PracaGrupypl.praca.dyskusje › Trzecia umowa na czas określony.

  • 1. Data: 2006-06-27 05:07:24
    Temat: Trzecia umowa na czas określony.
    Od: BirdFactor <b...@p...onet.pl>

    Mam pytanie, nie wiem jaki jest obecnie stan prawny, który obowiązuje w
    sytuacji podpisania trzeciej, pod rząd, umowy o pracę na czas określony.
    Czy automatycznie staje się ona umową na czas określony, jak pamiętam
    jeszcze niedawno były takie uregulowania? Jak to obecnie jest
    uregulowane w Kodeksie Pracy?

    BF

  • 2. Data: 2006-06-27 05:10:07
    Temat: Re: Trzecia umowa na czas określony.
    Od: BirdFactor <b...@p...onet.pl>

    Poprawka, chodziło mi w dalszej części pytania o umowę na czas nieokreślony.

    Wersja poprawiona:
    Mam pytanie, nie wiem jaki jest obecnie stan prawny, który obowiązuje w
    sytuacji podpisania trzeciej, pod rząd, umowy o pracę na czas określony.
    Czy automatycznie staje się ona umową na czas nieokreślony, jak pamiętam

  • 3. Data: 2006-06-27 10:08:48
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e7qe44$90v$2@news.onet.pl BirdFactor
    <b...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > Czy automatycznie staje się ona umową na czas nieokreślony, jak pamiętam
    > jeszcze niedawno były takie uregulowania? Jak to obecnie jest
    Wystarczy go przeczytać, nie chce się?
    Ale niech tam - trzecia umowa na czas określony zawarta po wuniowstąpieniu
    (01.05.2004) jest umową na czas nieokreślony bez względu na to, jak została
    nazwana jeśli między kolejnymi umowami nie było przerw(y) przekraczającej
    miesiąc - KP art 25^1 §1.

    Jotte

  • 4. Data: 2006-06-27 13:40:11
    Od: "M4r+4" <m...@c...pl>

    Witam.
    jeśli pierwsza umowa jest zawarta na okres próbny (do 3 miesięcy), to można
    podpisać jeszcze dwie umowy na czas określony, kolejna (czwarta) umowa staje
    sie juz umową na czas nieokreślony.
    Pozdrawiam - marta