PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urząd pracy, a wyjazd jako au pair

  • 1. Data: 2003-08-11 18:40:20
    Temat: Urząd pracy, a wyjazd jako au pair
    Od: "rosa78" <r...@t...pl>

    Może ktoś wie jak urząd pracy traktuje taki wyjazd? Czy jako okres pracy czy
    poprostu wakacje? Czy po tym okresie będzie należał mi się zasiłek?

    Pozdrawiam
    K.

  • 2. Data: 2003-08-13 12:12:26
    Temat: Re: Urząd pracy, a wyjazd jako au pair
    Od: "sunnypol" <s...@i...pl>

    z tego co wiem, to nic Ci sie nie należy. Sama byłam au-pair i jezeli chodzi
    o urząd to ich to nie obchodzi:) Ps. jezeli szukasz solidnego i sprawdzonego
    biura au-pair to służę radą i pomocą
    Byłam au-pair 2 razy:)
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-08-13 22:35:13
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    sunnypol napisał:

    > z tego co wiem, to nic Ci sie nie należy.

    Nie należy, ale zgłosic wyjazd trzeba [niby ;)]- "powiadomić UP, jeżeli
    w czasie pobierania zasiłku będzie przebywała w okresie krótszym niż 30
    dni za granicą lub pozostawała w innej sytuacji braku gotowości do
    podjecia zatrudnienia - zasiłek za ten okres nie przysługuje [art. 27
    ust. 3 ustawy o zatrudnieniu ...]"

    Flyer