PracaGrupypl.praca.dyskusje › Raport otwarcia?

  • 1. Data: 2003-08-11 17:22:00
    Temat: Raport otwarcia?
    Od: "Grzesiek" <c...@p...onet.pl>

    Szukam informacji dot. wykonania raportu/inwenteryzacji
    na nowym stanowisku - konkretnie informatyka/administratora.
    w nowej firmie...

    Co w nim ująć? Ogólnie:
    - sprzęt (stan liczebny, stan sprzętu ogólnie)
    - oprogramowanie (inwenteryzacja, co/gdzie czego ile,
    czego za dużo u praconików, jakich licencji brakuje)
    - stan oprogramowania, zabezpieczeń na serwerach,
    inwenteryzacja kont uzytkowników systemu...

    Hmmm... mam ktoś doświadczenie, sugestie.
    Na co zwrócić uwagę podczas jego przygotowania?
    Jak obronić się zawczasu przed jego poźniejszymi skutkami
    w stylu "to nie ja, to mój poprzednik zapsuł" ;)

    --
    Grzesiek

  • 2. Data: 2003-08-12 05:39:17
    Temat: Re: Raport otwarcia?
    Od: m...@p...pl (maik)

    Gdy przejmowałem miejsce pracy innej osoby, to został
    przygotowany specjalny dokument, w którym zostałyt zebrane
    wszystkie dokumenty, sprzęt itp. Wystarczyło dokonać sprawdzenia,
    czy zgadza się to ze stanem faktycznym a następnie podpisać.
    Pamiętaj jak podpiszesz to już później będzie Ci ciężko się
    obronić.

    Zwróć uwagę na następujące rzeczy:
    1. Sprawdź czy wszystko co Ci przekazują, istnieje fizycznie. Ja
    niestety zaufałem na słowo, bo to znajomy itd., i się przejechałem ;(
    2. Jeżeli czegoś nie ma, to poprostu wykreśl to ;)
    3. Jeżeli pewnych rzeczy nie da się ująć "ilościowo", to IMHO
    najlepiej aby zrobić jakiś prosty ale wyczerpujący opis. Taki aby
    nikt się później do Ciebie nie doczepiał.

    Pozdrawiam,
    --
    maik
    mailto:m...@p...pl