PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa o prace - rozwiazanie

  • 1. Data: 2003-08-11 21:42:09
    Temat: Umowa o prace - rozwiazanie
    Od: "vsdkjv" <g...@w...pl>

    Witam !

    Mam wielki problem, otoz w sierpniu podjelem prace na okres probny (1 m-c).
    Podpisalem umowe o prace na caly ten okres. Z pewnych powodow (
    m.in.narodziny dziecka ) chcialbym zrezygnowac nawet za cene nieotrzymania
    zaplaty. Nie chce juz
    tam chodzic. Jak rozwiazac ten problem aby nie miec problemow z uzyskaniem
    pracy w
    przyszlosci.
    Prosze o pomoc mozliwie szybka. Dziekuje.

  • 2. Data: 2003-08-11 21:57:31
    Temat: Re: Umowa o prace - rozwiazanie
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "vsdkjv" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    ..
> [...]
    > pracy w
    > przyszlosci.
    > Prosze o pomoc mozliwie szybka. Dziekuje.

    Art. 32.

    § 1. Każda ze stron może rozwiązać za wypowiedzeniem umowę o pracę zawartą
    na:

    okres próbny,

    (skreślony),

    czas nie określony.

    § 2. Rozwiązanie umowy o pracę następuje z upływem okresu wypowiedzenia.
    Art. 34.

    Okres wypowiedzenia umowy o pracę zawartej na okres próbny wynosi: 1) 3
    dni robocze, jeżeli okres próbny nie przekracza 2 tygodni, 2) 1 tydzień,
    jeżeli okres próbny jest dłuższy niż 2 tygodnie, 3) 2 tygodnie, jeżeli
    okres próbny wynosi 3 miesiące.

    http://www.kodeksy.coo.pl/kodeks_pracy.html

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##