PracaGrupypl.praca.dyskusje › oddać czy nie?

  • 1. Data: 2003-08-11 20:53:27
    Temat: oddać czy nie?
    Od: "Pechowiec" <d...@w...pl>

    Przewiduje wybrać się na kilkudniowe zwolnienie lekarskie ale ponieważ
    spiąłem się ze swoim szefem (burakiem) zamierzam zabrać ze sobą kluczyki i
    dokumenty od samochodu aby chociaż trochę się na nim odegrać, tylko
    zastanawiam się czy to moje zachowanie nie będzie się w przyszłości wiązało
    z jakimiś konsekwencjami np. zwolnienie dyscyplinarne albo jakaś nagana???

    W końcu każdy może z dnia na dzień zachorować tak poważnie, że nie zdąży
    oddać kluczyków i dokumentów ;-)

  • 2. Data: 2003-08-11 21:10:37
    Temat: Re: oddać czy nie?
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Pechowiec" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > W końcu każdy może z dnia na dzień zachorować tak poważnie, że nie zdąży

    Podpal jeszcze mu firme i naslij dresy na zone

  • 3. Data: 2003-08-11 21:16:06
    Od: "Pechowiec" <d...@w...pl>

    > Podpal jeszcze mu firme i naslij dresy na zone

    O podpaleniu myślałem ;-))) a z żony to już dawno nie ma porzytku bo burak
    zabawia się w agencjach towarzyskich nie raz go tam woziłem :-D

  • 4. Data: 2003-08-11 21:34:38
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Pechowiec" <d...@w...pl> writes:

> [...]
    > z jakimiś konsekwencjami np. zwolnienie dyscyplinarne albo jakaś nagana???

    no coz, ja na miejscu twjego szefa zwolnilabym cie, za twoja postawe -
    za niedojrzalosc i nieprofesjonalnosc.

    problemy z szefem to powinno sie probowac najpierw wyjasnic
    ROZMAWIAJAC a nie obmyslajac i wykonujac jakas zemste.

    to, ze ktos wobec ciebie zachowal sie - byc moze - niekulturalnie to
    nie jest jeszcze powod, zeby samemu zachowywac sie szczeniacko.
    sam sobie wystawiasz swiadectwo takim zachowaniem - byc moze gorsze
    swiadectwo niz twoj pracodawca.

    tym bardziej, ze to nie twoj pracodawca napisal tutaj na grupe. w
    gruncie rzeczy nikt z nas ni wie, czy on faktycznie jest "burakiem"
    czy moze tobie wydaje sie, ze jest "burakiem".

    za to ty napisales na ta grupe prezentujac politowania godne
    zachowanie.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 5. Data: 2003-08-11 21:45:02
    Od: "Pechowiec" <d...@w...pl>

    > no coz, ja na miejscu twjego szefa zwolnilabym cie, za twoja postawe -
    > za niedojrzalosc i nieprofesjonalnosc.

    czekam na to z utęskinieniem byle nie widzieć buraka, ale najpierw rewanż.

    > problemy z szefem to powinno sie probowac najpierw wyjasnic
    > ROZMAWIAJAC a nie obmyslajac i wykonujac jakas zemste.

    ciężko z kimś rozmawiać jeśli ten używa jednego argumentu: "jak się nie
    podoba to wynocha"

    > gruncie rzeczy nikt z nas ni wie, czy on faktycznie jest "burakiem"
    > czy moze tobie wydaje sie, ze jest "burakiem".

    może chcesz jego nr telefonu to sie przekonasz???

  • 6. Data: 2003-08-11 21:53:35
    Od: martin <m...@d...pg.gda.pl>

    Zabierz jeszcze papier toaletowy, długopisy i płyn do naczyń. Firma się
    po tym nie pozbiera, napewno splajtuje a szef-burak wyląduje na bruku.
    Ciebie, natomiast, po zwolnieniu lekarskim, czeka świetlana przyszłość w
    konkuręcyjnej firmie.

    --
    martin____________________________Marcin_Ciunelis
    o Pilsner Urquell Drinker o GT Arrowhead Rider

  • 7. Data: 2003-08-11 21:57:19
    Od: "Pechowiec" <d...@w...pl>

> [...]
    > po tym nie pozbiera, napewno splajtuje a szef-burak wyląduje na bruku.
    > Ciebie, natomiast, po zwolnieniu lekarskim, czeka świetlana przyszłość w

    Dzięki za podpowiedź.
    Na to bym nie wpadł, od razu widać że znasz się na rzeczy, przyznaj się
    testowałeś to osobiście?

  • 8. Data: 2003-08-11 22:33:15
    Od: "sajmon_templer" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pechowiec" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    Nie dziw sie ze dostajesz takie odpowiedzi skoro poziom Twojego myślenia
    jest jaki jest. Dla mnie (i pewnie dla wielu innych) nie podlega dyskusji
    czy mozesz sobie to auto zawłaszczyć na czas "chorobowego" czy nie.

    TSS

  • 9. Data: 2003-08-11 22:56:21
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Pechowiec" <d...@w...pl> writes:

    > czekam na to z utęskinieniem byle nie widzieć buraka, ale najpierw rewanż.

    najprostrze rozwiazanie: zwolnij sie, juz go wiecej nie zobaczysz.

    > ciężko z kimś rozmawiać jeśli ten używa jednego argumentu: "jak się nie
    > podoba to wynocha"

    byc moze slowo "wynocha" nie nalezy do najkulturalniejszych, ale jak
    pominiesz je to on w gruncie rzeczy ma racje: nie podoba ci sie praca,
    uwazasz, ze szef burak - to sie zwolnij, przymusu pracy tam nie ma.

  • 10. Data: 2003-08-12 15:08:49
    Od: "Pechowiec" <d...@w...pl>

    Jestem niezwykle wdzięczny za wszystkie odpowiedzi, czytając je bardzo się
    ubawiłem, ale wracając do tematu to postanowiłem oddać szefowi ten samochód
    wraz z życzeniami aby w przyszłości zatrudniał takich pracownków ja ja.

    P.S. Odoszę jednak wrażenie, że na tą grupę piszą sami pracodawcy a do tego
    zakochani w swojej pracy.