PracaGrupypl.praca.dyskusje › mial ktos cos z nimi do czynienia?

  • 1. Data: 2003-08-11 19:53:18
    Temat: mial ktos cos z nimi do czynienia?
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    http://earth.prohosting.com/marczews/index.html

    Bo juz zastanawiam sie nad roznymi wariantami "sciezki kariery"
    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 2. Data: 2003-08-11 22:06:30
    Temat: Re: mial ktos cos z nimi do czynienia?
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:
    > http://earth.prohosting.com/marczews/index.html

    Żenująco wykonana strona. Jak tak podchodzą do profesjonalizmu
    to radzę omijać z daleka.

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10388 dzień życia, sprawność

  • 3. Data: 2003-08-11 22:28:39
    Od: "Leszek Grechowicz" <l...@h...pl>

    Strona naprawde pozostawia wiele do życzenia .....

  • 4. Data: 2003-08-11 22:35:47
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Leszek Grechowicz" <l...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Strona naprawde pozostawia wiele do życzenia .....

    Strona to pikus ;) Ja tez umiescilem swoja chwilowo byle jak, aby dane dac w
    eter, a jestem "the best".
    Pytanie, czy jest ktos kogo nacieli, lub kto ich chwali?

  • 5. Data: 2003-08-12 07:50:36
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl>

    Stało się to Mon, 11 Aug 2003 21:53:18 +0200, gdy "krzysztofsf"
    <k...@p...gazeta.pl> napisał:

    >http://earth.prohosting.com/marczews/index.html
    >
    >Bo juz zastanawiam sie nad roznymi wariantami "sciezki kariery"

    Spodobało mi się to:

    "Gospodarstwo rolne,specjalizacja chodowla byków przyjmie 2 osoby w
    charakterze pomocy."

    Byki nie dają rady, trzeba Polaków?

    "Mieszkanie zapewnione" - no jasne, nie ma to jak przytulna obórka w
    Unii E.

    pzdr
    Robert

  • 6. Data: 2003-08-12 19:16:35
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    A zwłaszcza ta "chodowla"...

    Marek
    (wytnij NOSPAM z adresu)

  • 7. Data: 2003-08-13 07:30:04
    Od: "Krzysztof" <k...@c...internetdsl.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Leszek Grechowicz" <l...@h...pl> napisał w wiadomości
    > >
    > Strona to pikus ;) Ja tez umiescilem swoja chwilowo byle jak, aby dane dac
    > eter, a jestem "the best".

    mowisz ze jestes the best a to co ??? z twojego CV
    01-07-1997 - 30-11-2002: Bims Plus sp. z o.o. - Specjalista ds. informatyki

    . Bezpośredni nadzór nad ponad 40 stanowiskową siecią Microsoft
    Netware, oraz poprawna komunikacją TCP/IP poprzez POLPAK z serwerem AS/400
    w centrali firmy.

    wymysliles wlasny system ?? MS NETWARE ??????? :D
    hehe lamer :D

  • 8. Data: 2003-08-13 07:51:39
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@c...internetdsl.pl> napisał w wiadomości

    > wymysliles wlasny system ?? MS NETWARE ??????? :D
    > hehe lamer :D

    dzieki za uwage, poprawilem

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$.

  • 9. Data: 2003-08-15 11:45:34
    Od: "Wookasch" <w...@N...gazeta.pl>

    > dzieki za uwage, poprawilem

    Ja to bym sie dokladniej przypatrzyl Twojej sciezce naukowej ;)

    --
    Lukasz

  • 10. Data: 2003-08-15 11:50:20
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wookasch" <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości

    > Ja to bym sie dokladniej przypatrzyl Twojej sciezce naukowej ;)

    Tez sie w nia wpatruje...ale czasu juz sie nie cofnie......a 1997 po zmianie
    na wlasciwa date da daty urodzin wiekszosci moich konkurentow do stanowisk
    pracy........caly czas znajduje wymowkie dla siebie, zeby tego nie ruszac ;)