tak poważnie, że nie zdąży
    > oddać kluczyków i dokumentów ;-)

    Witam
    Należy Cię ubrać w krótkie spodenki dać Ci do ręki wiaderko i szpadelek i
    wysłać do piaskownicy babki robicić.Pozdrawiam.

  • 13. Data: 2003-08-12 19:14:39
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik zwany Pechowiec, ukrywający się pod adresem:
    <d...@w...pl> napisał:

    > P.S. Odoszę jednak wrażenie, że na tą grupę piszą sami pracodawcy a
    > do tego zakochani w swojej pracy.

    A może piszą tu ludzie, którzy szanują swoją pracę (jak już ją mają) i
    nie szukają szczeniackuch rozwiazań?

    Marek
    (wytnij NOSPAM z adresu)

  • 14. Data: 2003-08-13 09:14:46
    Od: "Ijon" <i...@b...pl>

    "Pechowiec" <d...@w...pl> wrote in message

    > O podpaleniu myślałem ;-))) a z żony to już dawno nie ma porzytku bo burak

    Ale buraczane bledy trzaskasz ... :-)

  • 15. Data: 2003-08-13 10:27:26
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    swoja droga, skoro szef musi uzywac "wynocha" to znaczy, ze inne argumenty
    nie skutkuja. szef ma prawo do wszystkiego, a jesli pracownikowi sie cos nie
    podoba moze rozwiazac umowe o prace i poszukac bardziej kulturalnego,
    elokwentnego, szczodrego etc. I tak ma pozostac!

    --
    pozdrawiam...
    Andrzej Wąsik

  • 16. Data: 2003-08-13 13:46:13
    Od: "Pechowiec" <d...@w...pl>

    > A może piszą tu ludzie, którzy szanują swoją pracę (jak już ją mają) i
    > nie szukają szczeniackuch rozwiazań?

    Oby tylko ten szacunek dla pracy nie przerodził się w niczym nieograniczone
    poddaństwo dla przełożonego z chęci utrzymania posady.

  • 17. Data: 2003-08-13 17:05:43
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    <d...@w...pl> napisał:

    > Oby tylko ten szacunek dla pracy nie przerodził się w niczym
    > nieograniczone poddaństwo dla przełożonego z chęci utrzymania posady.

    Oby...

    Marek
    (wytnij NOSPAM z adresu)