PracaGrupypl.praca.dyskusje › obrona licencjata + wolne?

  • 1. Data: 2006-06-26 21:02:07
    Temat: obrona licencjata + wolne?
    Od: "laczpol" <l...@g...pl>

    witam
    pisze w imieniu znajomego
    czy jezeli ktos ma obrone prace licencjackiej to przysluguje mu dzien wolny
    od pracy?

    mi sie wydaje ze chyba nie - no ale obiecalem wiec pytam:)

  • 2. Data: 2006-06-27 10:26:39
    Temat: Re: obrona licencjata + wolne?
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    laczpol napisał(a):

    > mi sie wydaje ze chyba nie - no ale obiecalem wiec pytam:)
    mi też sie tak wydaje.

  • 3. Data: 2006-06-27 10:50:51
    Od: "Krzysiek" <s...@o...pl>

> [...]
    > od pracy?
    >

    > mi sie wydaje ze chyba nie - no ale obiecalem wiec pytam:)

    Z tego co wiem to nie przysługuje, no chyba ze firma mu te studia sponsoruje, to
    wtedy powinien miec nawet wolne w trakcie sesji na naukę

  • 4. Data: 2006-06-27 11:02:43
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Krzysiek wrote:

    > Z tego co wiem to nie przysługuje, no chyba ze firma mu te studia sponsoruje, to
    > wtedy powinien miec nawet wolne w trakcie sesji na naukę

    Na obrone bralem po prostu urlop...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl