PracaGrupypl.praca.dyskusje › dzięki za wypowiedzi

  • 1. Data: 2006-06-26 09:49:01
    Temat: dzięki za wypowiedzi
    Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl>

    Dzięki za te odpowiedzi.
    Niestety chyba się nie zrozumieliśmy. Ja będąc na tym stażu zupełnie nie
    czyłbym się wykorzystywany i nie miałbym żadnych pretensji, że po stażu nie
    zostanę tam zatrudniony. Chodzi mi tylko o zdobycie doświadczenia na
    stanowisku, które mnie interesuje. Na to że Urząd znajdzie mi firmę, która
    weźmie mnie na staż czekałem rok i Pani urzędniczka powiedziała, że nie mam na
    co liczyć, bo na staże jest kolejka. Te staże odbywają się w instytucjach
    państwowych a te nie mają wymogu zatrudnienia stażysty. Zgrozo.
    Tomek